'تاریخ و زمان آخرین رقص' سوال که آیا کریگ Ehlo باید محافظت مایکل جردن ستاره شات - Sat, 09 May 2020 PST

اموال خود را در نزدیکی هیدن دریاچه خالی از تلویزیون پس کریگ Ehlo با عجله به خانه روستایی Spokane County برای گ

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

اموال خود را در نزدیکی هیدن دریاچه خالی از تلویزیون پس کریگ Ehlo با عجله به خانه روستایی Spokane County برای گرفتن زنده قسمت های از امریکا بیشترین تقاضا docuseries.

Ehlo سابق ایالت واشنگتن ستاره و بازنشسته NBA رو به جلو بود اطلاع او می شود که در یکی از این 10 "آخرین رقص" اقساط اما خیلی بیشتر علاقه مند در unaired فیلم از شیکاگو بولز' 1997-1998 فصل پرده مصاحبه و عمیق دامنه بسکتبال ترین شکل نمادین و مرکزی نشان می دهد شکل – مایکل جردن.

بر خلاف بسیاری از 6.1 میلیون بیننده که به کوک قسمت 3 در آوریل 26 Ehlo سهوا دست در سلسله صعود.

سابق-کلیولند کاوالیر بود معروف در پایان از اردن در سال 1989 برنده بلوز در بازی 5 کنفرانس شرق پلی آف سقوط به طبقه در نا امیدی پس از او دست دراز نمی تواند جلوگیری از یکی از محمدجواد ترین حرفه ای-تغییر سطل.

"شات" یک قطعه برجسته از قسمت 3 – قسمت هفت 7 و 8 هوایی یکشنبه شب در ESPN – یک حساب بیشتر گفته اردن و Ehlo را کاوالیرز هم تیمی ران هارپر که در رفت و بعد از پیروزی سه NBA عناوین به عنوان یک عضو از گاو نر.

هارپر معتقد است که او باید محافظت اردن در این وضعیت نمی Ehlo یک بومی تگزاس که پس از تبدیل شدن به یک بسکتبال رقم در اسپوکن منطقه به عنوان یک مفسر و مربی است.

"ما تا یکی و من گفت:" مربی من رو MJ,' " هارپر گفت: در این مستند. "مربی (لنی Wilkens) به من می گوید" من قصد دارم برای قرار دادن Ehlo در MJ.' و من مانند " Yeah, OK, هر چه.' "

که بدستآمده یک اتاق نشیمن واکنش از Ehlo که مبهوت او دو سگ قهرمان و گوزن شمالی.

"من را نمی شنوند و او را می گویند که!" Ehlo گفت. "من در اردن همه از سه ماهه چهارم و در بازی های قبلی ما انجام آنچه ما انجام داده ایم قبل از.

"آن را با صدای بلند وجود دارد 21,000 طرفداران رفتن موز در حالی که ما در آن ازدحام اما من نمی شنیدم. (هارپر) خار و ممکن توسط Wilkens روی زمین و گفت: آن, و من نمی خواهد که آن را شنیده است."

Ehlo به این دلیل بود که ریچفیلد سالن بزرگ بود پر کرده است و متهور لیآپ با 6 ثانیه به سمت چپ به کاوالیرز یک 100-99 سرب یک حاشیه است که باید حذف شود این جوان رو به افزایش خریداران اگر این مسئله درست است.

در کاوالیرز' پس از آن مهلت 6-پا-7 Ehlo و 6-10 لری Nance قرار گرفتند به اردن – Nance در مقابل Ehlo از پشت. اردن تا به حال 3 ثانیه و تغییر برای گرفتن یک inbounds تصویب و آتش تلاش.

"من فقط یک کمی سهل انگار چون من می دانستم که لری بود و در مقابل" Ehlo گفت. "لری باید به حال آن را در ذهن خود به ذهن به پرش و عبور از خط (زمانی که اردن رو داشتن) و هنگامی که اردن از دست داد لری, من در سمت راست و او در حال حاضر در هوا."

Wilkens, 82 در حال حاضر یک سیاتل ساکن اخیرا گفته Sirius XM را, NBA, Radio که در او نیست یاد هارپر گفت: او می خواست برای محافظت از اردن و "اگر این اتفاق افتاد من به یاد داشته باشید آن است."

"Ehlo یک جهنم از یک مدافع" Wilkens گفت. "من می خواهم که همان تصمیم امروز."

اردن فکر کردم تا هم ظاهرا.

Ehlo به یاد می آورد زمانی که اردن گفت: پسر خود را در یک Michael Jordan را در مدرسه پرواز اردوگاه در کالیفرنیا "پدر خود را با بازی عالی دفاع."

در این مستند هر چند اردن گفت که داشتن Ehlo گارد او را "یک اشتباه" که هارپر می شده اند بهتر است گزینه.

"من شگفت زده شد که" Ehlo گفت: "از آنجا که من می دانم که چقدر احترام اردن برای (Wilkens)."

Ehlo گفت: او تفسیر "اشتباه" نظر به عنوان بیشتر از یک سوال از Wilkens' استراتژی دفاعی از توانایی های خود را به دفاع و اردن و هارپر teaming تا برای یک رشته از مسابقات ممکن است تحت تاثیر اولویت خود را به هارپر دفاع در ادراک.

هارپر پاسخ نمی دهند به سخنگوی-بررسی درخواست برای مصاحبه از طریق توییتر پیام مستقیم.

یک Lubbock محصول که رفت و به تاریخ و کالج مسیر در اودسا کالج قبل از امضای قرارداد با جورج Raveling را Washington State Cougars در سال 1981 Ehlo یک "لانگ شات" دور سوم NBA پیش نویس انتخاب کنید که حک شده 14-سال NBA حرفه ای هنوز هم احساس خوش شانس را به بخشی از تاریخ – حتی در طرف اشتباه از آن است.

"آن را مانند من می گویند در پخش" Ehlo گفت. "گاهی اوقات خوب دفاع می توانید ضرب و شتم بهتر جرم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب