دستور العمل: america's Test Kitchen حیاط خلوت کباب لوبیا

تبدیل کنسرو لوبیا به مرزه ظرف سمت استفاده از این دستور از "سمت ظرف مقدس: 1001 العمل های مناسب برای هر گیاهی, ب

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

تبدیل کنسرو لوبیا به مرزه ظرف سمت استفاده از این دستور از "سمت ظرف مقدس: 1001 العمل های مناسب برای هر گیاهی, برنج دانه و خوراک لوبیا شما همیشه نیاز دارید" (america's Test Kitchen; $35). لوبیا گرفتن عطر و طعم از ضخامت برش بیکن, bratwurst و مشترک شربت خانه اقلام است. اجازه ندهید که مقادیر زیاد شما جلوگیری. این ظرف باعث می شود بزرگ باقی مانده و یا شما فقط می توانید برش دستور نصف و خدمت به آن را به عنوان یک غذای جانبی برای کباب تابستانی خود را.

کباب کردن حیاط خلوت لوبیا

در خدمت 12 تا 16

مواد تشکیل دهنده

½ فنجان سس باربیکیو

½ فنجان سس گوجه فرنگی

½ فنجان آب

2 قاشق غذا خوری تند خردل قهوه ای

2 قاشق غذا خوری سرکه

1 قاشق چای خوری مایع دود

1 قاشق چای خوری دانه های سیر

¼ قاشق چای خوری فلفل هندی

1¼ پوند bratwurst, روده برداشته شود

2 پیاز خرد شده

2 (28-اونس) قوطی لوبیا پخته

2 (15 اونس) قوطی لوبیا چیتی تخلیه

2 (15 اونس) قوطی لوبیا cannellini تخلیه

1 (10 اونس) می Ro-تلفن اصلی گوجه فرنگی و فلفل سبز تخلیه

6 برش ضخیم برش بیکن, برش را به قطعات 1 اینچ

جهت

تنظیم دندانه دار کردن فر به موقعیت وسط و حرارت فر را به 350 درجه می باشد. ماهوت پاک کن زدن سس باربیکیو, سس کچاپ, آب, خردل, سرکه, دود مایع و گرانول سیر و فلفل را با هم در یک کاسه بزرگ. را کنار بگذارند.

طبخ bratwurst در 12 اینچ کتری نچسب روی حرارت متوسط به بالا شکستن به قطعات کوچک با قاشق تا چربی شروع به رندر در مورد 5 دقیقه. در پیاز و طبخ تا زمانی که سوسیس و پیاز را به خوبی browned حدود 15 دقیقه است.

انتقال bratwurst مخلوط را در کاسه ای با سس. هم بزنید در لوبیا پخته لوبیا چيتي cannellini لوبیا و گوجه فرنگی. انتقال باقلا مخلوط به 13 9 اینچ پان و پان در rimmed ورق پخت. ترتیب بیکن قطعه در یک لایه بالای لوبیا.

پخت تا لوبیا متلاطم و بیکن ارائه شده است در مورد 1½ ساعت. اجازه دهید سرد به مدت 15 دقیقه. خدمت می کنند. (پیش انجام دهید نکته: این غذا را می توان پیچیده شده در پلاستیک و یخچال تا 24 ساعت قبل از پخت. فقط افزایش زمان پخت به 1¾ ساعت.)

از امریکا تست آشپزخانه "ظرف سمت مقدس: 1001 العمل های مناسب برای هر گیاهی, برنج دانه و خوراک لوبیا شما همیشه نیاز دارید" (america's Test Kitchen; $35)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب