کاران: ما موفق به آماده سازی به دنبال ویروس سریع رفع

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVAR مایکل بالسامو و کالین بلندواشنگتن (AP) — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت موفق به آماده

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVAR مایکل بالسامو و کالین بلند

واشنگتن (AP) — مغلوب ساختن پیشی جستن دولت موفق به آماده شدن برای یورش coronavirus و سپس به دنبال رفع سریع با تلاش برای عجله اثبات نشده دارو به بیماران ارشد دولتی دانشمند ادعا در یک whistleblower شکایت سه شنبه.

دکتر ریک روشن مدیر سابق پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه قدرت او مدعی شد reassigned به کمتر نقش زیرا او در برابر فشار سیاسی اجازه می دهد تا استفاده گسترده از هیدروکسی کلروکین یک مالاریا مواد مخدر تحت فشار قرار دادند توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواست به "سیل" نقاط داغ در نیویورک و نیوجرسی با مواد مخدر است.

"من شاهد رهبری دولت عجله کورکورانه به یک وضعیت بالقوه خطرناک با آوردن در غیر مورد تایید FDA کلروکين از پاکستان و هند از امکانات است که هرگز توسط FDA تایید شده" روشن گفت: در تماس با خبرنگاران. "اشتیاق خود برای فشار کورکورانه به جلو بدون اطلاعات کافی برای قرار دادن این دارو به دست آمریکایی ها بود و هشدار دهنده به من و همکار دانشمندان است."

روشن ثبت شکایت با دفتر مشاور ویژه یک سازمان دولتی است که به بررسی اقدامات تلافی جویانه در برابر کارکنان فدرال که کشف مشکلات. او می خواهد کار خود را به عقب و یک تحقیق کامل.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی صادر مختصر و مفید بیانیه ای گفت که روشن منتقل شد به موسسه ملی بهداشت کار در coronavirus تست حیاتی انتساب. "ما عمیقا متاسفیم که او نشان داده است تا کار به نمایندگی از مردم آمریکا منجر شود و در این مهم تلاش" HHS سخنگوی Caitlin Oakley گفت.

با توجه HHS روشن است گزارش خود را به پست جدید. اما خود را سخنگوی گفت که روشن است که از مرخصی استعلاجی زیر پزشک خود را در سفارشات و HHS به او ارائه جزئیات در نقش جدید خود را.

روشن است شکایت می آید به عنوان برگ برنده دولت چهره انتقاد بیش از آن پاسخ به همه گیر از جمله تست و لوازم, پنکه, ماسک و تجهیزات دیگر برای جلوگیری از گسترش. شده اند وجود دارد نزدیک به 1.2 میلیون موارد تایید شده در ایالات متحده و بیش از 70 ، 000 مرگ و میر.

روشن گفت: مافوق خود بارها و بارها با رد هشدارهای خود که این ویروس را در آمریکا از دست رفته اوایل فرصت به سهام تا در ماسک محافظ برای پاسخ اول. او گفت که او "عمل کرده و با اضطرار" به آدرس رو به رشد گسترش COVID-19 — بیماری ویروس باعث می شود پس از این که سازمان بهداشت جهانی هشدار در ژانویه.

تشکر. آنا Eshoo D-کالیفرنیا رئیس کمیسیون انرژی مجلس و تجارت کمیته فرعی بهداشت و درمان گفت: او قصد دارد برای برگزاری یک جلسه به شکایت خود را در هفته آینده و روشن وکلا گفت که شهادت. مجلس نانسی پلوسی ظاهر می شود در MSNBC به نام شکایت "بسیار مضر است."

در شکایت خود روشن گفت که او "مواجه می شوند مقاومت از HHS رهبری از جمله وزیر (Alex) آذر که به نظر می رسد قصد کمرنگ جلوه دادن این رویداد فاجعه بار."

در طول یک Feb. 23 جلسه, آذر, همچنین, روشن, رئیس, معاون وزیر برای آمادگی و واکنش رابرت Kadlec, "در پاسخ با تعجب در (روشن است) پیش بینی وخیم و ضرورت و تأکید کرد که ایالات متحده قادر خواهد بود برای جلوگیری از ویروس ها و نگه داشتن آن را" موسس شکایت گفت.

روشن گفت: کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو نادر بود استثنا در میان مقامات دولت بسیار نگران عواقب احتمالی از شیوع. او در توصیف کار با ناوارو برای شکستن اداری logjam و راه اندازی حمل و نقل نظامی از ایتالیا برای سواب مورد نیاز در ایالات متحده آمریکا

ناوارو بود که نویسنده چندین فوری یادداشت در کاخ سفید است. روشن گفت: Navarro خواست برای کمک به او گفت: تجارت مشاور به او گفت که در این یادداشت مورد نیاز به "صرفه جویی در زندگی می کند."

ناوارو را یادداشت و به مقامات بالا مطرح آلارم حتی به عنوان برگ برنده شد علنا اطمینان آمریکایی ها که شیوع این بیماری تحت کنترل است.

روشن است آنچه که او برداشته شد بیش از مقاومت خود را به استفاده گسترده از مالاریا مواد مخدر در حال حاضر بود اما او خلاف کاران شکایت جزئیات اضافه شده از ایمیل ها و ارتباطات داخلی در حالی که آوردن به نور اولیه خود را تلاش برای به دست آوردن N95 ماسک ماسک که او گفت: نادیده گرفته شد توسط مافوق.

در اواخر ژانویه روشن گفت: او تماس گرفته شد توسط یک مقام رسمی از پیشرو تولید کننده ماسک مورد ramping تا تولید. تخمین زده شد که به عنوان بسیاری از 3.5 میلیارد دلار مورد نیاز خواهد بود در حالی که ملی ذخایر تا به حال حدود 300 میلیون نفر است.

شکایت گفت که زمانی که روشن سعی در مطبوعات این موضوع در مورد ماسک با مافوق در HHS او نادیده گرفته شد و یا رد. "HHS علنا نشان داده که نه تنها COVID-19 بود و نه یک تهدید قریب الوقوع اما همچنین که HHS در حال حاضر تمام ماسک این امر نیاز" شکایت گفت.

به عنوان اپیدمی گسترش در آمریکا و فرا منطقه متروپولیتن نیویورک روشن مدعی است که سیاسی انتصاب در HHS تلاش برای ترویج هیدروکسی کلروکین "به عنوان نوش دارو." این مقامات همچنین "خواستار آن شدند که نیویورک و نیوجرسی بود "آب گرفتگی" با این مواد مخدر که وارد شد از کارخانه ها در پاکستان و هند که تا به حال بازرسی شده و توسط FDA" شکایت می گوید.

ماه گذشته سازمان غذا و داروی آمریکا هشدار پزشکان در برابر تجویز این دارو به جز در بیمارستان ها و مطالعات تحقیقاتی. در یک هشدار تنظیم کننده پرچم, گزارش از گاهی کشنده قلب عوارض جانبی در میان coronavirus بیماران مصرف هیدروکسی کلروکین و یا مربوط به مواد مخدر کلروکين.

روشن احساس مقامات تا به حال "حاضر به گوش دادن و یا اقدام مناسب را به دقت اطلاع رسانی" و صحبت به یک خبرنگار در مورد مواد مخدر است. او گفت که او تا به حال در مورد عدم علم پشتیبان گیری از استفاده از آن با وجود مواد مخدر تحت فشار قرار دادند توسط رئیس جمهور در جلسات مطبوعاتی.

"به عنوان تلفات نصب شده نمایی هر روز دکتر روشن به این نتیجه رسیدند که او تا به حال یک تعهد اخلاقی به آمریکا از جمله کسانی که آسیب پذیر به عنوان یک نتیجه از بیماری از COVID-19 به محافظت از آن را از مواد مخدر که به اعتقاد او تشکیل یک قابل توجه و خطر خاص به بهداشت عمومی و ایمنی" شکایت می گوید.

در Jan. 20 با توجه به شکایت های که برگزار می شود یک تماس اضطراری که با حضور بسیاری از HHS مقامات و که مقامات توصیه شده است که "وقوع یک مشکل بزرگ است."

مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم به U. N. آژانس mismanaging و پوشش تا از گسترش این ویروس پس از آن ظهور در چین است. او همچنین گفت که او می خواهد برای کاهش این که بودجه.

روشن است آژانس کار می کند برای محافظت در برابر بیماری های همه گیر و اورژانس بیماری های عفونی و در حال تلاش برای توسعه یک واکسن برای coronavirus.

مقامات بالا نیز تحت فشار او را به هدایت قرارداد به یک مشتری از یک لابی گر او گزارش داد.

"زمان پس از زمان من تحت فشار به چشم پوشی و یا اخراج کارشناس علمی توصیه و به جای آن به جایزه قراردادهای پر سود مبتنی بر ارتباطات سیاسی" روشن گفت: در تماس با خبرنگاران. "به عبارت دیگر من تحت فشار اجازه دهید به سیاست و cronyism درایو گیری بیش از این نظرات از بهترین دانشمندان ما در دولت است."

Zachary Kurz سخنگوی آژانس که در آن روشن ثبت شکایت خود گفت: این دفتر نمی تواند نظر و یا تایید وضعیت باز و تحقیقات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب