شهرهای دوقلو ادبی تقویم برای هفته 21 ژوئن 2020

ALKA JOSHI: نویسنده هندی می دهد مجازی خواندن از کتاب پرفروش "حنا هنرمند" یک ریس ویترسپون باشگاه کتاب انتخاب در

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

ALKA JOSHI: نویسنده هندی می دهد مجازی خواندن از کتاب پرفروش "حنا هنرمند" یک ریس ویترسپون باشگاه کتاب انتخاب در مورد یک دختر 17 ساله که با فرار از ازدواج سوء استفاده می شود و بیشتر به دنبال پس از حنا هنرمند در جیپور هرگز آشکار کردن اسرار خود را. 6:30 p. m. روز شنبه, ژوئن 24, ارائه شده توسط تلویحی کتاب. ثبت نام: crowdcast.s/e/alkajoshi-ثبت نام.

مریم KHANDERIA: یکی از اولین شهرهای دوقلو نویسندگان را در ظاهر فرد پس از coronavirus محدودیت برداشته شد نشانه هایی از نسخه جدید رمان "Streel: یک شاخه خشکیده درخت رمز و راز." ساعت 10 صبح-ظهر جمعه, ژوئن 26; دریاچه کشور کتابفروشان, 4766 Washington Ave. خرس سفید دریاچه.

سو برگ: Minnesotan میزبان زوم رویداد با بل موزه تاریخ طبیعی برای راه اندازی کتاب او "مینه سوتا را زمین شناس: زندگی نیوتن هوراس Winchell." به عنوان یک زمین شناس جوان وظیفه با عنوان مینه سوتا زمین شناسی و تاریخ طبیعی بررسی (1839-1914), Winchell جدولها ماقبل تاریخ در این منطقه تخمگذار پایه و اساس برای پنج جلدی "زمین شناسی در مینه سوتا." سفر با اسب و سبد خرید قایق بادبانی و birchbark قایق رانی Winchell و گروه خود را مورد مطالعه رخنمون سنگ بازالت شکل گیری در دریاچه سوپریور و Red River Valley. او بنیانگذار آمریکا زمین شناسی جامعه و موسس و سردبیر آمریکا زمین شناسی, اولین مجله حرفه ای برای زمین شناسان. Winchell به عنوان یک مربی جوان به دانشمندان ریاست Winchell خانه واقع در دانشگاه مینه سوتا در حال و روز بازار. 4 p. m. روز شنبه, ژوئن 23. ثبت نام: eventbrite.com/e/minnesotas-geologist-book-event-with-author-sue-leaf-tickets/105876.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن