لباس رنگارنگ دلقک ها احمق: ضروری کسب و کار - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

سهام Walgreens چکمه داد (Nasdaq: WBA), شرکت مادر Walgreens و اروپایی داروسازی و بهداشت-و-زیبایی های زنجیره ای,

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

سهام Walgreens چکمه داد (Nasdaq: WBA), شرکت مادر Walgreens و اروپایی داروسازی و بهداشت-و-زیبایی های زنجیره ای, چکمه, به تازگی معاملاتی نزدیک به 40% زیر 52 هفته بالا است. در مواجهه با چالش ها از هر دو e-commerce متخصصان و بزرگ جعبه خرده فروشان شرکت پرستاری متوقف درآمد راستای کمک به همان اندازه ثبات سود پایین و جریان نقدی.

اما خرده فروش نیست نشسته هنوز. Walgreens شکل دهی مجدد مدل کسب و کار خود را به عنوان ما در نوشتن این برنامه ریزی به نزدیک 200 عملکرد ضعیفی فروشگاه در سال 2020 در حالی که معرفی جنی کریگ فروشگاه-در-یک-فروشگاه مفاهیم در مکان های دیگر. این شرکت همچنین قصد دارد تا در میان اولین به سعی کنید یک هواپیمای بدون سرنشین بر اساس خدمات تحویل تضعیف برخی از مزایای که فروشگاه آنلاین ادعا در برابر آجر و ملات فروشگاه.

ثبات فروش و جریان نقدی نیست دقیقا چه خرده فروشان رویای, اما آنها بهتر از تماشای این معیارهای غوطه تحت حمله از تجارت الکترونیکی است. Walgreens نگه می دارد و افزایش آن پرداخت سود سهام و عملکرد آن به تازگی و بالاتر از 4 درصد. آن قیمت به درآمد (P/E) نسبت اخیرا 11 و این شرکت به طور مداوم ارسال شده سود در هر یک از آن گذشته 10 فصلنامه نتایج.

با آن سابقه مداوم درآمد سالانه را افزایش می دهد و وضعیت خود را به عنوان یک ارائه دهنده ملزومات طول COVID-19 shutdown و فراتر از Walgreens به نظر می رسد مانند یک محتاطانه انتخاب سرمایه گذاری.

درخواست احمق

Q. چگونه باید سرمایه گذاری در مسئولیت اجتماعی شرکت ؟ – D. L., Monticello, مینه سوتا,

A. ساده ترین راه این است که خود را به پارک دلار در یک یا بیشتر وجوه متقابل و یا تبادل وجوه معامله شناخته شده به عنوان ETFs – که به دنبال مسئولیت اجتماعی دستورالعمل. که راه شما اجازه مدیران صندوق انجام تحقیقات و خرید و فروش تصمیم گیری. یا در مورد منفعلانه مدیریت بودجه شما به سادگی سرمایه گذاری در اوراق بهادار همان است که مسئولیت اجتماعی در شاخص. برخی از خواهد شد که مخفف ESG در خود را به عنوان آنها به معنی تمرکز بر روی محیط زیست, اجتماعی و حکومت عوامل است. توجه داشته باشید که برخی از این وجوه سرمایه گذاری در شرکت هایی که انجام شده و در مسئولیت اجتماعی اقدامات در حالی که دیگران به سادگی حذف شرکت های که نمی کنند.

برخی از وجوه شما ممکن است نگاه به شامل پیشتاز FTSE اجتماعی صندوق شاخص دریاسالار سهام (VFTAX), iShares MSCI ایالات متحده آمریکا ESG را انتخاب کنید ETF (شوش) و پیشتاز جهانی ESG انتخاب سهام صندوق سرمایه گذار سهام (VEIGX).

شما همچنین می توانید سرمایه گذاری در شرکت های فردی شما را انتخاب کنید خود را, اما در ابتدا شما نیاز به تصمیم می گیرید که مسائل بیشتر برای شما مهم. برای مثال شما ممکن است در نظر گرفتن محیط زیست; برابری جنسیتی و تنوع; شرایط محیط کار و دیگر مسائل مربوط به حقوق بشر و این که آیا شما مایل به حمایت از شرکت های درگیر در قمار و تنباکو و سلاح و/یا الکل. چند شرکت کامل خواهد بود در هر موضوع است. اطلاعات بیشتر در GreenMoney.com, CorpWatch.org و CSRwire.com .

Q. چه بخش? – C. F., Erie, پنسیلوانیا

A. واژه "بخش" و "صنعت" اغلب قابل معاوضه استفاده می شود اما بخش اغلب اشاره به یک بخش بزرگتر از اقتصاد است. در بخش صنایع به عنوان مثال شامل صنعت هواپیمایی و همچنین صنعت ساخت و ساز در حالی که بخش بهداشت و درمان شامل همه چیز از بیمارستان به پزشکی-دستگاه سازان و شرکت های زیست فناوری.

من احمق ترین سرمایه گذاری

من احمق ترین سرمایه گذاری سرمایه گذاری در سهام یک شرکت است که تا به حال نوآورانه, بنا به گزارش های سازگار با محیط زیست فن آوری fracking: پمپاژ پروپان ژل عمق زمین به انتشار گاز به جای پمپاژ آب آن را آلوده است. (پروپان بود دوباره بالاتر از زمین.) این تکنیک قرار بود انقلابی در صنعت fracking اما من سهام رفت از معامله حدود 10 دلار در هر کدام به ورشکستگی است که این شرکت در زمینه 2015. این اولین و آخرین بار من به یک شرکت بدون انجام تحلیل بنیادی قبل از خرید. این یک تجربه یادگیری بزرگ در مورد برخورد با اعتیاد به مواد مخدره. – S. H. آنلاین

احمق پاسخ: این یک کلاسیک پنی سهام شکست. حفر آنلاین شما می توانید اجرا در سراسر گزیده ای hyping سود شرکت کوچک با کلمات مانند این: "فوق العاده فن آوری های جدید ... که سوخت خواهد شد fracking مگا روند برای چندین دهه است." "این است که ثروت در ساخت. خواندن ادامه به یاد بگیرند که چگونه شما می توانید جمع آوری مال شما, شروع در حال حاضر." "علاوه بر بلافاصله حل هر نگرانی های زیست محیطی بیش از fracking در ایالات متحده وجود دارد یک امکان بسیار واقعی این شرکت فن آوری می تواند در واقع موظف ... توسط هر نفت و گاز-تولید کشور در جهان است." نفس زبان مانند این است که یک پرچم قرمز بزرگ.

این شرکت تکنولوژی بود و جذاب اما آن شده اند که بهترین آن را تماشا در حالی که انتظار برای آن را به ایجاد یک مسیر ثبت رشد و سود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب