رفتار خانم: هیچ مرد نیست معاف از شستن دست ها - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند سلام خانم منش: من 75 ساله شوهر اصرار

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند

سلام خانم منش: من 75 ساله شوهر اصرار دارد که مردان لازم نیست برای شستن دست های خود را پس از سفر به دستشویی و اگر آنها فقط ادرار. من فکر می کنم که در هر سفر به دستشویی باید پس از شستن دست. شما می توانید به ما بگویید چه کسانی مناسب است ؟

آرام خواننده: در این روز که حتی یک سفر به صندوق پستی شامل شستن دست یکی وجود دارد می تواند کمی استدلال که راست است. اما حتی در قبل از همه گیر روزها رفتار خانم موافق است که یک نجیب زاده شستن دست های خود را پس از مراجعه به دستشویی اگر فقط به این دلیل آقا نمی بحث در مورد جزئیات آنچه در زمان او وجود دارد.

سلام خانم منش: پس از گران مقصد حزب گوزن دوست ما ازدواج اشتباه فرد در عجیب عروسی مقصد کامل با اجراهای زنده و گران قیمت اقامت.

پس از بازگشت به آمریکا این زن و شوهر مشورت و تعلل کردند تشکیل پرونده مجوز ازدواج مسلما به دلیل ارتباط دچار مشکل شد. آنها همچنان با هم زندگی می کنند حدود یک سال و نیم پس از آن از هم جدا شده ،

باید به آنها بازگشت پول نقد هدیه داده شده به آنها را با دوستان و خانواده خود را? آیا این واقعیت است که این مهمانان سفر دور و صرف مقدار زیادی از پول را به حضور بیش از حد بالا امر قبل از اهدای گفت: هدیه هر گونه تحمل?

آرام خواننده: رفتار خانم فرض بر این است که در گفت دوست خود ازدواج فرد اشتباه شما به معنی کسی بود که همسر روح خود را و نه مهمان گیجی توسط عجیب سرگرم کننده است.

هدیه عروسی تنها بازگشت و هنگامی که عروسی شد قبل و نه پس از آن رخ می دهد. بنابراین با بالا مقررات – و با وجود عوارض و با مجوز – دوست خود ازدواج کرده بود و بدون بازگشت هدیه باید انتظار داشت.

سلام خانم منش: با فرض آن خوراکی است که آن را مناسب برای خوردن هر گونه چاشنی اضافه شده به یک بشقاب غذا ؟

آرام خواننده: اگر آن را در یک بشقاب غذا و خوراکی است, مطمئن شوید. فقط قول خانم رفتار است که شما برای رسیدن به گل در این محور.

عزیز رفتار خانم: مادر من و من میزبان یک جشن تولد برای پدرم در خانه ما و دعوت حدود ده نفر. ما مرتب به مواد غذایی catered از یک رستوران محلی و ما عرضه بسیاری از نوشیدنی ها اگر چه بسیاری از مهمانان را در یک بطری شراب به عنوان یک میزبان هدیه یا هدیه تولد.

بعد از ما تا به حال کیک حدود 9:30 از مهمانان اعلام کرد که آنها مجبور به ترک با توجه به اواخر ساعت. آنها به سمت چپ من و مامان با پاکسازی از خدمت ظروف شام و دسر بشقاب و قاشق و چنگال و شراب و شامپاین, عینکی – نه به ذکر است باقی مانده که نه غیر واقعی. هیچ یک از آنها ارائه شده به کمک به پاک کردن.

آیا این هنجار و انتظار می رود و یا آیا ما مهمانان امکان استفاده از سخاوت ما?

آرام خواننده: آن را نمی ممکن است به هنجار است که به دلیل از دست رفتار بر اساس نام به توضیح است که این قانون. مناسب مهمانان پاسخ به دعوت بی درنگ; رسند منطقی در زمان; رفتار sociably; ترک قبل از آنها و یا میزبان خود را از دست دادن علاقه و ارسال دست نوشته با تشکر از شما نامه برای مهمان نوازی. مناسب میزبان انجام هر چیز دیگری.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب