بولتون قصد دارد در ماه ژوئن انتشار به صورت کتاب در مورد زمان در کاخ سفید - Sun, 07 Jun 2020 PST

واشنگتن – جان بولتون است که جعل پیش رو با برنامه ای به انتشار خاطرات خود را در مورد زمان رئیس جمهور دونالد مغل

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

واشنگتن – جان بولتون است که جعل پیش رو با برنامه ای به انتشار خاطرات خود را در مورد زمان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است و در مذاکرات با شبکه کانال های تلویزیونی برای ترویج کتاب به گفته افراد آشنا با این مذاکرات.

بولتون که در خدمت به عنوان مشاور امنیت ملی از آوریل سال 2018 به سپتامبر سال 2019 برنامه به انتشار "اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات" در ژوئن 23, پس از گام گذاشتن در یک رسانه تور برای ترویج کتاب آخر هفته قبل با توجه به مردم با آگاهی از مذاکرات سخن گفت که به شرط ناشناس ماندن به توصیف مکالمات خصوصی.

کاخ سفید به طور رسمی امضا کردن کتاب و مقامات در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باید با تاخیر آن را برای ماه ها با توجه به طبقه بندی فرایند بررسی رهبری شورای امنیت ملی.

رئیس جمهور گفت: Bolton نباید انتشار این کتاب را تا بعد از انتخابات است و به نام او را "خائن" در خصوصی برای نوشتن یک منفی بگو همه کتاب های واشنگتن پست و قبلا گزارش شده است.

بولتون در حال برنامه ریزی برای انتشار حتی اگر کاخ سفید نمی دهد, انتشار, تایید, مردم, آشنایی با تفکر خود را می گویند و معتقد است او برداشته شود تمام مواد طبقه بندی شده.

کاخ سفید نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. یک وکیل و سخنگوی بولتون کاهش یافته است به نظر. چارلز کوپر بولتون وکیل قبلا گفته سفیر سابق در سازمان ملل "است که در ادامه به دنبال prepublication روند در ایمان خوب است."

در 592 صفحه کتاب است که انتظار می رود به ارائه یک صاف و پوست کنده و تند تند حساب از داخل کاخ سفید از مشاور امنیت ملی چشم انداز. انتظار می رود که این توصیف رئیس جمهور فرایند تصمیم گیری خود متخاصم مشاوران و تعدادی از سیاست خارجی موضوعات از اوکراین و ونزوئلا به کره شمالی و ایران.

به گزارش نیویورک تایمز این کتاب را اثبات ادعا می کند که تهمت نکردن کمک های نظامی به فشار اوکراین رهبر برای راه اندازی یک سیاسی بررسی است. مردم آشنا با این کتاب می گویند بولتون را توصیف اوکراین تعاملات در جزئیات.

بولتون در سمت چپ خانه سفید با شدت منفی دیدگاه های رئیس جمهور و همکاران می گویند. هر چند او به طور کلی باقی ماند آرام در رسانه ها بوده و بیشتر اشاره کرد در پرداخت های عمومی صحبت درگیری.

برخی از بولتون سابق کاخ سفید همکاران بخش خصوصی انتقاد او به عنوان یک عاشق با خلق و خوی با توجه به زمان سابق و مقامات کاخ سفید. او بنا به گزارش butted سر با وزیر امور خارجه مایک Pompeo, خزانه داری, منشی, Steven Mnuchin و بسیاری دیگر از دستیاران.

مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم گاهی اوقات مسخره بولتون برای خود سبیل مقامات دولت می گویند و جوک که بولتون می خواستم به "بمب همه" در کلمات یک دولت رسمی.

اما او احترام در جمهوری خواه سیاست خارجی محافل خود را برای افزایش تدابیر نمایش و دارای چندین دهه تجربه در سیاست خارجی جامعه است.

کر سابق دولت و مقامات نظامی که به انتقاد از رئیس جمهور علنا اعلام کرده اند که اغلب مورد حمله مغلوب ساختن پیشی جستن در بازگشت. هفته گذشته وزیر امور خارجه سابق جیم Mattis گفت: در مقاله ای در اقیانوس اطلس است که رئیس جمهور تا به حال به دنبال تقسیم این کشور بود و نه درگیر در "بزرگسالان رهبری است." دیگر مقامات از جمله وزیر امور خارجه سابق رکس Tillerson و رئیس سابق کارکنان جان کلی باید تکرار برخی از این انتقادات.

مردم با آگاهی از این کتاب گفت: این امر می تواند دقیق ترین انتقاد و در عین حال از سابق دولت رسمی که خدمت در سطح بالایی از دولت است.

آنچه که کاخ سفید می تواند انجام دهد برای جلوگیری از این کتاب مشخص نیست. از لحاظ تئوری بولتون می تواند خود را از دست دادن امنیت ترخیص کالا از گمرک, کارشناسان می گویند, یا مجبور به چشم پوشی از سود حاصل از این کتاب است.

در یک سال 2016 حل و فصل مت Bissonnette که نوشت: "No Easy Day" تحت نام قلم اوون علامت توافق کردند که به نوبه خود به دولت تمام سود و آینده حق امتیاز ناشی از کتاب خود حداقل $6.6 میلیون در آن زمان است.

به عنوان بخشی از این معامله Bissonnette اذعان کرد که او مقاله خود را به درستی پاک توسط پنتاگون. در مقابل وزارت دادگستری موافقت کردند به رد هر گونه ادعا و رها کردن هر برنامه به تعقیب او برای انتشار اطلاعات طبقه بندی شده.

در پایان 2019, Bolton, دریافت نامه از الن شوالیه شورای امنیت ملی است, مدیر ارشد, برای ثبت, دسترسی و مدیریت امنیت اطلاعات یاد او در مورد اهمیت ارسال مقاله خود را برای بررسی. او گفت: بولتون خواهد بود شکستن خود را عدم اطلاع توافق با دولت آمریکا اگر او به چاپ کتاب بدون بررسی.

"این مقاله ممکن است منتشر نمی شود و یا در غیر این صورت فاش بدون حذف این اطلاعات طبقه بندی شده," او نوشت.

کوپر به حال ارائه مقاله به شورای امنیت ملی برای بررسی صلاحیت on Dec. 30.

"سفیر بولتون به دقت به دنبال جلوگیری از هر گونه بحث در این مقاله از ... اطلاعات طبقه بندی شده و ما بر این اساس بر این باور نیست که prepublication بررسی مورد نیاز است" کوپر نوشت: به شوالیه در نامه ای همراه با پیش نویس است. "ما با این وجود ارسال این مقاله از فراوانی از احتیاط."

مردم آشنا با بولتون تعامل با این اداره گفت: او به دقت بررسی مقاله و همکاری با دفتر و احساس می کند این کتاب است که برگزار می شود تا به دلایل سیاسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن