MLB قرار می دهد 60-بازی فصل به طور منظم در حال حرکت

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال برنامه به طور یک جانبه به موضوع 60-برنامه بازی — آن کوتاه ترین فصل از سال 1878 — پس ا

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال برنامه به طور یک جانبه به موضوع 60-برنامه بازی — آن کوتاه ترین فصل از سال 1878 — پس از, بازیکنان,' association رد مذاکره معامله از همان ظهر قرار دادن ورزش در مسیر برای یک مبارز و احتمالا ناراضی بازگشت به میدان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

شش روز پس از کمیسر راب مانفرد و اتحادیه سر تونی کلارک مذاکره برای گسترش برگشتی از 10 تیم به 16 و گسترش استفاده از hitter وظیفه تعیین شده برای لیگ ملی بازی و معرفی یک آزمایش برای شروع فوق العاده نوبت با یک دونده در پایه دوم معامله رد شد توسط بازیکنان در هیئت اجرایی در یک 33-5 رای دادن.

"نیازی به گفتن ما نا امید شده توسط این توسعه" MLB در بیانیه ای گفت. "چارچوب ارائه یک فرصت برای MLB و بازیکنان خود را برای همکاری با یکدیگر برای مقابله با مشکلات و چالش های ارائه شده توسط این بیماری همه گیر. آن را به طرفداران ما این شانس را به دیدن هیجان انگیز پست جدید-فرمت های نجومی. و آن بازیکنان ارائه مزایای قابل توجهی است."

MLB صاحبان تایید رفتن یک جانبه با 60-برنامه بازی اگر ترتیبات نهایی می تواند در جای خود قرار داده و یک فرد آشنا با این تصمیم آسوشیتدپرس گفت.

MLB خواسته اتحادیه برای پاسخ توسط 5 p. m. EDT شنبه به اینکه آیا بازیکن می تواند گزارش به بهار آموزش ژوئیه 1 و اگر این بازیکنان در' انجمن موافق عامل کتابچه بهداشت و ایمنی پروتکل های.

با فروپاشی یک مذاکره معامله برگشتی را به باقی می ماند در 10 تیم. چارچوب گنجانده شده بود گسترش پلی آف برای هر دو 2020 و 2021 و مانفرد ارائه شده به رها کردن گنجاندن آن در فصل دوم اگر بازیکنان می ترسید آن را کاهش می دهد آینده خود را اهرم.

"این مطلق مرگ برای این صنعت به حفظ و عمل به آن شده است. هر دو طرف" سینسیناتی پارچ ترور بائر توییتی روز پس از اتحادیه رای در یک نمونه نادر از یک بازیکن انتقاد MLBPA. "ما در حال رانندگی اتوبوس مستقیم از یک صخره. چگونه است که این خوب است برای هر کسی که درگیر است ؟ Covid 19 ارائه شده در حال حاضر از دست دادن از دست دادن از دست دادن وضعیت و ما به نحوی در بر داشت یک راه برای آن را بدتر می کند. باور نکردنی است."

این اتحادیه در بیانیه ای گفت که "هیئت مدیره مجددا بازیکنان اشتیاق به بازگشت به کار به زودی و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است."

"به این منظور ما پیش بینی نهایی یک مجموعه ای جامع از سلامت و پروتکل های ایمنی با لیگ اصلی بیس بال در روزهای آینده و ما در انتظار کلمه از لیگ در از سرگیری بهار اردوگاه های آموزشی و پیشنهاد 2020 برنامه" اتحادیه گفت.

بهار آموزش بود به حالت تعلیق در مارس 12, دو هفته جلوتر از برنامه ریزی افتتاحیه و طرف را واگردانی به آشنا اختلافات مالی که شکسته ورزش در گذشته است. اولیه معامله در 26 مارس به نام برای بازیکنان برای دریافت سرشکن حقوق داد و مانفرد قدرت به مجموعه ای از برنامه اما این توافق نیاز نیست MLB به بازی در خالی ballparks.

بازیکنان حاضر به تغییر از اصرار خود بر سرشکن حقوق و MLB در نهایت توافق کردند که هفته گذشته در یک نشست بین مانفرد و کلارک. در حالی که مانفرد نام آن را چارچوبی برای یک توافق کلارک گفت: این صرفا یک پیشنهاد و بیشتر خشم MLB. که در آن نقطه دو طرف باقی مانده است حدود 275 میلیون دلار (ایالات متحده) از هم جدا پس از هفته ها مذاکرات. MLB ارائه 60 بازی و $1.48 میلیارد دلار از حقوق است که در اصل بالغ 4 میلیارد دلار به علاوه $25 میلیون پس از فصل بازیکنان ، این اتحادیه می خواستم 70 بازی و $1.73 میلیارد دلار به علاوه 50 $میلیون ،

بازیکنان انتظار می رود به پرونده شکایت و ادعا MLB نقض مقررات در ماه مارس توافق نیاز هر دو طرف را به "کار در ایمان خوب به عنوان به زودی به عنوان عملی شروع بازی و کامل کمال 2020 قهرمانی فصل و پس از فصل است که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است" مطابق با مفاد چند. MLB همچنین انتظار می رود به پرونده شکایت متهم اتحادیه مذاکره در ایمان بد است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

داور علامت Irvings خواهد شنیدن در این مورد. اگر این اتحادیه نشان میدهد بیشتر بازی شده است امکان پذیر است و هر بازی در این برنامه خواهد بود به ارزش 25 میلیون دلار در حقوق و دستمزد در سراسر 30 تیم.

در حالی که همه coronavirus طرح میتوانست برنامه از بسیاری از باشگاه ها به ادامه آموزش در فلوریدا امکانات با توجه به افزایش ویروس موارد در دولت است. بیست و نه تیم قصد کار کردن در خود را به طور منظم فصل ballparks با تورنتو در انتظار اضافی مذاکرات با سطوح دولت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب