جدید Gophers مربی تیم سافت بال پیپر Ritter فقط همیشه می خواستم به مربی U

نشسته در دفتر او یک سال پیش در این هفته و پس از آن در نقش تبادل مربی برای دانشگاه مینه سوتا تیم سافتبال پیپر R

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

نشسته در دفتر او یک سال پیش در این هفته و پس از آن در نقش تبادل مربی برای دانشگاه مینه سوتا تیم سافتبال پیپر Ritter اعتراف کرد که بله, او تا به حال در نظر گرفته شده امکان یک روز تبدیل شدن به یک سر مربی است.

او اعتراف کرد روز دوشنبه یک روز پس از اینکه نام Gophers' سر مربی که تنها برنامه او تا به حال دیدم خودش پیشرو بود مینه سوتا است.

"من همیشه فکر می کنم آن را در این برنامه است. به صداقت, من واقعا هرگز تا به حال به فکر کردن در مورد ترک و رفتن به مربی در هر نقطه دیگری" Ritter گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "این همیشه در این برنامه و پس از من از نوع فقط فکر می کردم که زمان درست بود و من آن را می خواستم و من به آن را دریافت و آن را همیشه در این برنامه است. من حتی نمی توانید ببینید خودم مربیگری در رنگ های مختلف."

Ritter شد مینه سوتا آس در دایره در اوایل 2000s شده است و مینه سوتا را تبادل مربی از سال 2008. بیش از 12 سال گذشته او باقی مانده در کارکنان از طریق سه رژیم تغییرات.

هنگامی که لیزا برنشتاین و جولی Standering پا را در سال 2010 Ritter بود فقط دو سال به او زمان مربیگری در مینه سوتا و تا به حال هنوز درک همه که می رود به عنوان یک سر مربی است. Ritter هرگز نگاه در بودجه در طول آن چند فصل است.

بیش از شش فصل Ritter و سر مربی جسیکا Allister رشد با هم. شاید زمانی که Allister چپ در سال 2017 به مربی استنفورد Ritter ممکن است آماده به کمر حرفه ای اما نه شخصا. او به تازگی به حال یک کودک بود و "فقط تلاش به بسته بندی کردن سر من در اطراف چگونه به عنوان یک مربی و چه به عنوان یک مادر در همان زمان."

اما در این سال از زمان درست بود.

"من اینجا هستم برای دراز من می دانم که من هستم" Ritter گفت. "اما من فکر می کنم شخصا و من حدس می زنم حرفه ای حکیم من آماده بود که پرش."

مینه سوتا دستیار مربی تیم سافت بال پیپر Ritter چپ صحبت می کند با پارچ سارا anuncios en soria (17) در طول یک بازی در برابر نبراسکا در جین حکیم Cowles ورزشگاه در مینیاپولیس در آوریل 23, 2016. (اریک میلر / دانشگاه مینه سوتا دو و میدانی)

داشتن قبلا از طریق سر مربیگری تغییرات با برنامه Ritter می داند مته. او می شود این تیم هم در شخص و یا از طریق تلفن و اجازه می دهد تا آنها را به خود را احساس و غمگین. آن را سرگرم کننده برای او یا هر کس دیگری درگیر است. توسط بار سوم او از آن خسته شده و آن چیزی نیست که او می خواست در آینده Gophers به تجربه.

چه بهتر از راه برای تضمین سر مربیگری ثبات حرکت رو به جلو نسبت به رفتن برای کار خودش ؟

"من فکر می کنم رفتن برای این, ما نمی خواهد نگه داشتن این انتقال," او گفت:. "آن را نمی خواهد از 50 سال است اما این انتقال از آن چیزی است که من نمی خواهم دانشجو-ورزشکاران برای همیشه باید احساس (دوباره)."

Ritter یک لاک پشت نقب زن از طریق و از طریق او در اینجا برای مسافت های طولانی. هنگامی که ساخت یک برنامه او اشاره کرد طول عمر کلیدی است.

"هنگامی که شما در حال تلاش برای ایجاد چیزی و هنگامی که شما در حال تلاش برای گرفتن دانشجو-ورزشکاران که می خواهند از طریق برنامه دانشجو-ورزشکاران که شما استخدام شما می خواهید آنها را به این باور در همه چیز شما انجام می دهند و بر این باورند در قهرمانی تیم-ساختمان و شما باید به طول عمر وجود دارد" Ritter گفت. "شما نمی توانید فقط آن را در دو سال, شما نمی توانید فقط آن را در سه سال است. این یک فرایند است."

Ritter شده است تنها ثبات نیروی در این برنامه و می داند که بازیکنان موجود احتمالا هرگز او را دیدم خروج از برنامه به دلیل که فقط. در عین حال آنها هیجان زده شدند و احتمالا رها به شنیدن آن Ritter که در این برنامه کمر. Ritter سوم سر مربی برای این زمان سالمندان; "ما از طریق بسیاری بوده است," او گفت:.

"من فکر می کنم وجود دارد به راحتی وجود دارد دانستن این است که من وجود دارد و آنها می دانند که چگونه من هستم" او گفت:. "من فکر نمی کنم آنها در حال رفتن به راه رفتن بر روی پوسته و رفتن" آه شما می خواهید به انجام آن این راه ؟ این یک مسیر متفاوت از راه ما انجام داده ایم آن است. من فکر می کنم که رفتن به واقعا مهم حرکت رو به جلو و پس از آن من فکر می کنم آنها اعتماد روند و واقعا هیجان زده برای دیدن که من را در به عنوان مربیان است."

برخی از چیزهایی که همان باقی خواهد ماند با Ritter مسئول است. او دوست دارد مقدار زیادی از چیزهایی که در محل قرار داده و با Allister و Trachsel. و Ritter هنوز هم عملا تبادل مربی که در تماس زمین در طول بازی. اما برخی از چیزهایی که در واقع خواهد شد تغییر دهید.

"من به نوعی آن را روشن است که رفتن به تغییر. تغییر همیشه کمی سخت است و آنها در حال رفتن به یک کمی چیزهای مختلف در حال حرکت به جلو" Ritter گفت. "من بسیار شدید و دختران آن را می دانم."

برای مثال موسیقی بود در نزدیکی های ثابت در Gophers تمرین بیش از چند سال گذشته است. که نمی خواهد به عنوان مشترک در حال حرکت رو به جلو است. شیوه های کارآمد تر خواهد بود به بازیکنان زمان بیشتری را برای دریافت از دیگر کارهای انجام شده در طول روز است.

"آنها را ببینید برخی از تغییرات مانند این که" Ritter گفت. "کمی شدت بیشتر فکر می کنم."

ریتر نیز در حال حاضر "یک پالس از آنچه در جریان است در همه زمان ها است." او همیشه رئیس تبادل کارکنان, اما نیز بوده است در اطراف ضربه بسیار کمی. او اعتراف کرد او در حال حاضر شما پرداخت حتی نزدیک تر توجه به این تیم دفاع.

"من قصد دارم به باید کمی بیشتر وجود دارد," او گفت: "کمی بیشتر گسترش یابد."

برای این کار در سال آینده است که ممکن است به معنی قرار دادن و حتی بیشتر رهبری بر دوش کهربا Fiser. وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای تبادل مربی برای انتقال به یک سر مربی از زمانی که او یک آمریکایی پارچ بازگشت به دایره برای فصل پنجم.

"من فکر می کنم ما هیجان زده برای انجام این کار با هم" Ritter گفت.

Ritter دریافت گسترده حمایت در پی یکشنبه در اطلاعیه ای از سوی بازیکنان به مربیان سراسر کالج سافتبال. او نمی خواهد ترس به در تکیه یا به عنوان او حرکت می کند به سر نقش دارد.

"من نمی ترسم برای پرسیدن سوال و گرفتن آن را حق اولین بار," او گفت:.

Ritter قصد دارد برای این برنامه است. او می خواهد برای اتصال با آلوم از گذشته است. او می خواهد به استخدام "با استعداد و متعهد دانشجو-ورزشکاران" که "کار به فشار راک هیل" با او. او می خواهد به قالب همان دانشجو-ورزشکاران به "عالی بود در همه چیز کار می کنیم" دانشگاهیان گنجانده شده است. به همان اندازه به عنوان هر چیزی که او می خواهد به ارائه آنچه که بهترین است برای این مدرسه و این برنامه چون هر دو به معنی بسیار به او. Ritter خواسته بود اگر تبدیل شدن به سرمربی این برنامه بود او ضرب المثلی "رویای واقعی آمده است."

به صداقت مربیگری در تو در هر ظرفیت تحقق این رویا. او شده است زندگی رویایی که برای سال, و در حال حاضر به سادگی انجام این کار در ظرفیت های مختلف.

"من به بیرون رفتن و من را وادار به جذب دانشجو-ورزشکاران و من به آنها بگویید که چرا آن را بسیار جذاب می پوشند مارون و طلا چه کلاس ها جالبترین آنهایی که به دانشگاه. که تغییر نمی کند برای من" Ritter گفت. "وقتی که من به مردم بگویند چرا آن را در مینه سوتا و چرا آن را بزرگ می شود در این سافتبال زمینه هیچ چیز تغییر کرده است در آن نقش. من فقط فکر می کنم تفاوت در این است که در حال حاضر من به آن شکل خیلی بیشتر و ساخت آن دقیقا چگونه من آن را می خواهم ... در حال حاضر من در سر نقش مربیگری و من واقعا هیجان زده هستم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن