22 جدید COVID-19 موارد گزارش شده در Spokane County - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

مقامات بهداشت در Spokane County گزارش 22 جدید COVID-19 مورد در روز پنج شنبه. که به ارمغان می آورد این شهرستان

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

مقامات بهداشت در Spokane County گزارش 22 جدید COVID-19 مورد در روز پنج شنبه.

که به ارمغان می آورد این شهرستان در مجموع به 651. جدید مرگ و میر گزارش شده و هفت نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

مقامات بهداشتی دولت را تشویق ساکنان واشنگتن به دنبال تست اگر آنها هر گونه علائم COVID-19. وزیر بهداشت جان Wiesman خواسته ساکنان تست کنید اگر آنها تجربه هر یک از علائم این ویروس از جمله تب و سرفه و تنگی نفس و خستگی و تهوع و یا از دست دادن طعم و مزه یا بوی آن است.

Wiesman گفت: ما باید برای از یاد بردن برخی از قبلی پیام در سراسر تست مانند زمانی که مقامات بهداشت درخواست شد مردم بدون علائم شدید برای منزوی کردن در خانه با توجه به محدود تست لوازم. در حال حاضر دولت تامین و تست مواد با ثبات تر است رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه.

"عفونت رای است که احتمالا رفتن به پایین تا حدودی در این مرحله" Wiesman گفت. "ما قطعا ببینید که زمانی که ما در شهرستان ما نرخ وجود دارد مردم کمتر با علائم پس از آن همه چیز در حال بازی با هم بنابراین ما باید ظرفیت (برای تست)."

Spokane County در حال حاضر 3.7% عفونت نرخ COVID-19 و تقریبا 17,000 ساکنان تست شده برای این ویروس تا کنون.

هفت شهرستانهای را برای اعمال فاز 3 از Inslee امن شروع طرح و بسیاری از اعمال به صورت فاز 2 و یا یک تنوع از فاز 1. تصمیم گیری در کسانی که برنامه های کاربردی در حال آینده و Wiesman گفت: یک تیم اختصاص داده شده به بررسی آن دسته از برنامه های کاربردی که در دیدار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب