حبس' قیمت نیاز به اطلاعات بیشتر قبل از تصمیم گیری در NHL برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد

کری قیمت نیاز به اطلاعات بیشتر قبل از تصمیم گیری که در آن او می ایستد.این Montreal Canadiens دروازه بان خواسته

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

کری قیمت نیاز به اطلاعات بیشتر قبل از تصمیم گیری که در آن او می ایستد.

این Montreal Canadiens دروازه بان خواسته شده بود در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران پنج شنبه — اولین رسانه های در دسترس پس از COVID-19 آورده و بسیاری از ورزش های دنیا به screeching سالن در اواسط ماه مارس — که در راه او می خواهم لاغر در یک بازیکنان رای به راه اندازی مجدد 2019-20 فصل تابستان امسال است.

در این نقطه قیمت را نمی دانم.

"من احتمالا نمی تواند راحت رای گیری در این زمان خاص" 32 ساله از Anahim دریاچه, B. C. گفت. "هنوز هم وجود دارد بسیاری از سوالات که نیاز به پاسخ داده شود. ما بدیهی است که یک وضعیت منحصر به فرد در حال حاضر. NHL و nhl on nbc در حال تلاش برای ایجاد یک وضعیت بسیار دشوار است."

لیگ و اتحادیه بازیکنان در ادامه به مذاکره یک لیست از جزئیات مربوط به این طرح به سر همه گیر-ضربه کمپین — در میان آنها نگرانی های ایمنی و بهداشت و که در آن دو hub شهرستانها واقع خواهد شد — همه در حالی که تلاش به همه چیز با هم با یک فرمت ممکن است به زمان توافق دسته جمعی.

بازگشت-به-بازی, برنامه تماس 24 تیم از فرمت های از جمله یک دور مقدماتی به منظور تعیین 16 پست-فصل بذر است که دیدن مونترال در پیتسبورگ پنگوئن ها در بهترین پنج سری. اگر همه چیز را حرکت رو به جلو بدون سکسکه اردوگاه های آموزشی در حال برنامه ریزی برای باز کردن در 10 ژوئیه با از سرگیری مبارزات انتخاباتی یا بعد از آن در ماه آینده و یا در اوایل ماه اوت.

این Canadiens که شنبه 24 NHL و تمام شد اما حذف از حذفی مشاجره در زمان مکث خواهد یک زندگی دوم تحت طرح.

قیمت این نیست جلوتر از خودش.

"حرکت رو به جلو من می خواهم به بازی," او گفت:. "اما ما باید مقدار زیادی از سوالات که نیاز به پاسخ داده شود و بسیاری از حالات است که نیاز به پوشش داده شده قبل از من می تواند رای بساز یا نه."

قیمت سفر با همسر و دو بچه به Kennewick بشویید. پس از NHL رفت و در وقفه. او شده است قادر به کار کردن در محلی غربی هاکی لیگ برتر تیم, امکانات, اما نه رو هر عکس از مستند.

پنجم انتخاب در سال 2005 NHL پیش نویس نیز تنها "شروع به برنامه ریزی" در مورد بازگشت احتمالی به مونترال حتی اگر به عنوان قوانین پایه او را به قرنطینه برای 14 روز پس از ورود به کانادا.

"من می خواهم به چند مطلب پاسخ به برخی سوالات" قیمت گفت. "تاپیک های زیادی در جریان است و بسیاری از چیزهایی که در تلاش برای حل کنید.

"من می خواهم به بازگشت به زودی شروع به آماده سازی به عنوان به عنوان بهترین من می توانم برای امکان بازگشت به بازی است."

این هیچ راز است که یک بخش از NHL بازیکنان نگران هستند در مورد خطرات ناشی از بازی در وسط یک بیماری همه گیر به خصوص با خونتان عفونت اعداد در بخش های بزرگی از ایالات متحده است.

Canadiens سر مربی کلود ژولین که 60 سال گفت: روز شنبه در یک بیانیه منتشر شده توسط تیم او اعتماد به نفس در لیگ توانایی به نگه داشتن هر کس امن است.

قیمت گفت: حتی در داخل یک حباب سناریو که در آن بازیکنان در تئوری در کاهش خطر ابتلا به دلیل سن و کارکنان خواهد بود قطع از عموم مردم هر کسی که نگران به دلایل بهداشتی باید دور ماندن بدون ترس از عواقب.

"وجود دارد هیچ سوال در ذهن من است که (هیچ کس) فکر می کنم کمتر کسی برای رکوع کردن" سابق Vezina و هارت برنده جایزه گفت. "این یک وضعیت که در بالا هاکی. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که بسیاری از متغیرهای درگیر است.

"اگر هر تیمی یا هر کس دیگری در سازمان ما احساس ناراحت کننده با آن, من می خواهم که چیزی جز احترام به آن شخص است."

متاسفانه قیمت یک ارتباط شخصی به رمان coronavirus.

"من تا به حال یک دوست خوب از معدن را تصویب دور از COVID-19" او گفت:. "تماشای آن در اخبار و شنیدن در مورد آن فاصله تا تاثیر آن بر کسی که شما مراقبت."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

و وقتی که می آید به از سرگیری هاکی در این تابستان نرم-صحبت قیمت باقی مانده در حصار.

"من در مورد مقدار مساوی از خوش بینی و بدبینی" او گفت:. "این یک وضعیت غیر معمول. من می خواهم این فرصت را قادر به بازی برای یک جام استنلی اما من می خواهم به قادر به ادامه زندگی به طور معمول. بسیاری از موارد نمی panned برای بسیاری از مردم است.

"این هیچ ربطی به بلک در. این یک وضعیت جدی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن