Cam Newton to the Patriots: اگر چه کار می کند ؟

آتلانتا—هفت وجود دارد بازیکنان فعال شده اند که رای دادند NFL را MVP. این پرستان دیدم یک ترک به عنوان یک عامل آ

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

آتلانتا—هفت وجود دارد بازیکنان فعال شده اند که رای دادند NFL را MVP. این پرستان دیدم یک ترک به عنوان یک عامل آزاد است. آنها توافق کردند که به نظر با یکی دیگر از شش.

تام بردی از طب نیوتن در. من نمی دانم که وجود دارد جذاب تر کارفرمایی تعویض در ... اوه تاریخ جهان است.

آنها بسیار به طور یکسان به جز که آنها حق رای دادن quarterbacks برای فرانچایز است که به آنها اجازه ترک.

بردی تا به حال هرگز یک حرفه ای کامل فصل وجود داشته است 18 — که در آن او به اتمام کمتر از 60 درصد از خود عبور می کند. نیوتن را تکمیل کرده است بیش از 60 درصد تنها در دو هفت فصل پر. بردی است و با عجله برای 1,037 متری در حرفه خود. نیوتن با عجله برای 1,447 متری همراه در سال 1 و 2 با Carolina.

بردی alighting در خلیج تمپا مورد ستایش قرار داد به عنوان یک کودتا. نیوتن فرود در انگلستان — که در مورد رفتن با تست نشده جارت Stidham و نه کمتر Auburn محصول — دارای احساس یک عمل انجام شده است. لایحه Belichick عاشق احیای پروژه ها هر چند وقت خود را با آنتونیو قهوه ای به طول انجامید همه از یک بازی است.

بازگشت به که کلمه "جذاب است." آن را به معنی "بسیار جالب است." "جالب" است تکان دادن کلمه استفاده می کنیم در مورد چیزی قابل توجه است که می تواند به ویژه خوب و یا قابل توجه بد است. اعمال می شود که در هر دو مورد. یک دلیل وجود دارد هر دو نمایندگی رایگان.

بردی است 42. او خواهید بود 43 هنگامی که فصل NFL شروع می شود, فرض کنید آن را ندارد. که بزرگترین 43 ساله کارفرمایی تا به حال دیدهاید ؟ Peyton Manning و جان Elway بازنشسته در سن 39. جانی Unitas آویزان بالا خود را-تاپ در 40. Brett Favre که صرف در حالی که نزدیک به بازنشستگی در نهایت در 41. جورج Blanda تا به حال شگفت آور پنج بازی اجرای برای اظهارات در سال 1970 در 43 اما ما دو چیز توجه داشته باشید: او از لحاظ فنی بود Daryle Lamonica پشتیبان و دوم سه نفر از کسانی که پنج بازی برنده شد/با Blanda لگد زدن به اهداف رشته ،

بردی در حال آمدن است و او یکی از بدترین فصل NFL. او به پایان رسید 18 در رهگذر امتیاز 27 متری در هر عبور کند. بردی مدافعان اصرار دارند که او ندارد فراهم کافی حمایت بازیگران, اما سرما حقیقت این است که برنده شش سوپر کاسه زخم در طبیعت-کارت دور برای اولین بار از ژانویه 2010 و تیم خود را به ثمر رساند هیچ touchdowns بیش نهایی 44:56 در صفحه اصلی در برابر تنسی است.

شده اند وجود دارد زمانی که بردی خواهد بالا بردن هر/همه پرسنل گروه بندی; سال گذشته نبود در میان کسانی که.

نیوتن نمی بازی نهایی دو بازی از سال 2018 فصل از یک سال است که شاهد Panthers شروع 6-2 و از دست دادن آینده هفت. او تنها دو بازی فصل گذشته. کارولینای از دست هر دو و دوم او را دیدم نگاه به استفاده از کلمه ای که پیچید در سراسر NFL در آن بلافاصله پس شکسته.

او تا به حال جراحی شانه در طول خارج از فصل; سپس او دچار Lisfranc شکستگی در نمایشگاه بازی. خود را مدافعان می گویند که دو جمله صدمات — یکی از بازوی دیگر پا را رندر هر کارفرمایی به خصوص یکی خیلی متکی به پاهای خود عام.

در مسئله این است که آیا نیوتن, قوی ترین کارفرمایی همیشه می تواند مقاومت نیوتن از زمانی که او نمی تواند اجرا شود به عنوان سریع. با توجه به NFL را همه گیر مستند the Patriots داده نشده او فیزیکی است.

یک زمان وجود دارد که Carolina به دنبال ساخت اطراف او; مدیریت جدید — ورودی توهین آمیز هماهنگ جو بردی می رسد داشتن coaxed مطلق عظمت از جو نقب زدن — مطمئنا به دنبال یک شروع تازه است. پرداخت پول به re-up نیوتن نیست حس بسیار را به خصوص اگر وجود دارد شک و تردید در مورد تناسب اندام خود را. و وجود دارد.

از سوی دیگر: سالم نیوتن هنوز هم می تواند یک نیروی. او به اتمام 67.9 درصد از خود عبور می کند و به طور متوسط 242.5 متری عبور در سال 2018 هر دو حرفه ای بکشید. او هرگز کار با metronomic دقت TB12 اما پرستان تبدیل نمی کند وطن پرست بودن و دمدمی مزاج. آنها شاهد یک استعداد است. آنها 31 ساله که منجر کارولینای به یک سوپر باول و نزدیک به یک شکست نخورده 2015 فصل است. (شاهین رو در راه نهایی یکشنبه.)

اگر او را نمی, er, شکسته, آنها به اندازه کافی هوشمند به ساخت جرم در اطراف مهارت های خود را تنظیم.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بله این اگر. که چه چیزی باعث این حرکت — و بردی جهش است که قبل از آن چندان جذاب. این صورت از حق رای دادن بچه ها. اینها در میان 10 نام های بزرگ در این ورزش است. (نمی گویم نیوتن حرفه ای است در تاریخ همتراز با بردی. هیچ کس است.) و در عین حال: آن داده نشده است که هر دو خواهد بود نیمی به عنوان خوب به عنوان او بوده است. بردی تبدیل 43. نیوتن در حال آمدن است خاموش دو عمده صدمات.

چند سال از ما ممکن است نگاه کردن به سل به سل و نیوتن-به-NE به عنوان much ado about نه خیلی زیاد. ما نیز ممکن نیست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن