'یک و تنها باب': کوچک سگ سختی با یک قلب بزرگ - Sun, 10 May 2020 PST

"بچه ها واقعا می خواستم یک کتاب در مورد باب" کاترین گفت: Applegate "یکی و تنها از باب" جدید رمان در مورد یک کو

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

"بچه ها واقعا می خواستم یک کتاب در مورد باب" کاترین گفت: Applegate "یکی و تنها از باب" جدید رمان در مورد یک کوچک, رابطه جنسی خشن-صحبت کردن سگ.

باب اول sauntered به خوانندگان قلب در Applegate را "یک و تنها ایوان" یک کتاب پرفروش است که برنده مدال نیوبری در سال 2013.

کتاب جدید reunites همیشگی ایوان آرام silverback گوریل; Ruby یک بچه فیل و باب. این بار باب اسفنجی شخصیت اصلی به جای ایوان. تمام شده اند با خوشحالی از حذف کثیف بازار سیرک ایوان داستان. این رمان جدید باز می شود با ایوان و یاقوت در یک پناهگاه حیات وحش. باب زندگی در این نزدیکی هست با جولیا دختر یکی از نگهبانان.

"من تا به حال هیچ وجه قصد نوشتن عاقبت" Applegate گفت. "من می دانستم که صدا را باید بسیار متفاوت است. ایوان یک فیلسوف, یک هنرمند. باب خیابان هوشمند و خنده دار است."

اما او نگه داشته شنیدن سر و صدا برای یک باب داستان زمانی که او در بازدید از مدارس. و خوشبختانه الهام بخش برای معشوق بود همیشه نزدیک (و اغلب در دامان او) – چیهواهوا او mutt به نام استن.

"او یک شخصیت مانند باب" گفت: Applegate با خنده. او به تصویب رسید استن از نجات پناهگاه حدود هشت سال پیش.

در کتاب جدید نجات سرپناه و آب گرفتگی توسط یک طوفان و گردباد ریپ طریق پناهگاه حیات وحش. هیچ کس نمی تواند پیدا کردن ایوان. باب کشتی با شک و ترس. او بزرگ و شجاع به اندازه کافی برای کمک به دوستان خود را ؟

به صورت طبیعی, فاجعه, Applegate درو بر خاطرات یک گردباد است که طرح میتوانست به دوران کودکی خود را در محله Grand Rapids, Michigan.

"آن را بسیار آسیب," او گفت:. "من از پنجره به بیرون و من می توانید ببینید که در داخل از اتاق خواب. گردباد گرفته بود سقف درست کردن خانه خود را."

در خانه خود در لس آنجلس در طول coronavirus همه گیر Applegate برخوردار است این شرکت از استن و دو گربه رعد و برق و روروک مخصوص بچه ها. او در پایان کتاب سوم در فانتزی سری "Endling" و قرار دادن نکات نهایی در اوایل خواننده مورد یک سگ پیر و پر جنب و جوش است.pup.

هر دو چاپ و کتاب های صوتی از "یک و تنها از باب" شد و هفته گذشته منتشر شد.

"Danny DeVito کامل است به عنوان صدای باب" گفت: Applegate بازیگر که روایت را از کتاب صوتی. "او برای تلفن های موبایل معوج خنده دار و گاهی اوقات یک کمی غمگین" – فقط مانند سگ ،

DeVito همچنین صدای باب در آینده فیلم "یک و تنها ایوان" است که ترکیبی از عمل زندگی می کنند و کامپیوتر-تولید تصاویر و یا CGI. برنده اسکار سام راکول و کون گشاد, شاهزاده صدای ایوان و یاقوت بود. انتشار فیلم این است که برنامه ریزی شده برای ماه اوت است.

در این کتاب باب زندگی از طریق به چالش کشیدن زمان و بنابراین کودکان و نوجوانان امروز با کروناویروس شیوع Applegate گفت. افراد جوان علاقه مند به نوشتن ممکن است با استفاده از زمان اضافی در خانه به نگه داشتن یک مجله روزانه او پیشنهاد شده است.

"و یا اجازه دهید تصورات خود را به وحشی و نوشتن هر آنچه شما می خواهید," او اضافه شده است. "وجود دارد بدون نیاز به نشان می دهد هر کسی مگر اینکه شما می خواهید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن