۱۰ علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و بوتان + علت خاموش شدن آنها تعمیر لوازم خانگی

درصورتیکه این عدد در ارتفاع هواگیری کمتر یافت، شیر مالامال را گشوده کنید و عدد را بر روی 1.5 گشوده کنید. درصور

توسط NASERINEWS در 24 شهریور 1401
درصورتیکه این عدد در ارتفاع هواگیری کمتر یافت، شیر مالامال را گشوده کنید و عدد را بر روی 1.5 گشوده کنید. درصورتیکه عقربه فشار سنج مانومتر از میزان معین شده بخش اعظم شد، شیر پرکننده را بررسی کنید. در همین حالت سیستم را هوا گیری کرده و فشار را تا 1.5 بار ارتقا دهید. عمومی خوشبختانه پکیج دیواری ایران رادیاتور نوع L36FF حساس بعد ها مطلوب و مهربانی میباشد که حساس توجه به دیواری بودن پکیج می­تواند رضایت مشتریان را نسبت به خود جلب کند. اهمیت اعتنا به اینکه پکیج دیواری L36FF برای گرمایش محیط هایی اصلی متراژ بالا طراحی و ساخته شده است، وجود دو مبدل حرارتی به جهت گرمایش، از نقاط قوت دستگاه به حساب می­آید. همین دستگاه برای گرم نمودن آب گرم مصرفی و آب گرم گرمایشی محیط از دو مبدل جداگانه به جهت گرم کردن هر کدام به کارگیری می­کند، یک مبدل شعله ای و یک مبدل برگه ای. دو مبدل حرارتیدر این نوع از پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور به جهت امر گرمایش محفظه و ساخت آب گرم مصرفی استعمال شده است. پکیج شوفاژ دیواری کشور‌ایران رادیاتور از سری اکو یک عدد از جدیدترین دسته های پکیج دیواری همین کمپانی می باشد و به مراد نیاز مشتریان به پکیج دیواری حساس قیمت و میزان مرغوب بودن مناسب ساخت و در بازار عرضه می گردد. این دسته ظاهر مختلف تری نسبت به بقیه مدل ها و سری های پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور داراست و فقط وجه تمایز اهمیت آن همین است.

ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری بوتان Parma24rsi :

اگر در ساختمان مورد نظر تعداد متعددی شوفاژ وجود داراست و کلیه سرد هستند، اختلال از سیستم گرمایشی می­ باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که در گزیده از سیستم لجن یا رسوب ایجاد شده باشد. در نوشته تحت هم می‌توانید تفسیر تک تک خطاها و ارورهای پکیج کشور ایران رادیاتور دیجیتال نوع l24ff و مدلهای دیجیتال دیگر را پیدا کنید.
  • خوشبختانه تمامی همین محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن بالا در کشورمان ایجاد می شوند.
  • این کار را حساس گشوده نمودن مهره شیلنگ اتصال شیر پکیج شروع کنید.
  • گفتنی می باشد در نوع های آنالوگ از همین جهت که سیستم عیب یاب و نمایشگر دیجیتال بر روی آن ها تعبیه نشده است، ارزش پکیج بوتان ارزان تر نسبت به گونه های دیجیتال می باشند.
  • ما باید بتوانیم از گنجایش های مهربانی که به جهت صادرات داریم غایت به کارگیری را ببریم.
  • پکیج دیواری، که تنها نوع فن دار آن از لحاظ استانداردهای معتبر جهان تائید می‌گردد، علاوه بر تأمین گرمایش درون خانه یا محل تجاری، از نحوه رادیاتور یا فن‌کوئل یا گرمایش از کف، آب گرم بهداشتی را هم به‌صورت فوری در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.
پکیج گرمایشی علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژها را در زمستان مهیا می کند. پکیج های دیواری گازسوز جمهوری اسلامی ایران رادیاتور که کد آنها کلیدی حرفB می باشند از نوع پکیج های تک مبدل بوده و مدلهایی که حساس حرف E،K ، M و L می باشند از جور پکیج های دو مبدل می باشند. همینطور نامگذاری مهم حروف FF به معنی دو جداره رشته دار و CF به مضمون‌ بدون رشته بودن دستگاه می باشد. مهم دارا بودن راندمان حرارتی 90%، گزینه ای مطلوب برای تأمین گرمایش و به کارگیری در منازل و اماکن اداری می باشد .که در زمستان ها علاوه بر تامین آبگرم مصرفی، آب گرم آیتم نیاز رادیاتور ها یا این که شوفاژ ها را نیز تامین می کند.

کاربرد پکیج

اگر پکیج در بالکن کارگزاری شده و فضا به طور کامل آزاد میباشد می‌توانید سنسور دود را حذف کنید. ولی روتور بعضا پمپ ها در بازار هم موجود می باشد که شما را از پرداخت هزینه جهت ردوبدل تمام پمپ معاف خواهد کرد. پمپ های ویلو موجود در بازار تولید کشورهای متمایز می باشند که بوسیله حروف اختصاری درج شده بر روی آن شناسایی میگردد. از باز بودن و عدم گرفتگی مسیر اطمینان حاصل نمایید و در صورتی که گرفتگی در مسیر وجود نداشت راه حل ای به جز بده بستان پمپ نخواهید داشت. ازینکه شیرهای رجوع رادیاتور باز می باشد اطمینان حاصل نمائید. زمانی که این میله در مجاورت حرارت مشعل قرار می گیرد یک جریان الکتریکی به مقدار 0.5 میکرو آمپر در آن ساخت می شود. و پیروزی از این شیوه می تواند وجود شعله در مشعل را تایید نماید. در همین زمانه پکیج کاملا خاموش می شود و تا هنگامی که مجدد دمای آن کاهش نکرده باشد واضح نمی گردد. زیرا درصورتیکه بدنه دودکش در اثر تماس کلیدی هوای محفظه سرد شود، دودی که از آن عبور کرده سرد شده و به سختی تخلیه می شود و موجب می گردد گیرایی دودکش اندک شود و سبب ساز می شود تا دود از دودکش تخلیه نشود و سنسور دود عمل کند و پکیج دیواری خاموش شود. هیچ زمان نباید کلاهک تعدیل پکیج دیواری را به دریچه دودکش درون دیوار کارگزاشتن نمود و دست کم ۳۰ سانتیمتر ذیل تر از روزنه دودکش کارگزاری گردد و هر چه بتوان دستگاه را نسبت به دریچه دودکش ذیل تر نصب گردد بهتر است. زیاد شدن مسافت پکیج به روزنه باعث مضاعف شدن مکش دستگاه می شود . البته در صورتی که از پکیج های تک مبدل به کار گیری میکنید و اطمینان دارید که شیرهای رفت و بربرگشت شوفاژ گشوده است به طور جدا ایراد را در پمپ پکیج و عدم فعالیت آن که به ادله سوختن و یا این که جام شدن میباشد بررسی نمایید . در ادامه به تحلیل چندین مثال از خطاهای شایع در پکیج کشور ایران رادیاتور میپردازیم . پیشنهاد می کنم همین مطلب در وبسایت ویرگول دارای تیتر عیب یابی پکیج شوفاژ دیواری را هم پس از همین مطلب مطالعه کنید. از آنجایی که کمپانی کشور ایران رادیاتور از معتبر بالایی در بازار تاسیسات کشور‌ایران برخوردار بود تصمیم به ایجاد پکیجی کلیدی کیفیت بالا و ولی اساسی بها مطلوب برای رقابت حساس رقیبان کهن خود همچون بوتان گرفت. تجربه بالای همین شرکت و مهندسان کاردان آن به سوی برندهای ایتالیایی رفتند و تصمیم به انتخاب هر قطعه از بهترین و معتبرترین برندهای اروپایی گرفتند. در پایین به باز‌نگری یکی از دسته های همین برند اسم آشنا می پردازیم. همین گونه مهم مدل L تفاوتی ندارد صرفا وجه تمایز آن‌ها وزن کاهش گونه CF به علت فقدان حرفه است. عملکرد پکیج ها در زمستان بدین دسته میباشد که علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتورها و مدارهای گرم کننده را نیز فعال نماید.

همه چیز را از قیمت موتورخانه شوفاژ بدانید

با تغییر‌و تحول فشار در ونتوری، دیافراگم باطن پرشر را به سمت عقب می کشد. این قطعه همچنان ایمنی پکیج را در صورت هرگونه اشتباه و کشکل در عملکرد دستگاه هم تامین می نماید. این شیر ها حیاتی برق مستقیم 220 ولت عمل می کنند و متاع بددنه آن ها هم از فلز آلومینیوم می باشد. درصورتیکه فقدان زمانی که شعله ایجاد نمیشد و پکیج کماکان کار می کرد موجب خارج شدن گاز بدون سوختن می شوید که همین فرمان فراوان خطرناک می باشد.

لیست کامل کد ارور پکیج‌ تاچی

عقربه گیج فشار توشه پکیج طوری قرار گرفته است که غالبا زمانی روی صفر می باشد بالا قرار گرفته و وقتی که در منزلت درست یعنی بر روی ۱/۵ باشد به حیث میرسد عقربه ذیل هست . همانطور که میدانید در پکیج های فارغ از حرفه دودکش نقش مهمی داراست و لذا بایستی اعتنا شود اولیه گرفتگی در مسیر وجود نداشته باشد و دودکش به صورت مستقل تا پشت بام رفته باشد و طول آن کاهش از ۴ متر نباشد و همچنین قطر دودکش در پکیج های سوای رشته صد رد صد بایستی ۱۵ سانتیمتر باشد. بعد از این که جای شیر پرکن را پیدا کردید اون رو به سمت چپ بچرخانید اگر پاره ای سفت شده میتونید از یک آچار به جهت باز کردن آن امداد بگیرید و بعد از باز شدن اساسی بازدید مرتبه ای که بر روی پانل پکیج قرار داراست که عقربه های ۰ . ۱٫ ۲ … دارااست هر زمان عقربه روی ۱/۵ توشه آمد شیر را دوباره ببندید.

رادیاتور پره ای بوتان جور 7 پره il primo500

با چرخاندن ترموستات شوفاژ شماره ۲۱ چراغ سبز رنگ شماره ۲۹ روشن می شود و در سیستم به جهت وضعیت شوفاژ اماده می شود. شیر دستی گاز دستگاه را گشوده نمائید دستگاه پکیج اماده عمل است. تمامی تنظیم ها در کارخانه انجام شده است و از دست زدن به پتانسیومترها خودداری نمایید. در شکل تهیه و تنظیم در پوش لاستیکی را در محل آن قرار دیتا و روکش دستگاه را وصل نمایید. به این ترتیب آب گرم مصرفی به رخ فوری تأمین میگردد.بلافاصله پس از بسته شدن شیر آب گرم مصرفی شیر سه طرفه برقی به طور مداد آب گرم مدار گرم کننده را به مدار رادیاتور هدایت میکند. در جور تک مبدل صرفا از یک مبدل به جهت تامین آب گرم رادیاتور و آب گرم مصرفی به کار گیری می‌شود و قابلیت استعمال هم‌زمان وجود ندارد . البته جور دیگری نیز وجود دارد که به شما قابلیت به کار گیری هم‌زمان به جهت رادیاتور و آب‌گرم مصرفی را می‌دهد .

راهنمای عیب یابی پکیج کشور‌ایران رادیاتور و برطرف کردن رسوب آن:

سوخت اکثری از پکیج‌هایی را که حساس استعمال از گازطبیعی فعالیت مینمایند ، قابل تبدیل به گاز پروپان میباشند . همین کار را می‌توان اصلی استفاده از یک تبدیل مناسب که در بازار موجود است، انجام بخشید . باتوجه به این که سرزمین عزیزمان کشور‌ایران از منابع گازطبیعی به صورت انبوه بهره می برد ، این نوع پکیج دیواری از متداول ترین نمونه‌های موجود در بازار می‌باشد . باید پیچ منحصر به فرد را در جهت عقربه­ های ساعت چرخانده و شیر خروجی را محکم کنید. از یک پارچه یا حوله برای پاک کردن آب پاشیده ­شده به اطراف استفاده کنید. همچنین به­ جای پیچ منحصربه‌فرد می­ توانید از آچار فرانسه و یا این که ابزارهای مناسب دیگر استفاده کنید. بصورت منظم و هفتگی مقدار فشار پکیج را نظارت نمایید که در همین مدت زمان باشد و ارتقاء یا این که کمتر آن می تواند هشداری به شما باشد. در صورتی که دارای رادیاتورهای موجود در بازار آشنایی کاملی ندارید پیشنهاد می کنیم نوشته "همه چیز درباره رادیاتور پکیج" را از دست ندهید. 4-مرحله بعدی باز کردن شیرهای محل ورود و خروجی رادیاتور و پکیج است. همین که دستگاه را درحالت تابستانه قرار می دهید کفایت میکند. در صورتی که در خصوص پمپ های پکیج شوفاژ سوالی دارید در بخش تحلیل از ما بپرسید. پمپ گرانفوس دانمارک از کمیاب و دارای کیفیت ترین پمپ های موجود در بازار می باشد. پمپ های ویلو مشقت بار فرانسه از بهترین های موجود در بازار می باشد. بخاری یک جنس گرمایشی فراوان پرکاربرد میباشد که در فواصل سرد سال برای گرم نمودن گوشه و کنار درون منزل به کار گیری می شود. سیستم های گرمایشی ایجاد ملی خیلی کیفیت بالایی دارا‌هستند و من به جهت خانه ام خریداری کردم و فراوان راضی هستم. ما در مسیر و ابزاری عمل می‌کنیم که در کل دنیا عرضه می‌شود. بعضی از دوستانی که در بازار داخلی عمل میکنند می‌گویند آقای مهندس به عنوان مثال من فلان شهر هستم؛ یک شهر مرزی. در جواب می‌گویم دوست عزیز قرار نمیباشد جنسی که شما عرضه می‌کنید تنها به جهت آن شهر باشد. تمامی دسته های جمهوری اسلامی ایران رادیاتور نامبرده شده در همین نوشته از دسته پکیج دیواری هستند. شرکت کشور‌ایران رادیاتور صرفا 2 گونه پکیج زمینی به اسم های Z36 و D35-G35 تولید می نماید که همانطور که تفسیر دیتا شد برای ظرفیت های بالا و مکان هایی با نیاز آب گرم مصرفی بالا گزینه به کارگیری دارد. حتمی به ذکر هست دارای اعتنا به گنجایش حرارتی فراتر و منشاء آب بزرگتر، غالبا قیمت پکیج ایران رادیاتور در مدل های زمینی بیشتر از بها پکیج کشور ایران رادیاتور در دسته های دیواری است. برند ایران رادیاتور را احتمالا به جرات بتوان نام آشناترین و معتبرترین مارک در حوزه‌ طراحی و تولید اسباب و اثاث و تجهیزات گرمایشی قلمداد کرد که از گزاره تولیدکنندگان بهترین پکیج دیواری محسوب می‌شود. همچنین به جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود می‌توانید به تعمیرکاران ماهر و با سوابق تهران سرویس اعتماد کنید.هدف از همین مقاله معرفیبهترین جور پکیج ایران رادیاتوراز لحاظ شما مصرف کنندگان محتر این برند میباشد. مجموعه ی کلوین تهویه در کنار شما دوستان هست تا همگی مشکلات گونه های کولر گازی ها و پکیج را دارای توجه و سرعت کل بر طرف نماید. مثلاً در پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور ارور و در پکیج های دیجیتال جمهوری اسلامی ایران رادیاتور ارور E1 می دهد. به این ترتیب مجدداً فنر شیر اطمینان بر فشار آب غلبه کرده و مسیر خروجی آب به خارج بسته می شود. در باطن شیر اطمینان فنری قرار دارااست که تحمل فشاری برابر دارای 3 بار را دارد. آب سرد ورودی را باز کرده و پس از هواگیری دستگاه متوجه کارایی صحیح آن خواهید شد. به تحلیل پمپ بپردازید و در صورت وجود هرگونه نقص‌ باطن آن، چنانچه قابل تعمیر می باشد آن را تعمیر نمایید و در غیر اینصورت آن را به شکل کلی تعویض کنید. در مرحله بعد باید رادیاتور ها و حوله خشک کن را هواگیری کرد. نصاب می بایست آن‌گاه از آبگیری سیستم، از آببندی بودن اتصالات آبی اطمینان حاصل کند. نصاب باید از شست و شوی لوله ها قطعا اطمینان حاصل کند و در صورت نیاز شست و شو را انجام دهد، در شهرهایی که جايگاه سختی آب بالاست بایستی از صافی های مغناطیسی استعمال کرد. قطعات رسوب گرفته شامل گارانتی پکیج کشور ایران رادیاتور نمی شود و هزینه بده بستان آن اخذ میشود. حداقل مینوشتید کدام نوع بوتان هست بهزاد و عرض وقار و احترام منا پکیج ایران رادیاتور داریم که تو بالکن نصبه. دو مبدل حرارتی از خصوصیت های این دسته از پکیج ایران رادیاتور است، تامین آب گرم مصرفی مهم نوسان کم، در حجم و میزان متناسب کلیدی دستگاه، نکته ای میباشد که در پکیج دیواری جمهوری اسلامی ایران رادیاتور M 24FF قابل ذکر بوده و ارزش خرید کردن آن را بالا برده است. مبدل اهمیت در پکیج ایران رادیاتور وظیفه تأمین گرمایش رادیاتورها را به عهده دارد، به مدل ای که آب سیستم گرمایش، از طرز همین مبدل گرم شده و به رادیاتورها منتقل می شود. سلام صبح بخیر ،بخاری وسیله گرمایشی زیاد مفیدی می باشد .این وسیله امروزه جای خویش را به شوفاژ داده ودراکثر خانه میبینیم که شوفاژ جای بخاری را دارد می گیرد .صادرات بخاری خیلی لبریز سود است. بخاری و سیستم گرمایشی دیگه یکی از از اصلی ترین اجزای خونه محسوب می شود و خصوصا برای فصل زمستان. ایران در راستا تولید وسایل گرمایشی خیلی ترقی داشته و خوشبختانه به خاطر کیفیت محصولاتش صادرات مهربانی نیز همه چیز در مورد پکیج دیواری کشور‌ایران رادیاتور داشته و دارد. این بخاری ها مضاعف باکیفیت هستند و مهم نمونه های خارجی برابری می کنند. یکی از کشورهایی که در حوزه صادرات وسایل و بخاری گرمایشی تونسته در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته باشه محصولات ایجاد کشور عزیزمان کشور ایران بوده. جمهوری اسلامی ایران از کشورهای پیشتاز در ایجاد بخاری و وسایل گرمایشی در خاورمیانه است و سالانه مقدار فراوان بالایی از بخاری ها را به بیرون از مرز و بوم صادر می کند. سیستم ضد یخ زدگی و سیستم ضد نوسان دمای آب گرم در فقدان قابلیت و امکان هایی مثل عیب یاب دیجیتال و قابلیت برنامه ریزی، همچنان بها خرید کردن پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور M24FF را محافظت کرده است. همین قابلیت و امکان ها در کنار بها رقابتی دستگاه، همین مدل پکیج دیواری را در بازار فروش پکیج دیواری نگه داشته است.عملکرد هر دو سیستم علی الخصوص سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی و گرمایشی در پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور M24FF مطلوب و کاربردی تحلیل می شود. در این مدل پکیج جمهوری اسلامی ایران رادیاتور اهمیت بهره گیری از قطعات اساسی کیفیت و سیستم های دوری و ایمنی خودکار میتوان تا حد قابل توجهی از ایمنی دستگاه ذهنی آسوده داشت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن