اورگان وزارت اصلاحات برای از بین بردن اعدام - Fri, 15 May 2020 PST

SALEM – Oregon Department of Corrections مقامات روز جمعه گفت این سازمان از بین بردن دولت را محکوم به اعدام منط

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

SALEM – Oregon Department of Corrections مقامات روز جمعه گفت این سازمان از بین بردن دولت را محکوم به اعدام منطقه از حبس.

زندانیان محکوم به اعدام زنده تا حد زیادی با هم در یک واحد در زندان ایالتی اورگان در Salem Oregon پخش عمومی گزارش شده است.

زندانها مقامات در بیانیه ای گفت که از بین بردن فضای آن خانه محکوم به اعدام به این معنا نیست زندانيان محکوم به اعدام را تغییر دهید.

از بین بردن اعدام نشان دهنده این گروه تصمیم به شروع ساخت فردی مسکن تصمیم گیری در مورد افراد محکوم به اعدام و یک کاهش در تعداد از این افراد گفته است.

در 50 سال گذشته اورگان اعدام دو اام. رای دهندگان باید بارها و بارها اجرا و لغو آن را از دولت اساسی است.

در سال 2011 پس از رژیم صهیونیستی است. جان Kitzhaber اجرا یک اجرای قانونی که رژیم صهیونیستی. کیت براون همچنان ادامه دارد.

در حال حاضر 29 نفر در اورگان در حال محکوم به مرگ است. از کسانی 27 زندانیان با هم زندگی می کنند در یک واحد در زندان ایالتی اورگان در سیلم. آنها خواهد شد نقل مکان کرد به کل جمعیت و دیگر واحد مسکن در دولت شش حداکثر امنیت زندان.

دو تن دیگر از زندانیان محکوم جرائم بزرگ در حال حاضر زنده و در زندانهای دیگر از جمله آنجلا McAnulty تنها در اورگان با حکم اعدام.

سال گذشته اورگان نمایندگان مجلس با تصویب یک لایحه باریک تعریف تشدید قتل تنها اتهام تحت قانون دولت است که حامل مجازات اعدام است. این تغییر به معنی کمتر مردم از دریافت حکم اعدام.

این ساختمان که در حال حاضر خانه های زندانیان محکوم به اعدام را تبدیل به یک رشته تبعیض نژادی واحد است که امن تر فراهم می کند و نیاز به صرفه جویی در هزینه برای آژانس, مقامات گفت.

در سال 2016 ورا موسسه عدالت, یک سازمان غیر انتفاعی است که طرفداران برای عدالت کیفری اصلاحات توصیه می شود اورگان DOC شاتر آن اعدام و ترکیب آن دسته از زندانیان به زندان جمعیت.

در این گزارش اشاره کرد که زندانیان در انتظار اعدام در صورت محدودیت های مشابه و شیوه زندگی برای کسانی که در جمعیت عمومی است.

آژانس اطلاع قربانیان صبح جمعه.

اورگان منطقه انجمن وکلای مدافع گفت: انحلال را به اعدام افزایش قابل توجهی نگرانی هر چند آنها اذعان کرد که آنها نمی دانم جزئیات کامل.

"نگه داشتن آنها (زندانیان) دائمی انزوا از جامعه است اما یک نتیجه در مقایسه با آنچه که آنها انجام داده اند" گفت: پیج Clarkson, Marion County district وکیل و کانون جمهور. "و در عین حال آن را هنوز هم به عنوان یک شکل از مجازات مناسب برای جنایات خود نگه می دارد و محله های ما امن حتی اگر اعدام بود هرگز یک امکان واقعی در این دولت زیر اخیر فرمانداران."

کلارکسون همچنین نگرانی در مورد ایمنی از دیگر زندانیان اشاره کرد که چند نفر در انتظار اعدام را کشته اند و دیگر زندانیان.

مقامات زندان در دفاع از این تصمیم به حرکت زندانیان محکوم به اعدام به کلی جمعیت گفت: دیگر وجود دارد جدی مجرم در زندان خود را که در حال حاضر زندگی می کنند در آن واحد است.

جن کارسون موقت مدیر اجرایی ACLU of Oregon, در بیانیه ای تحسین اورگان برای بستن آنچه که او به نام "پر هزینه و بی رحمانه اعدام" و حرکت به انسانی تر و موثر شیوه های است که نگه داشتن زندانیان و کارکنان امن است.

"Oregonians می دانیم که مجازات اعدام است, نژادپرستانه, دلخواه, مستعد خطا و اعمال می شود در غیر منصفانه و ناعادلانه شیوه ای در برابر مردم تا حد زیادی وابسته به چه مقدار پول آنها مهارت خود را وکیل و مسابقه قربانی" کارسون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب