دنی مودی است 'سخت به عنوان ناخن' - Fri, 03 Jul 2020 PST

دنی مودی معمولی است drywaller. مطمئن شوید که او کامیون ها را هر روز صبح به قطع 80-به علاوه ورق از تیغه هر وزن

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

دنی مودی معمولی است drywaller. مطمئن شوید که او کامیون ها را هر روز صبح به قطع 80-به علاوه ورق از تیغه هر وزن 80 175 پوند قبل از فراخوانی آن در روز و بازگشت به خانه به خانواده اش. اما بیش از آن که در حال حاضر قابل توجه – او تنها drywaller در جهان به رقابت در CBS' جدید واقعیت تلویزیون نشان می دهد "سخت به عنوان ناخن" که برای اولین بار روز شنبه در 9 p. m.

در اوایل این سال فقط قبل از همه گیر ضربه مودی صرف یک ماه دور از خانه خود را در اسپوکن به رقابت در فیلم "سخت به عنوان ناخن." "این انفجار بود," او گفت:. "من لذت می برد و هر دقیقه از آن را."

نشان می دهد ویژگی های کارگران از سراسر امریکا است. آن را به معنای بزرگداشت مردان و زنانی که کار خستگی ناپذیر برای حفظ کشور در حال اجرا از آتش نشانان و drywallers به دروازه عوامل است. شرکت کنندگان در رقابت در چالش های مختلف مرتبط با این دست مشاغل.

"سخت به عنوان ناخن" است که از "مسابقه شگفت انگیز" خالق " فیل Keoghan است یکی دیگر از ویژگی های متمایز: زمانی که یک رقیب حذف از رقابت اصلی آنها نیست ،

در عوض, آنها شریک شدن در جایزه-انگیزه تیم چالش ها در طول باقی مانده از این فصل است.

"آنها فقط در زندگی واقعی شغل واقعا" مودی گفت. "منظورم این است که آنها به ما انجام کارهایی است که در زندگی واقعی مردم انجام خواهد داد که آیا آن کار دستی یک مکانیک (چالش), کشاورزی, آن را فقط به آنچه مردم هر روز کار سخت است. آنها قرار داده و آن را به یک حالت رقابت."

مودی شده است زندگی در اسپوکن منطقه تمام عمر خود را; او فارغ التحصیلان از رودخانه دبیرستان و او و چهار فرزندش زندگی بعدی به پدر و مادر خود را و خانه او در. "من یک رابطه نزدیک با پدر و مادرم برادر من. من به طور معمول بسیار نزدیک خانواده من خانواده گرا."

گرفتن از تیغه کار به واقعیت تلویزیون بود و نه کوتاه یا فرایند ساده است. او برای اولین بار شنیده در مورد نشان می دهد از یک دوست در drywaller جامعه است. "مدیر ریخته گری نگاه کرد تا یکی از دوستان من و او مانند" من نمی خواهم هیچ نقشی در بودن در تلویزیون ملی اما دنی! این برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که شما ممکن است علاقه مند می شود!' بنابراین او به من این نرم افزار و پس از آن من فقط به دنبال آن است."

ریخته گری فرایند طولانی; مودی نیست تنها کارگر در کشور که می خواستند یک نقطه در رقابت است. او ساخته شده برخی به ایستادگی کردن با او قوی رقابتی شخصیت. "من فوق العاده رقابتی و من می خواهم به پیروزی ... من نمی مراقبت از آنچه در آن است."

او همچنین یک نامزد خوب به دلیل lightheartedness و طنز. با وجود داشتن کشیده کردن صورت جدی برای شاخه های عکس آن را دشوار است برای گرفتن مودی بدون یک لبخند مسخره. "من فکر می کنم ما سه عکس که در آن من باید جدی لبخند و یا یک صورت جدی است. هر زمان دیگر آن را یک کج, چهره, چشم به دنبال عجیب و غریب معمول است. ... جدی عکس سخت بود برای من."

مودی نگه داشته و همه چیز نور با ریخته گری تیم. "من این شخصیت که در آن سخت را برای مردم برای ماندن جدی در اطراف من, به طوری که آنها به پایان رسید تا خنده و شوخی بسیاری از زمان به هر حال با من است." پس از هفته تعلیق زمانی که او در نهایت نقش او "فقط یک لبخند از گوش به گوش."

مودی امیدوار است او شخصیت روشن می آید از طریق در فاینال کات. "منظورم این است که من یک مجموعهای از پدر جوک, اجازه دهید من به شما بگویم."

هنگامی که آن را به رقابت خود به خود مودی حرفه ای آماده او را برای انجام وظایف. "Sheetrock نه نور ... آن را به شما می شود بسیار قوی," او توضیح داد. "انجام قطعه کار – که بدان معنی است که من پرداخت می شود با آنچه که من لزوما ساعت کار – من می دانم که چگونه به فشار و نگه داشتن رفتن." کسانی که قطعا صفات است که به او کمک کرد تا از طریق رقابت است. تریلر برای نشان دادن ویژگی های وظایف مانند چکش ریل برای راه آهن. این کار دشوار است.

اما شرکت کنندگان نمی شد و کار خود را. بسیاری از فعالیت های مبتنی بر تیم و برای مودی به اطلاع همکار خود شرکت کنندگان و تنظیم شد برجسته. "آنها که مردم از اقشار مختلف از زندگی است. شما برای یادگیری در مورد آنها و زمینه های خود را به طوری که آن را یک تجربه بزرگ است.

این پشت صحنه بود نقطه دیگر از علاقه. "اولین روز از تیر اندازی, شما, مانند, 'چه همه کسانی که مردم انجام دهید؟' اما به عنوان شما را در رفتن با آن شما متوجه است که همه یک کار خاص و آنها باید آن را نگه دارید رفتن صاف است. و شما را درک نمی کنند چقدر به آن می رود تا زمانی که شما وجود دارد. ... این شگفت انگیز بود. حتی اگر من نبودم درگیر می شود و در مجموعه ای به دیدن همه چیز است که می توانست سرد است."

مودی و همسر خود را در حال هیجان زده برای اولین چهارشنبه آینده در بخشی به دلیل آن اتفاق می افتد به سقوط در سالگرد خود را. علاوه بر داشتن خانواده خود را به جشن 11 سال از ازدواج آنها می شود تماشای مودی اولین تلویزیون. "من اجازه همسر می دانند که من خیلی خوشحال در مورد آن."

"سخت به عنوان ناخن" airs در 9 بعد از ظهر چهارشنبه در CBS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب