بوندسلیگا کار با دولت آلمان را به طرفداران

دوسلدورف—آلمان مردان فوتبال لیگ همکاری با دولت در یک برنامه برای طرفداران به استادیوم در طول بیماری همه گیر کو

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

دوسلدورف—آلمان مردان فوتبال لیگ همکاری با دولت در یک برنامه برای طرفداران به استادیوم در طول بیماری همه گیر کوروناویروس را تبریک می گوید.

مسیحی Seifert مدیر عامل شرکت آلمانی در لیگ فوتبال اجرا می شود که این دو بخش گفت: هفته آلمانی Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung که ایده ها مورد بحث قرار گرفته با دولت است.

"توده حوادث عملا رد کرد تا اکتبر. 31 مگر اینکه آنها یک مفهوم بهداشت, و آن را ممکن است برای پیگیری شرکت کنندگان پس از آن" Seifert گفت: در مصاحبه منتشر شده در روز یکشنبه ،

"ما در حال کار بر روی ان است که مرتب کردن و ما باید برخی از افکار اولین بار است که ما در حال تبادل با فدرال وزارت بهداشت است."

آلمان عمده بود فوتبال اروپا لیگ به سر در خالی استادیوم میان همه گیر در مارس 16. تنها یک بازی دیگر باقی مانده است در فصل — ارتقاء-سقوط حذفی بازی برگشت در روز دوشنبه بین anderlecht و هایدنهایم آن در برنتس.

Seifert گفت: هیچ برنامه ای برای بازی با طرفداران حاضر در 2020-21 فصل را به حساب سالن' طرح و گسترش coronavirus در منطقه محلی است. او همچنین در ستایش طرفداران برای نمایش "بسیاری از نظم و انضباط" در گردهمایی در خارج از استادیوم میزبانی بازی.

رسانه های آلمان گزارش داده اند که بالا تقسیم بندی باشگاه های مطالعه شده است ایده برگزاری بازی ها با کاهش تعداد طرفداران به طور معمول با لحاظ اجتماعی فاصله صندلی.

محلی مقامات بهداشتی در لایپزیگ کرد و گفت: آنها تا به حال تصویب یک طرح برای به 21,000 تماشاگران — و یا 50 درصد از ظرفیت در ردبول آرنا با ماسک مورد نیاز و شکاف بین حامیان dpa خبر داد.

مقامات محلی باید گسترده قدرت در آلمان در طول همه گیر اما روشن نیست که آیا لیگ اجازه می دهد برخی از تیم ها به سر با طرفداران, اگر نفر دیگر هم خالی استادیوم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب