جیز آبی مواجه نگردند تا در پایان پیش نویس چشم انداز. در حال حاضر آنها فقط نیاز به یک محل برای بازی

جیز آبی بود پنجم انتخاب کنید در هفته گذشته به صورت مختصر MLB پیش نویس و فرود اجماع بالا hitter وظیفه واندربیلت

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

جیز آبی بود پنجم انتخاب کنید در هفته گذشته به صورت مختصر MLB پیش نویس و فرود اجماع بالا hitter وظیفه واندربیلت را Austin مارتین قبل از مصرف چهار چشم انداز بیشتر با لیگ مواد.

مارتین بود نه تنها در نظر گرفته شده بهترین با خفاش. او رتبه شماره 1 به طور کلی با پیش نویس متخصص کیت قانون و سابق لیگ GM دن o'dowd.

پس از مارتین اعتیاد به مواد مخدره آبدیده شده کمی. سراغ گزارش 21 ساله — که با بازی در پایه سوم و خود در Vanderbilt شد اما پیش نویس به عنوان یک shortstop — نشان می دهد او متواضع قدرت. فرض کنید او نشانه جیز خواهد با او کار بر روی این جنبه از بازی خود را برای تکمیل در حال حاضر نخبگان با سرعت و فیلدینگ.

در دور دوم سراغ مدیر شین فارل و کارکنان خود را فرود آمد یکی دیگر از پتانسیل های ثروت باد آورده در ایالت فلوریدا right-hander C. J. Van Eyk. بود که پس از بیش از دو بزرگ راست دست: ترنت جکسون پالمر و نیک Frasso از Loyola Marymount. تورنتو استفاده نهایی خود را انتخاب کنید در لوییویل outfielder ژاک Britton.

با جزئی لیگ فصل بعید است به دلیل همه گیر چشم انداز است که ثبت نام به احتمال زیاد گزارش به جیز' بهار آموزش پایه در Dunedin برای تمرین است. گزینه های دیگر عبارتند از: کار کردن با جیز خود را اگر آنها رزومه بهار آموزش و یا آریزونا سقوط لیگ باید جزئی لیگ نمی بازگشایی در سال 2020 است.

امضای مهلت Aug. 1 و جیز استخر $9,716,500 (ایالات متحده) برای تمام پنج.

مارتین توسط عامل بالا اسکات بوروس و در حالی که تعیین اسلات ارزش برای شماره 5 انتخاب pegged است در $6,180,700 فرض بر این است که آنها دنبال خواهد شد تا آنجا که $7,789,900 — یک مقدار سازگار با رسمی خود را از قبل پیش نویس رتبه بندی از شماره 2 به طور کلی.

جیز در حال حاضر سه چشم انداز در MLB خط لوله را بالا 100: پارچ Nate پیرسون (شماره 8), infielder اردن Groshans (شماره 75) و پارچ شمعون جنگل ریچاردسون (98). در اینجا نگاهی نزدیک به چهار که امید به پیوستن به آنها را به همراه سه پس از امضا پیش نویس:

RH C. J. Van Eyk, 21

ایالتی فلوریدا 42nd کلی

اسلات ارزش: $1,771,100

شش پا-یکی right-hander رفت به پیش نویس رتبه 39 و دیده شد که در دور اول بالقوه است. ون Eyk زده از 225 مورد بیش از 1762/3 NCAA نوبت با fastball که لمس 97 متر.p.h. و 12-6 منحنی که پیشاهنگی خود را به تماس بین رفتن زمین. او به دست آورده علائم بالا برای صاف و مقرون به صرفه تحویل بالا و چرخش رای و پیش بینی شده است به عنوان یک نویسنده.

RH ترنت پالمر 21

جکسون 77 سالگی کلی

اسلات ارزش: $805,600

یکی دیگر از بزرگ جامد right-hander در شش پا-یک و 230 پوند است. وینی Cervino ملی سراغ مدیر برای کامل بازی آمریکا توییتی که پالمر است "اواخر سحر بزرگ فیزیکی بچه با fastball که با این نسخهها کار تا 98 یا با توپ بولینگ نزول است. یکی از بهترین لغزنده در کلاس کالج."

RH نیک Frasso, 21

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Loyola Marymount, 106 کلی

اسلات ارزش: $549,000

شش پا-پنج Frasso همچنین بسکتبال در دبیرستان و یک زن و شوهر از فیلم بیرون آمد پس از او فراخوانده شد, نشان دادن خود dunking مهارت. او در صدر 98 m.p.h. نیز مورد استفاده قرار گرفت و در درجه اول به عنوان یک مسکن بیش از گذشته دو کالج فصل است. او به طور متوسط 11.3 strikeouts هر نه نوبت در سه سال (125 نوبت در مجموع).

از ژاک Britton, 21

لویی 136 کلی

اسلات ارزش: $410,100

Britton رهبری بخش من با 11 دونفره در یک فصل کوتاه به 17 بازی. او همچنین batted .322 اما نیاز به کار بر روی خود را قدرت (.837 OPS با پنج homers در سال 2019). او در پروژه ها به عنوان یک ابزار بازیکن نیز دیده می شود زمان در گیر و پایه اول.

نمایندگی رایگان

پس از کوتاه ترین MLB پیش نویس در تاریخ از کاهش 40 دور به پنج به کنترل هزینه ها در طول همه گیر صدها چشم انداز شد واجد شرایط برای ثبت نام به عنوان undrafted رایگان عوامل شروع یکشنبه — برای بیش از $20,000 امضای جایزه.

جیز امضا مارتین Vanderbilt هم تیمی Harrison ری یک 21 ساله outfielder که همچنین دوم و سوم پایه. ری led واندربیلت در فصل گذشته با 21 پایگاه های دزدیده شده در 24 تلاش و تنظیم قهرمانی ثانیه رکورد بازی با سه دونفره برابر اوله از دست ندهید.

آنها همچنین اضافه بیلور outfielder ماک مولر (21 homers و 88 RBIs در سال 92, کالج بازی ها) و ابزار بازیکن زک طبخ تگزاس-آرلینگتون (پنبه حلاجی شده .321 هنگام چهارم خود را در کالج فصل به تعویق افتاد).

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب