فیلیس جورج که رفت از دست امریکا برای 'NFL امروز مرده است و در 70

فیلیس جورج که زمانی یک سطح از شهرت به عنوان دوشیزه امریکا 1971 و دیگری چهار سال بعد زمانی که CBS استخدام او به

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

فیلیس جورج که زمانی یک سطح از شهرت به عنوان دوشیزه امریکا 1971 و دیگری چهار سال بعد زمانی که CBS استخدام او به عنوان یک عضو در غیر این صورت همه بازیگران مرد از "NFL امروز" درگذشت پنج شنبه در Lexington, Ky. او 70.

خانواده او گفت که باعث شد polycythemia vera نادر سرطان خون است که تشخیص داده شده بود و 35 سال پیش.

استخدام به عنوان یک شرکت میزبان از CBS Sports' هفته قبل از بازی فوتبال نشان می دهد — که به ویژه با مشخصات بالا میزبان نفت برنت Musburger و از Irv عبور و قمار مفسر جیمی اسنایدر یا "جیمی یونانی" او به عنوان شناخته شده بود — جورج بلافاصله ترین زن برجسته در sportscasting.

اما با beauty-queen پس زمینه و متوسط تلویزیون resumé او انتقاد فاقد سنتی گوینده برنامه ورزشی اعتبار. او نه سابق ورزش نویسنده مانند Musburger و او بدیهی است که یک بازیکن فوتبال بازنشسته مانند صلیب.

او در پاسخ به منتقدان او گفت که او می دانست که به اندازه کافی در مورد ورزش به خصوص فوتبال به دریافت کنید.

"من از تگزاس" او به مجله مردم گفت در سال 1976 "و پایین وجود دارد شما به دنبال Texas Longhorns و دالاس کابوی ها و یا به شما تعلق ندارند."

و او بدون شک یکی از پیشگامان. برای بسیاری از زنان جوان که امیدوار به استخدام در sportscasting دیدن او های استودیو میز با Musburger صلیب و اسنایدر و بحث روز بازی شد الهام بخش.

"گاهی اوقات شما باید برای دیدن آن به آن باشد; شما را به می دانم که چیزی است که گزینه های حرفه ای جهت آرزوی آن را" هانا طوفان لنگر در ESPN "Who" نوشت: در یک ایمیل. "که به معنی کسی است که برای اولین بار بود. که فیلیس جورج — درست پیشگامی."

جورج بهترین و شناخته شده برای او در مصاحبه با ورزشکاران. قابل توجه لحظه اتفاق افتاده در سال 1975 هنگامی که راجر Staubach دالاس کابوی ها' رواقی کارفرمایی غیر منتظره اعتراف کرد به او: "من می خواهم رابطه جنسی به عنوان آنجا که جو Namath. من فقط می خواهم آن را با یک فرد همسر من است."

دیر است که فصل اول خود را با "NFL امروز" او به یاد می آورد که نگران است که او تا به حال انتخاب شده توسط CBS به بازی نشانه نقش.

"به من گفت: Brent من هیچ کارشناس," او گفت: Orlando Sentinel. "اما هر هفته چه چیزی شما رو به درک این است که من بیشتر و بیشتر به دلیل اعتماد به نفس من در حال رشد است و اعتماد به نفس خود را در حال رشد است."

هنوز هم آن بود آسان نیست که یک زن در یک مرد سنگر و استحکامات سال قبل از افزایش تعداد زنان به دست آورده گسترده احترام در شبکه های مختلف.

"ما صحبت اخیرا در مورد #MeToo جنبش" دخترش پاملا براون در مصاحبه ای گفت:. "او گفت:" پم من از طریق رفت و همه آن را' — تمام جنسیتی نظرات و چگونه در طول معافیت های تجاری او می خواهم که یک ایده و یکی از بچه ها را سرقت و آن را به عنوان اگر او بودند."

او باقی مانده است با "NFL امروز" برای سه فصل قبل از اینکه جایگزین در طول سال 1978 فصل جین کندی یکی دیگر از ملکه زیبایی سابق. سال آینده جورج ازدواج John Y. Brown Jr., که تا به حال ساخته شده کنتاکی مرغ سرخ شده زنجیره ای و انتخاب شد فرماندار کنتاکی در سال 1979. او بانوی اول دولت برای چهار سال است.

فیلیس ان جورج متولد شد و در 25 ژوئن سال 1949 در دنتون تگزاس است. پدر او رابرت متعلق به نفت distributorship. مادر Diantha لوئیس (Cogdell) جورج خانه دار بود. او با حضور در دانشگاه شمال تگزاس, اما نه فارغ التحصیل.

او در زمان بیش از یک دهه از درس پیانو و آرزو به یک حرفه ای به عنوان یک پیانیست کلاسیک است که هرگز اتفاق نمی افتد اما او با بازی پیانو در سطح محلی و ایالتی جشنوارههای است که به اوج خود رسید در حال تاج گذاری دوشیزه امریکا است. برای استعداد بخشی از رقابت او با بازی "Raindrops Keep Falling on My Head."

زمانی که او اعلام کرد به عنوان برنده این عنوان و شروع به باند فرودگاه راه رفتن او راننده سرشونو تکون دادن به قضات و تاج او افتاد از سر او.

"من فکر می کردم 'شما نمی توانید آن را ترک وجود دارد, بنابراین من خم شد و آن را انجام," او گفت: مطبوعات از آتلانتیک سیتی در سال 2013. "من تا به حال گل و یک sceptre در یک دست و یک تاج در دیگر."

او برای اولین بار عمده کار در تلویزیون به عنوان میزبان "جدید دوربین مخفی" با آلن Funt در سال 1974. CBS Sports استخدام او به زودی و پس از شروع به تکالیف برجسته ترین بودن "NFL امروز."

باب Wussler رئیس جمهور CBS Sports گفت: او می خواست به استخدام یک زن که با ارائه یک انسان علاقه زاویه که نر مفسران نیست.

"او را گرم و جذاب بسیار خوب و منحصر به فرد," Wussler گفت: نگهبان. "او به ارمغان می آورد به طور متوسط 25-year-old-lady-فن از نوع جنبه ای که من فکر می کنم مهم است."

پس از جایگزین کندی برای دو فصل جورج بازگشت به "NFL امروز" در سال 1980 و در آنجا ماند و در سال 1984. اوایل سال آینده او جایگزین دایان ساویر به عنوان یک لنگر "CBS اخبار صبح" با بیل Kurtis. او دوباره با انتقاد از این زمان برای داشتن یک روزنامه نگاری پس زمینه. پس از هشت ماه او استعفا داد.

او در ادامه به میزبان بحث نشان می دهد در Nashville, شبکه, نوشتن چندین کتاب و شروع دو کسب و کار: مرغ توسط جورج ساز از مزه دار شده مرغ تازه-شیر entrees که او به فروش می رسد به هورمل و یک خط از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست فیلیس جورج زیبایی عرضه شده از طریق HSN.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در علاوه بر این به خود او جان سالم به در با پسر لینکلن تایلر جورج براون و دو نوه. او ازدواج به قهوه ای و رابرت ایوانز, هالیوود, تولید کننده, به طلاق به پایان رسید.

جورج به یاد می آورد به کانزاس سیتی استار در سال 1995 که با وجود مشکلات او رو در CBS Sports, او دوباره آن را انجام. اما او گفت که او باید انجام شود "CBS اخبار صبح."

"آنها بازی نمی کند به من قوت," او گفت:. "آنها بازی نمی کند به هر چیزی من تا به حال. آنها فقط سمت چپ من نشسته وجود دارد. به نشان می دهد تا برای هشت ماه به عنوان من بود و سخت ترین چیزی که من تا کنون انجام داده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن