دیو Feschuk: هزینه عبارت: آن را تقریبا از 50 سال پیش زمانی که یک شب از تهمت ها در میدان یخ بازی هاکی منجر به یک نوجوان مرگ

اگر مردمی که اجرای تورنتو هاکی لیگ نیاز به یک داستان عبرت انگیز در مورد خطرات ناشی از اجازه دادن به نژادی تهمت

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

اگر مردمی که اجرای تورنتو هاکی لیگ نیاز به یک داستان عبرت انگیز در مورد خطرات ناشی از اجازه دادن به نژادی تهمت به پرتاب در جوانان هاکی بازی با کمیاب نتیجه اند و های اخیر پیشنهادات آن را نمی تواند صدمه دیده — پل Smithers یک داستان برای آنها.

Smithers هنوز هم به یاد نژادی القاب پرت خود را در جهت در آن سرنوشت ساز مه شب در میدان یخ بازی در سال 1973. او تنها بازیکن سیاه و سفید در Mississauga, قد کوتاه, خانه لیگ آن فصل و همه حساب احتمالا بهترین بازیکن در Cooksville تیم. شاهدان بعدها شهادت است که مخالفان در اپپلوود تیم ملی و حامیان آنها بارها و بارها به نام Smithers N-word و دیگر تهمت و hollered های مبتذل و توهین در مورد مادر سفید.

Smithers سپس در سن 16 سالگی رو عصبانی است. در حال رشد در GTA او می گوید که او تا به حال اغلب جذب چنین پرهیاهو و نژادپرستانه زبان. او رنج می برد از طریق چند موارد مطمئن شوید که شامل یک بازی بیس بال در شرق نیویورک است که در آن یک مخالف مربی پیوست بازیکنان خود را در heckling Smithers با N-word. اما آنچه اتفاق افتاد که در فوریه شب بود ،

"من نمی توانم به شما بیان تحقیر شما احساس می کنید زمانی که کسی با شما تماس آن نام" Smithers بود گفت: در این هفته. "شما فقط می خواهید برای مخفی کردن. شما فقط می خواهید به خزیدن زیر یک میز و دیده نمی شود. پدرم همیشه به من می گفت راه شما پاسخ به چیزهای که برای بیرون رفتن و هدف نمره. آن را خیلی اتفاق افتاده است که شب من, و آن را هنوز هم اتفاق افتاده است."

چه اتفاقی افتاد بعد از Smithers به ثمر رساند که هدف تغییر خواهد کرد زندگی خود را جوان و غم انگیز پایان دیگر. پسر نشسته در جعبه مجازات هنگامی که Smithers گل باری Cobby شد و در میان بازیکنان که به گفته شاهدان در حال صرف شب pelting Smithers با نژادپرستانه زبان. Smithers و Cobby خارج شد و به زودی پس از مبادله گرم از کلمات اما آنها را دوباره ملاقات پس از بازی در پارکینگ در Cawthra عرصه است.

مبارزه گرفت. این رکورد تا به حال آن که Smithers, آغوش او برگزار شد به چند Cobby را به هم تیمی های لگد پیشبرد Cobby در معده یا حوالی. لحظاتی بعد Cobby مرده بود در 16 داشتن خفه اش استفراغ.

حداقل یک کارشناس که شهادت در متعاقب آن دادگاه ارائه شده هیچ شواهد قطعی که Smithers' ضربه باعث شده بود Cobby مرگ است. Smithers, در این روز, اصرار دارد پای خود را ساخته شده تنها زبانى تماس با Cobby. گزارش های خبری از روز گفت: Mississauga پزشکی قانونی شهادت Cobby را استفراغ می تواند فقط به عنوان به خوبی باعث شده با پیش بینی یک ضربه به عنوان یک ضربه خود را. هنوز 12-عضو همه سفید منصفه محکوم Smithers از قتل نفس. او محکوم به شش ماه زندان.

"این واقعا یک مدرسه که رفت بد" ریک بیلی goaltender برای Smithers تیم گفت: در این هفته. "پل معنی نیست که آن را انجام دهد اما او این کار را کرد. او را پشيمان مورد آن, اما از سوی دیگر او احساس می کرد در آن زمان که او تا به حال به انجام کاری است."

داستان عناوین ساخته شده در سراسر شمال امریکا است. یک فعال تمسخر Smithers' اعتقاد به عنوان یک "قانونی مجازات." یک نویسنده نیویورک تایمز با استفاده از این مناسبت به فشار با نوک انگشت یک سوراخ در این ایده که ضد سیاه نژادپرستی توقف در آمریکا و کانادا مرز: "در یک کلمه تا چه حد حذف شده است Mississauga از می سی سی پی?" Cobby پدر, در ضمن به ظاهر بی اعتقاد است که رسانه ها می تواند Smithers به یک قربانی بود که آن را به Cobbys دوم-پسر به دنیا که درگذشت.

A Toronto Star article, published on May 29, 1974, on Paul Smithers appealing to people at a rally to fill the Peel County courtroom the day he was to be sentenced.

"این بود که اگر ما پسر بود تبه کار و Smithers لیلی-سفید که در واقع سیاه و سفید چه-آن را یک بازیکن هاکی و خشونت فرد" لئونارد Cobby گفته نویسنده دن Proudfoot در آن زمان است. "اگر ما پسر به نام او نام او خونین به خوبی سزاوار آن است. منظورم این است که ما همه به نام نام در زمان ندارد. منظورم این است که اولین چیزی که مردم به نوبه خود به ریشه های خود را است, آن نمی باشد? من شده است به نام limey چه-آن بسیاری از زمان. اگر آنها نمی تواند ایستاده به نام تماس, شاید آنها نباید اجازه داده می شود در ورزش با مردم باید از آنها؟"

این همه سال بعد Smithers در حال حاضر 63 گفت: او تنها آمد به درک قدر غیر قابل بیان غم و اندوه Cobbys مطمئنا با تجربه پس از او پدر سه فرزند خود را.

"من هرگز راه می رفت در کفش خود را. نتیجه نهایی از آنچه اتفاق افتاده است, البته, آن را وحشتناک و من نمی خواهید آن را بر روی هر کسی که" او گفت:. "این چیزی است که من در زندگی با هر روز ... روشن من عصبانی نیست. من نه کینه جو. من لازم نیست که هر چیزی را به اثبات برسانند. من فکر می کنم آنچه من آن شب من هر چه عادی 16 ساله را پس از تحقیر برای یک دوره طولانی از زمان. اما نژاد پرستی بود و علت آن است. اگر نیست آن را برای نژادپرستی و من هرگز درگیر شده است که در درگیری."

درس از تاریخچه علیرغم این تصور که تبعیض آمیز القاب هنوز هم تحمیل صدمه دیده در محلی هاکی میدان شده است و در اخبار از اواخر. در اوایل این ماه GTHL بزرگترین هاکی لیگ برتر فوتبال در جهان با بازیکنان ثبت شده 40,000 استخدام یک محقق مستقل به نگاه به ادعای 16 ساله بازیکن Myles داگلاس گفت که TSN ریک Westhead او شده بود هدف از نژادی, تهمت در حداقل نیمی از 45 بازی او در طول این فصل است. اگر اتهام سوء استفاده تکان دهنده بود برای برخی از, آن را ندارد به خصوص تعجب آور به Smithers.

"این باعث می شود من تکان سر" Smithers گفت. "بعضی چیزها هرگز تغییر."

این GTHL فشرده توسط TSN به انتشار اطلاعات در مورد چگونه اغلب بازیکنان در حال جریمه برای تبعیض آمیز زبان در ابتدا مقاوم به چنین کردهاید ، اما پس از فشار افکار عمومی از مشخصات بالا در آمار و ارقام مانند Evander کین و کوین Weekes لیگ کوتاه آمد. با توجه به اطلاعات در حال حاضر در دسترس در GTHL وب سایت 2019-20 فصل شامل پنج ناخالص مجازات برای سوء رفتار نژادپرستانه نظرات از نه در 2018-19. به عنوان GTHL مدیر اجرایی اسکات Oakman اذعان کرده است, کسانی که لاغر اعداد را منعکس نمی کند به حدیثی تجربه از بازیکنان مانند داگلاس.

اما کسانی که باریک اعداد قطعا متناسب با داستان عبرت انگیز از پل Smithers و باری Cobby. در این شب به پایان رسید که Cobby زندگی در سال 1973 شاهد تحت سوگند شهادت داد که مبتذل تهمت سرعت افزایش یافت. اما وجود دارد هیچ مجازات برای ارزیابی استفاده از کلمات نژادپرستانه. داور بعدها ادعا کرد که او شنیده ام هرگز هیچ تبعیض آمیز کلمه. بزرگسالان ظاهرا در اتهام به عبارت دیگر شکست خورده نوجوانان در مراقبت از خود را با اجازه دادن به نفرت زبان به سوخت غم انگیز تشدید.

نزدیک به نیم قرن بعد صحبت از وضعیت فعلی در GTHL, Smithers آهی کشید و در غضب: "ما باید بهتر می دانیم."

"من مربی در GTHL," Smithers گفت. "وجود دارد یک مسئولیت بزرگ بر مربیان و همچنین در لیگ به تحمل این نوع از مسائل. ما نه فقط بازیکنان هاکی. ما در حال ساخت مردم است. این فقط در مورد سرگرم کننده و بازی. آن را در مورد ساخت شخصیت."

برای Smithers خود را بلند و جنگ در دادگاه که او به نظر می رسد به عنوان یک "سگ و اسب نمایش" منجر به آشفته چند سال. محکوم شد و دادگاه تجدید نظر به تمام راه را به دادگاه عالی کانادا البته ناموفق. اما Smithers گفت: تعریف حادثه از جوانان خود را نمی مقدار نگه داشتن او در زندگی است. به نظر او حکم زندان به او اجازه ادامه کارآموزی به عنوان یک نوع گذارنده است. سال بعد او در زمان بیش از یک شرکت حمل و نقل اجرا شده توسط پدرش که او را نگه داشته و مشغول تا اخیر حرکت به تدارکات فروش.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نژادپرستی او را تجربه کرده است از طریق این دهه گفت: به ندرت مورد را در خود چهره تهمت-your-mother انواع که باعث خیلی صدمه دیده است که در ماه فوریه در سال 1973. اما از آن شده است وجود دارد.

"ما نژاد پرستی (در کانادا) است که بسیار خطرناک تر است و من به شما بگویم به همین دلیل است. در آمریکا شما می دانید که در آن آنها ایستاده با مردم است. آنها بسیار شفاف در چگونه آنها احساس. و اگر شما می دانید که چگونه کسی که احساس می کند شما می توانید با آن مقابله است," او گفت:. "در حالی که ما بسیار زیرکانه تر و خرابکارانه و شما همیشه آن را ببینید. شما تمایل به اجازه پایین گارد خود را تنها برای پیدا کردن چیزی است که اتفاق می افتد."

هنوز آن را دریافت نمی اشتباه. Smithers گفت: تشدید گفتگو در اطراف نژاد است که در پی جورج فلوید را 25 مه قتل است او را امیدوار تر از او تا به حال شده است که ما در پرتگاه از دستیابی به موفقیت در یک سن-پیر مبارزه است. تا آنجا که از آن آسان است برای متقاعد کردن خودتان مدنیت است و رگرسیون, Smithers فکر می کند در مورد خانواده خود سابقه برای یک چشم انداز گسترده تر از حال پیشرفت است. Smithers را 88 ساله و پدر, همین, هنوز هم می گوید داستان در مورد در حال رشد در ترورو, N. S. در زمانی که یک مرد سیاه و سفید نمی تواند راه رفتن به آرایشگاه برای کوتاه کردن مو و یا انتخاب کنید تا یک نشانه در یک سالن استخر. نژادی تفرقه هنوز هم دوخته شده توسط صدای قدرتمندی در رهبری است "بی ربط و منسوخ شده" Smithers گفت. بعضی چیزها هرگز تغییر عبارت دیگر اما برخی از چیزهایی که انجام می دهند.

"من را تشویق کرد. این اولین بار در 50 سال است که من واقعا تشویق شده اند که تغییر آینده است و این آینده در حال حاضر," او گفت:. "من فکر می کنم آنچه که شما شاهد آن مردم در تمام اشکال و اندازه ها و رنگ ها که آمده اند به این نتیجه همان که ما می تواند این را تحمل دیگر که ما بهتر از این. ما فقط به خاطر ما پا بر روی گاز و نگه داشتن چکش صفحه اصلی آن پیام است."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن