Ammi Midstokke: چگونه برای گفتن آنچه که مهم است - پنج شنبه, 29 مارس سال 2020 PST

من واقعا نمی فهمم زیادی در مورد طالع بینی و چگونه به جلو و از کیهان زندگی ما تاثیر می گذارد اما من نمی دانم ای

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

من واقعا نمی فهمم زیادی در مورد طالع بینی و چگونه به جلو و از کیهان زندگی ما تاثیر می گذارد اما من نمی دانم این: چیزی یا دیگر بود در رتروگراد هفته گذشته است.

اگر من تا به حال حدس می زنم من می خواهم می گویند که جهان در حال انبساط در یک جهت است که وعده داده عاطفی بریدن. مانند فاجعه بار ترین روز آنها شروع نرم به یک کمی از خود راضی خود را در مورد مقابله ابزار.

"آیا شما کاملا ویران پرسید:" من مربی در حال اجرا در صبح پس از شنیدن که من 100 مایل مسابقه شده بود لغو شد. من تنها شده است آموزش برای حدود 12 ماه از 2000 مایل 432 ساعت چهار گالن کافئین قند ژل و حداقل دو واقعا بد تاول.

"Nah" من کنایه آمیز به عقب. "شما لازم نیست برای زنده ماندن به همان اندازه تروما به عنوان من بدون داشتن کمی منصفانه از انعطاف پذیری است."

این باید یک علامت هشدار دهنده به من. هر زمان من متکبر مادر طبیعت و یا ماه کامل یا جیوه کار خود را از راه های عجیب و غریب به reacquaint من با فروتنی. الگوی بسیار قابل اعتماد من تنها خرید ریمل ضد آب این روز است.

ظهر من با اعتماد به نفس در خود شکوفایی من که قرار بود برای جبران با هر ناکارآمد عضو خانواده من, بنابراین من می تواند آنها را دعوت به عروسی من.

چرا من فکر کردم این یک ایده خوب بود من مطمئن هستم, اما من تا به حال حداقل دو فنجان قهوه که آن روز صبح.

مراسم عروسی نیست به اندازه کافی استرس زا چه با وعده عشق ابدی و حقوق مالکیت و صبر به کسی – شما ممکن است به عنوان به خوبی به اشتراک گذاشتن تجربه خود را با مردم شما را به صحبت درمانگر خود را در مورد.

جای تعجب نیست که این افراد همیشه در همان مسیر رستگاری و جمع گرایی.

من پری داستان گریان آشتی بود و نه یک blathering از توهین و نفرت آشکار برای عروس و داماد در نتیجه من فکر ایجاد یک صندوق اختصاص داده شده تنها به درمان روانی (یا ناتوانی) برای هر یک از اعضای خانواده من است.

در حال حاضر البته من با استفاده از همه پول که برای خود من سلامت روان. و عروسی خدمات مواد غذایی. (برای هر دلار شما صرف غذا برآورد حدود 25 سنت به صرف مشاوره قبل از ازدواج.)

لرزاند, از رگبار گلوله از شکایت در مورد شخصیت من و هنوز هم تبریک خودم را در من مصمم آرام در مواجهه با چالش من از قهوه ای سگ برای پیاده روی. او کمی – شاید به این دلیل که به عنوان سرویس من سگ او یک فرمت از روح من و همیشه به نظر می رسد آگاه تر از آشفتگی درونی من نسبت به من.

آن نیست تا زمانی که ما به خانه که من متوجه شدم چیزی وحشتناکی اشتباه بود با Freya که فر و لرزید و حاضر به حرکت کنه. من فکر کردم شاید من شکسته بود او در 32 مایلی اجرای ما فقط می خواهم به پایان رسید.

من او را پرسید که چه اشتباه بود اما او نمی تواند به من بگویید. در حال حاضر او می لرزید و نه با خشونت و من در مواجه با این واقعیت وحشتناک است که من ممکن است از دست دادن او را.

از دست دادن و پتانسیل از دست دادن را یک نوع متفاوت از چشم انداز به چیزهایی که من ممکن است در نظر مهم زندگی من است.

آن است که چیزهایی که ما نا امید و یا افرادی که به ما صدمه دیده است که واقعا مهم است. آنها صرف حواس او را پرت فرصت برای رشد است. آنچه واقعا مهم هستند مردم (و حیوانات) که ما را شفا دهد. این روابط که در خدمت ما را با محبت و پذیرش در هر روز است. این سگ قهوه ای که به من آموخت شفقت و همدلی به عنوان یک غریزه است.

من برداشته Freya به ماشین و بازگشت دوباره در اورژانس دامپزشک در حالی که دختر من و من گریه کردم و با رها. دکتر بررسی می شود همه چیز درست فایده ای نداشت. تنها زمانی که دکتر تضعیف دست او همراه Freya را فر و حلقه و دست او ناپدید شد به سگ من آیا ما آن را ببینید.

"آن است که وجود دارد," او گفت: به عنوان او کشیده و او را خونین دست. ما هر دو آهی کشید و با امداد. اگر هر آنچه که تا به حال او را کشته و در عین حال او که قرار بود به مرگ.

ما با دقت کار می کرد به بیرون و در معرض زخم او. آن چشمگیر بود همه گور استاندارد. Freya تا به حال ساخته شده معتبر اقدام به disembowel خودش در جسم impaling شکم او را عمیقا و جدا کردن او ران از او تنه اما به نحوی از دست رفته اندام.

پس از یک کوکتل از سگی با مواد مخدر یک عمل جراحی طولانی و به اندازه کافی بخیه به هر عضو از خانواده من افتخار Freya بود بازگشت به خانه و خوابیدن در بستر من ساندویچ بین من و دختر من است. ما در زمان تبدیل فرسایش بیش از او, آوردن آب خود حمل او که در آن او نیاز به رفتن.

روز بعد من تا به حال همه اما فراموش لغو نژادها و اقوام متمرد. به جای من کوچک خانواده – حیوانات و همه در آغوش کشیدن هم در یک توده ای از قدردانی برای هر یک از دیگر.

چیزهای مهم مناسب در سمت راست تخت من.

Ammi Midstokke را می توان در تماس ammimarie@gmail.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن