Spokane شورای شهر رد پلیس اتحادیه قرارداد - Mon, 29 Jun 2020 PST

اسپوکن شورای شهر resoundingly به ضرب گلوله یک بحث قرارداد جدید با این اتحادیه است که نشان دهنده اسپوکن افسران

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

اسپوکن شورای شهر resoundingly به ضرب گلوله یک بحث قرارداد جدید با این اتحادیه است که نشان دهنده اسپوکن افسران پلیس در روز دوشنبه.

در میان اعتراض عمومی پلیس پاسخگویی و نژادی و بی عدالتی در اسپوکن و سراسر کشور اسپوکن شورای شهر به اتفاق آرا رای دادند را پیشنهاد قرارداد کار با اسپوکن پلیس صنفی است که اعضای شورای احساس نتوانست به درستی پیاده سازی غیر نظامی نظارت از اسپوکن اداره پلیس.

"بدون که ما می توانید دریافت کنید که در آن ما نیاز به رفتن" رئیس شورای شهر گفت: Breean Beggs.

پیشنهاد قرارداد – پیشنهاد در اوایل این ماه پس از ماه از شکست مذاکرات تحت پوشش 2017 از طریق 2020. هر چند بخش عمده ای از آن را عطف به ماسبق این توافق را تعیین چارچوب برای دور بعدی مذاکرات که رخ داده است در مدت کوتاهی پس از شورای شهر تصویب دوشنبه پیشنهاد.

به جای این شهرستان و پلیس اتحادیه خواهد مذاکره یک معامله و یا زمین در داوری.

نمرات از شهروندان به نام به جلسه شورای شهر برگزار شد از راه دور با توجه به coronavirus به اصرار شورا به نوبه خود پیشنهاد. هزاران ایمیل به شورای شهر پیش از روز دوشنبه رای دادن.

چلیپا از بحث بر سر پیشنهاد پلیس صنفی قرارداد تاثیر آن بر مستقل نظارت وزارت.

چند اعضای شورای شهر و طرفداران اصلاحات استدلال کرد که این پیشنهاد مانند قرارداد قبل از آن موفق به توانمند سازی دفتر اسپوکن بازرس پلیس با اقتدار این شهرستان اعطا شده تحت قانون است.

پیشنهاد قرارداد به صراحت نمی اجازه بازرس – غیر نظامی دیده بان در حال حاضر نقش پر بارت Khanderia – به طور مستقل بررسی شکایت علیه پلیس در توافق خود را و یا انتشار "بسته گزارش" که جزئیات نظر خود را در مورد اتهام سوء رفتار.

"ما هرگز به می دانم که واقعا حقیقت آنچه بازرس فکر می کند اتفاق افتاده است در هر مورد خاص" Beggs گفت.

در سال 2013 نزدیک به 70 درصد از رای دهندگان به تصویب یک شهرستان منشور اصلاح تدوین بازرس اقتدار اما از آن شده است همسان در انجمن صنفی قرارداد – به طور بالقوه باز کردن درب برای اتحادیه به پرونده شکایت اگر بازرس تمرینات آن است.

شورای شهر مذاکره نمی کند صنفی قرارداد. پیشنهاد مذاکره شد توسط شهردار نادین وودوارد که خواست این شورا به تصویب آن در بیانیه ای پیش از روز دوشنبه رای دادن. رئیس پلیس اسپوکان کریگ Meidl همچنین حمایت معامله در بیانیه ای روز شنبه گفت: گروه "برتر سازمان اجرای قانون ساخته شده است که تغییرات پایدار. و ما تنها به بهتر ادامه خواهد داد."

وودوارد هشدار داد که یک رای در برابر این قرارداد می تواند در نهایت هزینه مالیات دهندگان بیشتر پول در حالی که از دست دادن را در بهبود پلیس نظارت است که در این پیشنهاد است.

قرارداد پیشنهاد نهایی شد قبل از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس که برانگیخته ملی خشم بیش خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

اما این پیشنهاد – که در حال حاضر به احتمال زیاد برای دیدار با مقاومت از سوی شورای – زمان در وزن جدید در این تظاهرات در اسپوکن و جاهای دیگر.

Councilwoman بتسی Wilkerson گفت که او نمی خواست اسپوکن "به آینده هشتگ در اخبار," و اشاره کرد که این زمان است که در آن از صدای که شنیده می شود برای اولین بار.

"به عنوان یک زن سیاه و سفید, من می شنوم شما من دیدن شما و من احساس می کنم درد خود" Wilkerson گفت.

Khanderia این بازرس پیوست دیگران در تخمگذار سنگین انتقاد به پیشنهاد پیش از رای گیری گفت: "نقض استقلال" از دفتر خود را.

در یک درخواست ارسال شده به آن در Facebook صفحه Spokane, پلیس انجمن صنفی ادعا کرد که این گروه دارای مشکل استخدام افسران به دلیل درک عدم حمایت از شورای شهر و پایین افسر حقوق نسبت به دیگر شهرستانها.

انجمن صنفی گفت: پیشنهاد قرارداد "عینی عادلانه" و بالا بردن افسر پرداخت در حالی که ارسال پیام "است که کارکنان و شهرستان ها یک تیم با هم کار برای بهتر جامعه است."

اگر آن را سقوط کوتاه از آنچه در چند اعضای شورای امیدوار بود برای پیشنهاد گسترش بازرس قدرت در راه های مختلفی نسبت به سابق توافق. آن قدرت دستیار بازرس با همان قدرت به عنوان بازرس و تضمین دفتر خود را از دسترسی به مواد مربوط به تحقیقات داخلی.

اما این قرارداد همچنین شامل زبان است که اجازه می دهد اتحادیه برای تنظیم یک شکایت در تلاش برای جلوگیری از یک کاندیدای بازرس یا بازرس کمیسیون و یا یکی از کار حذف نشده اگر او نقض قدرت خود را.

عضو شورای مایکل Cathcart به طور منظم طرفداران بیشتر افسران به استخدام می شود اما همچنین یک طرفدار مستقل غیر نظامی نظارت. او گفت که ساکنان شهر "باید گفت که آنها می خواهند مستقل و بازرس پلیس آنها می خواهند او را به توانایی به موضوع بسته شدن گزارش به طور جداگانه از امور داخلی واقعا مستقل باشد."

وی رای خود را در برابر ایران "به دنبال راهی است که مردم می خواستند."

چند اعضای شورا مواجه شده همان معمای. بله رای خواهد بود یک پذیرش از یک قرارداد که با رعایت این شهرستان منشور.

بدون رای خواهد یا رهبری دو طرف را به مذاکرات و یا به طور بالقوه به داوری الزام آور توسط یک شخص ثالث مستقل. Beggs هشدار داد در اوایل این ماه که یک داور می تواند جایزه انجمن صنفی قابل پرداخت را افزایش می دهد در مقایسه با آنچه که آنها در زیر دریافت مذاکره کرد.

جبران گنجانده شده در قرارداد بود و نه یک نقطه sticking شورای اسلامی. معامله ارائه افسران با هزینه زندگی را افزایش می دهد از 2.25% در سال 2017 و 3 درصد در هر یک از میزبانی 2018 2019 و 2020, جمعا به مبلغ 6.2 میلیون نفر است.

با وجود تبدیل کردن قرارداد چند اعضای تاسف اثر روز دوشنبه رای خود را در این شهر کردند.

"من متاسفم و متاسف است که برخی بسیار هوشمند و دلسوز grownups نمی توانند بفهمند این توافق بنابراین شما می توانید آن دسته از حقوق که به شما بدهکار گفت:" Councilwoman Candace Mumm.

وودوارد دریافت صنفی حمایت در مسابقه برای شهردار در سال گذشته و متعهد به زودی پس از او در زمان به پایان سال-بن بست.

وودوارد دولت به دنبال نیمکت ایران آینده در میان کشش افزایش پلیس پاسخگویی در اسپوکن اداره پلیس از جمله اجرای ده ها تن از توصیه های زیر یک دادگستری حسابرسی در سال 2014.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن