مایکل جردن بازی-فرسوده کفش می تواند واکشی 150.000 دلار در حراج Sotheby

ساتبی است که به دنبال به پول نقد در در دو pandemic روند: خرید آنلاین و نوستالژی برای مایکل جردن.این شرکت با ار

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

ساتبی است که به دنبال به پول نقد در در دو pandemic روند: خرید آنلاین و نوستالژی برای مایکل جردن.

این شرکت با ارائه یک بازی فرسوده جفت نایک کفش از اردن شکوه روز در یک stand-alone حراج آنلاین. این امضا کفش برآورد شده را به دریافت تا آنجا که $150,000. مناقصه شروع می شود در ظهر سهشنبه در نیویورک ادامه خواهد داد و از طریق مارس 17 ساتبی در بیانیه ای گفت.

افسانه ای ورزشکار بازگشت به کانون توجه در طول پخش "آخرین رقص" مجموعه مستند. 10-بخش کرونیکل بر اردن حرفه ای و چگونه شیکاگو بولز تعقیب خود را به ششمین قهرمانی NBA در فصل 1997-98. هر هفته حدود 6 میلیون بیننده لحن در برای دیدن نشان می دهد که ارائه می دهد مقدار زیادی از فیلم star ورزشکار در نخست خود را.

ساتبی نگه می دارد یک رکورد برای کفش در حراج با $437,500 برای پرداخت نایک "ماه کفش" در سال گذشته. این شرکت بوده است فروش هنر آنلاین از این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور حراج خانه ها را ببندید. در مارس و آوریل ساتبی به حال 32 آنلاین فروش تولید $60.4 میلیون. یک کارتیه دستبند ذهن 1.3 میلیون در ماه گذشته.

ساتبی به تعویق افتاد آن زندگی می کنند ممکن است شب مزایده از امپرسیونیست و مدرن و هنر معاصر تا پایان ماه ژوئن است. در این ماه آن را پایین تر ارائه شده-ارزش آثار از این دسته بندی ها به صورت آنلاین و انتظار برای افزایش 20 میلیون دلار است. موارد برای فروش شامل یک نقاشی انتزاعی توسط کریستوفر پشم حدود 1.2 میلیون دلار به 1.8 میلیون دلار و یک زندگی هنوز توسط کمپانی Giorgio Morandi حدود 1 میلیون دلار به $1.5 میلیون.

"هوا اردن 1s" بودند سفارشی ساخته شده برای Hall of Famer در اندازه های 13 و 13 1/2 در شیکاگو بولز' سیاه و سفید و قرمز.

کفش در ارائه از مجموعه ای از اردن گلر یک جمع و بنیانگذار Shoezeum جهانی کتانی موزه ساتبی گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن