'آن را ترسناک برای بازگشت': Minnesotans به آرامی بازگشت به کار در میان coronavirus بحران

Betelehem علی است می ترسم. وجود دارد هیچ راه دیگری برای آن قرار داده است.او استفاده می شود که دقیق کلمه بیش از

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

Betelehem علی است می ترسم. وجود دارد هیچ راه دیگری برای آن قرار داده است.

او استفاده می شود که دقیق کلمه بیش از 10 بار در طول یک مصاحبه کوتاه با مطبوعات پیشگام در اوایل این هفته.

او ترس ریشه در این واقعیت است که در نهایت او را هیچ چاره ای اما برای بازگشت به کار.

یک سرور در رقیب خانه رستوران در مرکز شهر سنت پل برای نزدیک به 10 سال علی بوده است از کار از تاریخ 16 مارس زمانی که رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد که خاموش کردن یک آرایه گسترده ای از کسب و کار به سرعت گسترش COVID-19.

او جمع آوری مزایای بیکاری صرف برخی از وقت با کیفیت در خانه با دو پسر در میان است. آنها بزرگترین دلیل او در مورد بازگشت به کار.

در حالی که او نبوده است به یاد می آورد و در عین حال — رستوران ها و کافه ها به احتمال زیاد برخی از مکان های گذشته برای بازگشایی — آن را مانند به نظر می رسد تنها یک ماده از زمان به عنوان کسب و کار در سراسر مینه سوتا در حال به آرامی گرفتن چراغ سبز.

"این ترسناک برای بازگشت" علی گفت. "این سخت است چرا که من می خواهم کار. من فقط نمی خواهم به این بیماری خانه. که ترسناک ترین بخش برای من است."

بسیاری از کارگران در سراسر مینه سوتا در حال تجربه احساسات مشابه از دلهره. این که آیا آن دیرین دندان های خانه دار در یک هتل محلی حیوان خانگی groomer پایین خیابان و یا موقعیت های بی شماری دیگر در حال حاضر به یاد می آورد, قانون بازگشت به کار می احساس قریب به اتفاق به عنوان coronavirus همچنان به گسترش است.

"ما همیشه می خواهیم به مطمئن شوید که مردم احساس راحتی قصد بازگشت" Walz گفت. "پیش بینی ما این است که اکثریت قریب به اتفاق مردم که اصلا شرایط بهداشتی اساسی اگر کارفرمایان خود را با خیال راحت نشان داده است که آنها آماده برای رفتن و سپس آنها شروع خواهد شد نورد در."

استثنا برای برخی از کارگران

اگر کسی که به طور موقت گذاشته تصمیم به بازگشت به محل کار ؟

اگر مردم قادر به بازگشت به کار پس از اینکه به یاد می آورد انتظار می رود آنها را به انجام و یا آنها خطر از دست دادن مزایای بیکاری با توجه به مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی است.

مختلف وجود دارد استثنا مشخص شده در فرمان اجرایی 20-05 اجازه می دهد که کارگران به طور مستقیم تحت تاثیر COVID-19 به ادامه جمع آوری مزایای بیکاری. برخی از آنها عبارتند از: کارگران با شرایط بهداشتی اساسی کارگران نیاز به قرنطینه خود و کارگران است که نیاز به مراقبت از کودک در خانه ،

"تمام آن چیزهایی که در حال حاضر واجد شرایط کارگران برای بیمه بیکاری عمل" کمیسر استیو گرو گفت. "باقی می ماند که هدایت است و چگونه آن را می توان حتی به عنوان ما باز همه چیز به عقب است."

آنچه نمی افتد که تحت هدایت است که به سادگی احساس عصبی در مورد بازگشت به کار به دلیل COVID-19. اگر کسی تصمیم به بازگشت به کار بدون افتادن به هر کسانی که دسته بندی آنها به احتمال زیاد خود را از دست دادن مزایای بیکاری.

حصول اطمینان از محل کار حمایت

Christa Mello رئیس جمهور متحد اینجا محلی 17 — که نشان دهنده مهمان نوازی کارگران در سراسر کشور — و صحبت با ده ها تن از نگرانی کارگران این هفته است.

"من می خواهم بگویم اکثریت مردم احساس نگران بازگشت به کار" ملو گفت. "ما شاهد آن در سراسر هیئت مدیره. آنها نه تنها نگران خود را برای سلامت و ایمنی آنها نگران هستند برای سلامت و ایمنی خود و خانواده است."

او بزرگترین اولویت در حال حاضر مطمئن شوید که کارفرمایان به دنبال دستورالعمل های مناسب به طوری کارکنان می تواند احساس "حداقل تا حدودی محافظت شده" زمانی که آنها بازگشت به کار. پرسید که آیا او فکر می کند دولت بازگشایی بیش از حد به زودی Mello پاسخ داد: "من فکر نمی کنم وجود یک پاسخ به آن است."

"اگر کارفرمایان قرار دادن هستند مناسب روش های ایمنی در محل و سپس آن را بیش از حد به زودی" Mello اضافه شده است. "اگر ما در واقع می توانید هر یک از کارفرمایان برای قرار دادن روش های ایمنی در محل و انجام آنچه مورد نیاز است از آنها پس از آن من فکر می کنم راه وجود دارد که ما می توانیم با خیال راحت بازگشایی دولت است."

مشتریان همچنین نیاز به احساس راحتی

در ضمن مختلف خرده فروشان در سراسر کشور در حال حاضر برای بازگشایی منظقه خدمات.

بروس Nustad رئیس جمهور مینه سوتا Retailers Association — که نشان دهنده بیش از 1200 مغازه در سراسر کشور — و اشاره به آن به عنوان "یک گام اول" در روند کلی.

او فکر می کند آن را یک چیز خوب برای مینه سوتا است. او همچنین درک نگرانی های مردم ممکن است با COVID-19 هنوز هم در حال گسترش است.

"ما می دانیم وجود دارد یک تعادل وجود دارد" Nustad گفت. "شما نمی توانید عجله بازگشایی. شما نیز نمی توانید آهسته بازگشایی. ما باید مطمئن شوید که همه راحت است چرا که اگر مشتری نیست و راحت این نوع از زباله به بازگشایی شده است."

همانطور که برای علی, او هنوز هم بسیاری از سوالات به عنوان او فکر می کند در مورد بازگشت به کار.

او رفتن به پوشیدن ماسک? کارکنان رفتن به آزمایش می شود قبل از آنها به کار می کند ؟ است وجود دارد یک راه برای چک کردن هر مشتری قبل از آنها می آیند به این رستوران ؟

"من نگران هستم در مورد چگونه ما در حال رفتن به آن را انجام دهد" علی گفت. "این یک زمان بسیار ترسناک. من یک مقدار زیادی از سوالات. اما من لازم نیست که بسیاری از پاسخ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن