دینامو مسکو گزارش coronavirus موارد بازی به تعویق افتاد

مسکو—دینامو مسکو گفت: سه نفر از بازیکنان خود را به حال آزمایش مثبت برای coronavirus به عنوان بازی خود را در لی

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

مسکو—دینامو مسکو گفت: سه نفر از بازیکنان خود را به حال آزمایش مثبت برای coronavirus به عنوان بازی خود را در لیگ فوتبال را راه اندازی مجدد آخر هفته به تعویق افتاد.

دینامو گفت: این تیم و کارکنان شد محدود به آموزش پایه و پس از تست مثبت برای جلو کلینتون N'Jie و هافبک چارلز Kaboré و سباستین Szymanski. تمام بازیکنان دیگر آزمایش منفی در نمونه های گرفته شده در شنبه باشگاه اضافه شده است.

دینامو بود با توجه به بازی سوم-محل FC کراسنودار در یکشنبه اما کراسنودار توافق به تعویق افتادن. روسیه و اتحادیه فوتبال مجموعه جولای 19 به عنوان تاریخ جدید برای این بازی است.

این بازی دوم به مختل coronavirus پس از لیگ روسیه دوباره جمعه پس از سه ماه قابل تامل است.

روز جمعه در سوچی ضرب و شتم باشگاه روستوف 10-1 پس از روستوف مجبور شد به میدان جوانان, بازیکنان, برخی به عنوان جوان 16. روستوف کل تیم اول است در انزوا به دلیل مشکوک به شیوع ویروس در تیم ملی و بایرن حاضر به تعویق انداختن بازی.

به روش های مختلف از سوچی و کراسنودار به کروناویروس موارد در مخالفان خود را' جوخه معنی است که این ویروس در حال حاضر تحت تاثیر جنگ روسیه سه لیگ قهرمانان اروپا ، کراسنودار سوم در جدول و روستوف چهارم است.

عنوان مسابقه تمام شده است اما تصمیم گرفت به زنیت سن پترزبورگ تمدید آن منجر شنبه با پیروزی 4-0 بیش از زسکا مسکو.

دینامو در حال حاضر گزارش coronavirus موارد در ماه گذشته. این باشگاه گفت: پس از آن که یک بازیکن و یک مربی تشخیص داده شده بود با این ویروس که دو نفر "مرزی" نتایج و دو بیشتر از افراد دارای آنتی بادی نشان می دهد آنها قبلا ویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب