Blue Jays outfielder می گوید تیم ممکن است در پیتسبورگ یا بالتیمور

جیز آبی' در مقابل دفتر گفته است که بازیکنان خود را که پیتسبورگ و بالتیمور در حال امکانات برای جایی که این تیم

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

جیز آبی' در مقابل دفتر گفته است که بازیکنان خود را که پیتسبورگ و بالتیمور در حال امکانات برای جایی که این تیم برگزار خواهد شد بازی در این سال پس از دولت کانادا محروم این باشگاه از بازی در تورنتو در میان coronavirus همه گیر outfielder Randal Grichuk روز سه شنبه گفت.

کانادا را تکذیب کرد جیز آبی' درخواست خود را به بازی با راجرز در مرکز به این دلیل که به طور منظم فصل برنامه نیاز به سفر مکرر به عقب و جلو از ایالات متحده, که در آن COVID-19 موارد در حال افزایش. دیگر 29 تیم های لیگ برنامه بازی همه گیر-کوتاه 60-بازی فصل در خانه خود ballparks بدون تماشاگر.

تورنتو آغاز می شود فصل در خلیج تمپا در روز جمعه برنامه ریزی شده است برای نخستین بار در خانه بازی در تاریخ 29 ژوئیه در برابر دفاع از قهرمان اتباع واشنگتن.

Grichuk گفت: از بازیکنان می خواهم به بازی در لیگ برتر ورزشگاه نیز گفته شده است خود را سه گانه-A وابسته در بوفالو, n. y., یک احتمال است.

"ما شنیده ایم بوفالو. ما شنیده بالتیمور احتمالا. ما شنیده ایم پیتسبورگ احتمالا" Grichuk گفت: قبل از نمایشگاه بازی در بوستون.

"برای این لحظه من شنیده ام نه در یک محل مشخص به بازی نشده است. این نوع هنوز هم در هوا. که دیوانه است این نزدیک به باز کردن روز است. خوشبختانه ما شروع به در جاده ها است. اما این چیزی است که ما در حال شنیدن. امکان پیتسبورگ یا بالتیمور. بدترین حالت بوفالو."

Grichuk گفت: بازیکنان می خواهند امکانات رفاهی است که با یک لیگ ballpark را مانند سرد و گرم وان و سطح لیگ وزن و اتاق آموزش.

"اگر ما مجبور به رفتن (به بوفالو) ما می خواهم وجود دارد بدیهی است اما ما خیلی دوست دارم در یک لیگ بزرگ ballpark و تمام است که آن می آید با این که" او گفت:.

"این رفتن به یک messed تا سال در سراسر. من فکر می کنم که می خواهد همه چیز را سخت تر کنم. اما آن چیزی که ما رو به رول با این سال و امیدوارم همه چیز به حالت عادی بازگشت در سال 2021."

دزدان دریایی جمهور تراویس ویلیامز تایید مذاکرات با بلو جیز روز دوشنبه و صدا آماده استقبال از باشگاه اگر آن را می تواند انجام شود با خیال راحت در میان همه گیر.

Blue Jays مدیر کل راس اتکینز گفت: این تیم بیش از پنج برنامه های احتمالی و شد در گفتگو با باشگاه های دیگر. او کاهش یافته است به نام آنها.

اتکینز گفت: اگر آبی جیز نمی تواند پیدا کردن یک لیگ برتر پارک بوفالو خواهد بود خود را به احتمال زیاد سایت برای بازی های خانگی است.

این تیم تا به حال شده است با توجه به بازی بازی های خانگی در بهار مرکز آموزش در Dunedin, Fla., اما این است که در میان کشورهای که در حال virus نقاط داغ.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب