Valtteri Bottas نشان می دهد که او می تواند مسئولیت رسیدگی به فشار در برنده شدن جایزه بزرگ اتریش

اسپیلبرگ اتریش—Valtteri Bottas اصرار داشت قبل از فصل افتتاحیه جایزه بزرگ اتریش روز یکشنبه که او است آنچه در آن

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

اسپیلبرگ اتریش—Valtteri Bottas اصرار داشت قبل از فصل افتتاحیه جایزه بزرگ اتریش روز یکشنبه که او است آنچه در آن طول می کشد را به نفع خود فرمول یک قهرمانی جهان.

که به منظور بلند با شش بار قهرمان F1 لوئیس همیلتون به عنوان هم تیمی خود را در مرسدس بنز. به خصوص به عنوان همیلتون نیاز به یک عنوان به مساوی مایکل شوماخر رکورد هفت.

اما Bottas نشان داد چشمگیر خونسردی را به نفع نژاد روز یکشنبه با همیلتون فقط نیمه دوم پشت سر او برای جادوها. آسان نیست برای Bottas زمانی که همیلتون در میان بهترین رانندگان در سبقت در F1 تاریخچه و هنگامی که یک مسابقه پر هرج و مرج ری استارت سه بار پشت ماشین ایمنی.

"وجود دارد قطعا بسیار کمی از فشار است. یکی از ایمنی ماشین خوب بود اما در آخرین گفتم بیا — دوباره؟'" یک رها Bottas گفت. "وجود دارد بسیاری از فرصت ها برای لوئیس را به رهبری اگر من ساخته شده یک اشتباه کوچک بود و او واقعا سریع امروز. اما من موفق به آن را نگه دارید با هم واقعا می تواند کنترل مسابقه از طرف من وجود دارد و بدیهی است که هیچ راه بهتری برای شروع این فصل است."

همیلتون عبور دوم رسید اما چهارم پس از گرفتن اواخر زمان مجازات.

Bottas زانو با برندگان جایزه و تریبون سه نفر — از جمله مکان دوم چارلز لکلرک برای فراری و مقام سوم Lando نوریس برای مک لارن — برگزار شد تا یک تی شرت سیاه و سفید با "پایان نژاد پرستی" بر روی آن نوشته شده.

نه از 20 رانندگان رها شده, از جمله هر دو Red Bulls از حداکثر Verstappen و الکساندر Albon — که در تلاش برای سبقت گرفتن از همیلتون در خارج با 10 دور به سمت چپ لمس چرخ و پرواز کردن آهنگ.

بهتر بود به جلو.

"من گریختم چند گلوله امروز" Bottas گفت: پس از هشتم F1 پیروزی کار خود را.

همیلتون داده شد پنج بار دوم مجازات باعث Albon سقوط داشتن زودتر ضربه با سه محل شبکه پنالتی بعد از یک حادثه در روز شنبه در مرحله مقدماتی شد reviewed by استوارت.

"این فقط یک قضاوت توسط لوئیس در پایان روز و این امر می تواند خوب اگر او عذرخواهی کرد برای آن" ردبول تیم اصلی کریستین هورنر گفت. "این ورزش می تواند بسیار دردناک و گاهی اوقات آن را احساس می کند مانند امروز یکی از آن روزها بود. الکس سوار یک مسابقه بزرگ او سزاوار نیست که."

تورنتو نیکلاس Latifi از ویلیامز مرسدس بنز به پایان رسید 11th در F1 اولین و آخرین در میان رانندگان برای تکمیل تمام 71 دور. مونترال لنس قدم زدن از نقطه مسابقه مرسدس خارج شد با مشکلات مکانیکی در 21 دامان.

این مسابقه تا به حال شبیه یک مبارزه مستقیم بین دو مرسدس بنز به عنوان مورد اغلب در سال های اخیر اما در اواخر درام در اسپیلبرگ تضمین در غیر این صورت.

"این احساس پیروزی امروز. مقام دوم چیزی است که من هرگز انتظار می رود" گفت: Leclerc که آغاز شده و از هفتم. "من را به عنوان یکی از بهترین نژادها من نمی بسیاری از اشتباهات."

نوریس فرستاده مک لارن گاراژ به شور و انداخت اجتماعی فاصله از پنجره میان شادی و سرخوشی به عنوان مدیر عامل Zak قهوه ای در آغوش گرفت همه در چشم است.

او شادی قابل فهم بود.

این 20 ساله انگلیسی راننده اول حرفه تریبون و فوق العاده خود را نهایی دامان شد سریعترین باز هیجان انگیز مسابقه. نوریس جوانترین انگلیسی, راننده برای تضمین پایان تریبون و سوم جوانترین همیشه در F1. تنها Verstappen و قدم زدن جوان بودند.

همه رانندگان عینک "پایان نژادپرستی" تی شرت قبل از مسابقه اما شش رانندگان را به زانو: Verstappen, لکلرک Kimi Raikkonen, Daniil Kvyat آنتونیو Giovinazzi و Carlos Sainz جونیور

همیلتون تنها سیاه راننده F1, عینک تی شرت با موضوع زندگی در جلو و پایان نژادپرستی در پشت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Verstappen بود تعقیب کلاه ترفند برنده در Red Bull Ring, اما او مسابقه به پایان رسید در حالی که اوایل Sebastian Vettel را بدبخت فرم از فصل گذشته انجام به عنوان او به پایان رسید 10.

همیلتون سه-در محل شبکه پنالتی دادند Verstappen به مقام دوم در شبکه است. نوریس شروع به پریدن کرد به سوم و Albon به چهارم.

Bottas یک شروع قوی از موقعیت قطب در حالی که همیلتون در زمان در حالی که کمی برای رسیدن نوریس و Albon اما او با استعداد و موقعیت به عنوان Verstappen crawled شده را متوقف کند.

Daniel Ricciardo (رنو), Kevin Magnussen و Romain Grosjean (Haas), قدم زدن, جورج راسل (ویلیامز), Raikkonen (Alfa Romeo) و Kvyat (AlphaTauri) نیز رها شده است.

زمانی که Magnussen رفت و از مسیر خارج و پس از تلاش برای پیشی Esteban Ocon را رنو, اولین, ایمنی, خودرو مستقر شد برای دو دور — امکان همیلتون به پنجه چند ثانیه در Bottas.

زمانی که مسابقه دوباره در دامان 30, Bottas رو دور پاک کنید.

اما لحظاتی بعد Vettel تلاش برای تصویب Sainz در خارج اما قضاوت نادرست او حمله نخ ریسی ماشین خود را پس از nudging به مک لارن و از دست دادن چندین موقعیت.

همیلتون کمین درست پشت Bottas برای آینده 20 دور اما نمی تواند پیدا کردن یک راه گذشته است.

ایمنی ماشین بیرون آمد و بار دوم در دامان 52 و دوباره پس از تایر مناسب پرواز کردن مقابل Raikkonen و به دقت از دست رفته Vettel ماشین.

پس از آن راه اندازی مجدد Albon جسورانه ساخته شده اما کمی شتابزده حرکت در خارج از همیلتون که به نظر می رسد مانع او فقط به عنوان او گذشت.

F1 باقی می ماند در اتریش یکشنبه آینده می رود و سپس به مجارستان به عنوان بخشی از هشت مسابقه اروپایی نوسان است.

بقیه تقویم نامشخص باقی مانده است در میان coronavirus بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن