بازیگر کوهن شوخی جناح راست تجمع در المپیا به عنوان نژادپرست بلوگرس خواننده - Sun, 28 Jun 2020 PST

ساشا بارون کوهن بازیگر شیاد و provocateur بهترین و شناخته شده برای طنز شخصیت های Borat و علی G به نظر می رسد ک

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

ساشا بارون کوهن بازیگر شیاد و provocateur بهترین و شناخته شده برای طنز شخصیت های Borat و علی G به نظر می رسد که کمین جناح راست تجمع در المپیا در روز شنبه انجام به عنوان یک نژادپرست بلوگرس خواننده قبل از ترک صحنه با توجه به فیلم از این رویداد.

حداقل دو دهندگان محافظه کار و رویداد, مارس برای ما حقوق 3 و Yelm عضو شورای شهر گفت: خواننده شد کوهن که شناخته شده برای خود را پوچ شخصیت های که اغلب نور افکن نژاد پرستی در مردم او را به تعامل با.

در یک ویدیو ارسال شده در اواخر شنبه شب یک خواننده اعتقاد به کوهن انجام بیش از هشت دقیقه لباس پوشیدن و در لباس و كلاه و حمایت پنج تکه باند.

آهنگ خود را تا حد زیادی متشکل از یک زن و شوهر از derisive خودداری به طور مداوم و مکرر با تغییرات.

افراد از خواننده تمسخر اجرا از طریق طیف وسیعی از مکرر جناح راست اهداف از جمله هیلاری کلینتون, Dr. Anthony Fauci, بیل گیتس و سازمان بهداشت جهانی با نژادپرستانه اشاره به موضوعاتی مانند "ووهان آنفولانزا."

جمعیت شنیده می شود اما دیده نمی شود در این ویدئو. واکنش گرایش به ولرم با برخی از سلامتی برخی از بوس و چند خوانندگان پیوستن به در.

در فیلم دیگری که خواننده به این نتیجه میرسد گفت: "از شما خیلی متشکرم من رو به رفتن" به عنوان کسی که در میان جمعیت yells "به خانه نژادپرستانه" از طریق یک تصادف تعقیب درهم bullhorn. کل گروه پس از آن به سرعت خارج می شود در این مرحله است.

"بسیاری از مردم نمی مانند این خواننده است که وجود دارد و به طوری که مردم شروع به شورشی" یک زن در این ویدئو می گوید. او صحبت کردن به فرمانداری نامزد تیم Eyman که در حال انجام مصاحبه.

آلن Acosta, یک سازمان از این رویداد گفت که چند روز قبل او نزدیک شد توسط یک گروه به نام بازگشت به کار ایالات متحده آمریکا است که ارائه کمک های مالی و امنیتی برای این تجمع است.

بعد خواننده شروع به انجام "مردم خواهم شد که در آن بچه ها" Acosta می گوید: در یکی دیگر از ویدئو. "هنگامی که من تو را دیدم این درگیری تا در مقابل من آمد به نگاهی به آنچه که قرار بود."

"ما catfished می گوید:" Acosta که برای اجرا به دولت خانه به عنوان یک آزادیخواه. "وجود دارد یک خواننده تا اینجا که نمی تواند منعکس کننده ارزش های مردم است که با حضور در آنجا و یا سازمان."

جیمز بلر یک Yelm عضو شورای شهر گفت: در Facebook پست که بارون کوهن برای پرداخت مرحله راه اندازی و امنیتی مسدود شده و سازمان دهندگان این رویداد که در تلاش به او روی صحنه است.

"من عمیقا شرمنده از هر فردی که شد آواز همراه با متن این ترانه که آیا آنها واقعی شرکت کنندگان و یا پرداخت بازیگر مهم نیست به من" بلر گفت.

مت مارشال, رهبر گروه نئونازی واشنگتن سه Percenters گفت: آنها سعی کردند به زور باند کردن مرحله و کشیدن قدرت صدای سیستم امنیتی مانع آنها است. او گفت که گروه های چپ در "صحنه آمبولانس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب