MLS حرکت اجازه می دهد تا گروه کوچک آموزشی در انتظار محلی تصویب

لیگ برتر فوتبال در حال حرکت پیش رو با گروه جلسات آموزشی ارائه آنها در تضاد با بهداشت محلی و یا سیاست های دولت.

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

لیگ برتر فوتبال در حال حرکت پیش رو با گروه جلسات آموزشی ارائه آنها در تضاد با بهداشت محلی و یا سیاست های دولت.

26 تیم لیگ است که به حالت تعلیق بازی در مارس 12 با توجه به همه گیر جهانی اجازه داد فردی, هوای آزاد, بازیکن تمرینات در تیم مراکز آموزشی به عنوان مه 6.

آن را گرفته است برخی از باشگاه های دیگر بیش از دیگران برای به دست آوردن تصویب لازم برای آموزش فردی با Montreal, the New York Red Bulls, New York City FC و دی سی ایالات گرفتن چراغ سبز تا این هفته.

Chicago Fire FC و زلزله سن خوزه هنوز برای شروع تمرینات فردی خود را.

ونکوور وایت کپس ورزشی مدیر اکسل شوستر گفت: کار در جریان است به پیشرفت گروه کوچک تمریناتی که مانند جلسات فردی خواهد بود داوطلبانه است.

"ما در حال تشویق این مرحله بعدی از لیگ هستند و به خوبی برای آن آماده" شوستر در بیانیه ای گفت. "ایمنی همیشه اولویت اول ما است. در طول این همه گیر ما باقی مانده اند در ارتباط مستمر با ما محلی و استانی مقامات بهداشتی و همچنین لیگ.

"ما فعالانه کار می کرد با دفتر سلامت استان افسر و آماده امن و پروتکل های ما برای مراحل بعدی. ما خواهد شد ارائه طرح ما به لیگ امروز با هدف شروع کوچک ما جلسات آموزش گروهی در اوایل هفته آینده."

گفت تورنتو FC: "ما در حال کار بر روی طرح ما در داخل و در هماهنگی با لیگ تورنتو بهداشت عمومی و استان به اطمینان حاصل شود که هر گونه تغییر احتمالی در حال ملاقات با مقررات ایمنی و بهداشت در محل مجموعه که بالاترین اولویت ما است."

مونترال تاثیر بلافاصله پاسخ به یک سوال در مورد آن گروه کوچک طرح آموزش.

تجمع بیش از پنج نفر به غیر از کسانی که با هم زندگی می کنند باقی می ماند غیر قانونی در انتاریو به دلیل COVID-19. در حد 10 در کبک, نمایندگی حداکثر سه خانواده. حد در B. C. 50.

لیگ گزارش شده است که به دنبال از سرگیری بازی بعد از این تابستان در یک hub احتمالا منطقه اورلاندو.

MLS می گوید بازیکنان را حفظ فاصله فیزیکی پروتکل ها در گروه های کوچک آموزش.

همانطور که با جلسات فردی تیم را مجبور به ارائه این لیگ با باشگاه-برنامه های خاص است که بررسی و تایید شده توسط باشگاه کارکنان پزشکی و محلی بیماری های عفونی متخصص. طرح خواهد ساخت در سلامت و ایمنی پروتکل های اجرا شده برای جلسات فردی.

پروتکل تماس برای حداکثر شش بازیکن در یک گروه با, فیزیکی, فاصله, قوانین آینده به بازی.

باشگاه می تواند تقسیم کامل هر رشته به دو نیمه اختصاص یک گروه از بازیکنان به هر بخش. هر نیم زمینه می توان تقسیم به شش منطقه فاصله حداقل 10 فوت (سه متر) از هم جدا. تنها یک بازیکن ممکن است در یک منطقه در هر زمان داده شده.

بازیکنان می توانند عبور توپ و ساقه در هدف در یک گروه ارائه آنها حفظ فاصله فیزیکی.

دیگر قوانین شامل محرومیت دروازه بان از تف دستکش خود را که باید بررسی شود بعد از هر آموزش است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این NWSL در حال حاضر مجاز گروه کوچک آموزشی در انتظار محلی موافقت با برنامه اجازه می دهد تا تیم کامل آموزش از شنبه اگر شرایط خاصی را برآورده.

نه تیم لیگ زنان در حال آماده سازی برای یک 25-بازی مسابقات مجموعه ای برای شروع 27 ژوئن در منطقه سالت لیک سیتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب