کوتاه, لوازم, ماسک, لباس, سوخت, اضطراب, برای, مینه سوتا, پرستاران

مینه سوتا پرستاران گفت: آنها سهمیه بندی تجهیزات حفاظت شخصی و با استفاده از منابع تایید نشده به گارد در برابر c

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

مینه سوتا پرستاران گفت: آنها سهمیه بندی تجهیزات حفاظت شخصی و با استفاده از منابع تایید نشده به گارد در برابر coronavirus به عنوان دولت کار می کند برای ذخیره میلیون ها نفر از ماسک ماسک صورت سپر و دستکش های جراحی برای درمان بیماران مبتلا به COVID-19.

یک تعداد انگشت شماری از پرستاران از سراسر کشور روز سه شنبه گفت یک پنل از قانونگذاران که آنها لازم نیست که دسترسی به تجهیزات حفاظت شخصی آنها نیاز به کار شدند و کارگردانی برای استفاده مجدد از لوازم برای چند روز.

در زیر نمونه ای شرایط استفاده مجدد از ماسک ها و لوازم دیگر را نقض بیمارستان, سیاست, اما در میان ملی کمبود تجهیزات حفاظت فردی با توجه به همه گیر در بیمارستان رهبران مجبور به درخواست پرستاران و دیگر کارکنان مراقبت های بهداشتی برای استفاده مجدد از ماسک برای حفظ کاهش منابع.

این تغییرات موجب سردرگمی و اضطراب در میان کارکنان بهداشتی که از ترس معیوب تجهیزات حفاظتی نمی خواهد آنها محافظت در برابر COVID-19. وزارت بهداشت گزارش می دهد که 1,949 مراقبت های بهداشتی کارگران را تبدیل به بیمار با COVID-19 هر چند روشن نیست که آنها آلوده شدند ،

"من بیم آن روز که من مجبور به ایستادن در مقابل رسانه ها به گزارش اول مرگ یک مینه سوتا, پرستار, چرا که آنها به درستی محافظت در بالین" مریم ترنر رئيس جمهور از مینه سوتا انجمن پرستاران گفت. "وجود ندارد در حال حاضر به اندازه کافی PPE برای همه ما نیاز به انجام کاری درباره آن."

به عنوان بخشی از آن COVID-19 پاسخ دولت در مارس ممنوع تمام اعمال جراحی الکتیو به حفظ تجهیزات حفاظت شخصی. پس از آن سلامت و عملیات اضطراری مقامات انبار وسایل در درون دولت و بیرون رفت و به خرید اضافی ماسک و دستکش و روپوش جلوتر از انتظار اوج بوده است.

اعمال جراحی الکتیو بودند مجاز به رزومه در هفته های اخیر به عنوان مقامات بهداشتی دولت احساس آنها می خواهم انبار تجهیزات کافی برای مدیریت افزایش COVID-19 موارد است.

مریم Krinkie مینه سوتا انجمن بیمارستان معاون رئیس جمهور از روابط دولت گفت: اگر بیمارستان گزارش بحرانی کمبود تجهیزات حفاظت شخصی آنها بپرسید رژیم صهیونیستی است. تیم Walz برای بازگرداندن نظم ممنوعیت اعمال جراحی الکتیو. این روش نیز نیاز به تجهیزات حفاظت فردی و می توانید آن را از کسانی که درمان COVID-19 بيمار.

در حال حاضر Krinkie گفت: مدیران بیمارستان شدند متعادل چگونه به بهترین تخصیص کوتاه لوازم شخصی تجهیزات حفاظتی.

"ما می دانیم که ما نیاز به عرضه کافی از PPE نه تنها برای ما بیماران با اعمال جراحی اما پس از آن نیز برای محافظت از ما در خط مقدم مراقبت از کارگران" Krinkie گفت. "بنابراین وجود این تعادل بین ما چه بیماران نیاز به عمل جراحی و روش های دیگر در مقابل چه PPE کارکنان ما در حال رفتن به نیاز به مراقبت از COVID بیماران؟"

مقامات بهداشتی دولت روز سه شنبه گفت: آنها در ادامه مذاکرات با بیمارستان ها و دیگر امکانات مراقبت های بهداشتی به مطمئن شوید که آنها لوازم مورد نیاز. دولت داشبورد در روز سه شنبه نشان داد که دولت تا به حال قابل ملاحظه موجودی از روپوش و ماسک و دستکش و در صورت سپر اضافی محموله های ورودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن