تورنتو FC سر خانه بدونم که چه چیزی را اشتباه رفت و در MLS برگشت مسابقات

یک شب خاموش فقدان سالم مهاجم و برخی از خسته بدن هزینه تورنتو FC در MLS برگشت مسابقات است.روز یکشنبه 3-1 دست دا

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

یک شب خاموش فقدان سالم مهاجم و برخی از خسته بدن هزینه تورنتو FC در MLS برگشت مسابقات است.

روز یکشنبه 3-1 دست دادن به New York City FC در دور-از-16 بازی یک پایان ناامید کننده برای یک تیم است که به خود می بالد در آن قوی ذهنیت و توانایی به گام در پر فشار بازی ها.

مربی گرگ Vanney به طور معمول تصویر از صبر در حال اجرا بود کوتاه که کالا پس از تماشای تیم خود را outworked توسط یک گرسنه NYCFC طرف در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در منطقه اورلاندو.

"ما نمی باید به فوریت. ما بازی نمی کند با حق ذهنیت به عنوان یک گروه" گفت: Vanney. "از نظر تاکتیکی ما نمی توانید به نقاط مناسب و انجام کارهای راه حق

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که نمی رفتن حق امشب. ما همه بخشی از آن است."

با Ayo Akinola کنار همسترینگ تنگی و جوزی آلتیدور ظاهرا آماده برای رفتن به 90 دقیقه Alejandro Pozuelo بازی به عنوان شماره 9 کاذب. که اختلال رو به رشد خود رابطه دوستانه با آرژانتین تازه وارد پابلو Piatti و برزیل جای عقب Auro در سمت راست.

Omar Gonzalez که نگاه پر از بدبختی تمام مسابقات بازی در فلوریدا گرما بود مورد ضرب و شتم به سرعت یک بار دیگر. همکار مرکز بازگشت کریس Mavinga اساسا دست تکان دادند یک حوله سفید پس از توپ رفت و گذشته او را در NYCFC را هدف نهایی است.

"در بسیاری از فردی و جمعی چیزهایی که من را به دور از بازی — آنها نه برای کنفرانس مطبوعاتی — که ما را در مقابله با نظر گروه ما" Vanney گفت.

"من فکر می کنم ما می تواند به حفر کردن عمیق تر. ما می توانست بهتر بازی," او اضافه شده است.

Vanney اذعان خود بازیکنان خسته بودند پس از خسته کننده rejigged برنامه که شامل دو 9 a. m. ET kickoffs.

"من فکر می کنم این مسابقات و بازی های عینک بر ما. و ما شد به اندازه کافی خوب نیست. و بنابراین از آنجا که ما تا به حال به کار بیشتری انجام دهد."

کاپیتان مایکل برادلی مند به صحبت کردن در مورد برنامه ،

"ما هرگز بهانه در طول راه است و ما در حال رفتن به شروع به در حال حاضر," او گفت:. "در پایان شب آن را بسیار ساده است. هنگامی که شما بازی یک بازی بزرگ و به اندازه کافی بچه ها خوب بازی در شب و سپس نوار را برای رفتن به شیب خیلی به شدت به نفع خود.

"ما به اندازه کافی صادقانه با خودمان به درک که در تمام راه ما بود به اندازه کافی خوب نیست."

وجود علائم هشدار دهنده در این مسابقات بازکن وقتی که تورنتو اذعان دو گل دیرهنگام در رضایتبخش 2-2 کراوات با سی ایران. Vanney اذعان خود بازیکن انتخاب در بازی های آینده ممکن است متفاوت اگر تورنتو برگزار شده بود در هر سه امتیاز در برابر دی سی

اما Vanney در هیچ خلق و خوی برای صبح روز دوشنبه quarterbacking گفت: از آن آسان بود به نشستن در تورنتو و انتقاد. او همچنین درک نمی این پیشنهاد که تیم خود را ممکن است دچار طریق عدم چرخش است.

یکی از شگفتی که چرا Altidore اجازه داده شد به ماندن در خانه فلوریدا در طول همه گیر مستند که به ظاهر منجر به تاخیر در به دست آوردن تناسب اندام پس از بازگشت در شمال مرز در بخشی به دلیل قرنطینه جلوگیری از او را از پیوستن به این تیم در آموزش.

سالم Altidore شده اند خوش آمدید برای کامل 90 دقیقه در برابر NYCFC به جای 33 دقیقه خاموش روی نیمکت. پاتریک Mullins که به ثمر رساند آینده روی نیمکت با تشکر به یک زرق و برق دار تشک بادی مجهزند هدر از Altidore و جریمه عبور از یعقوب Shaffelburg باید به فکر یک بار دیگر آنچه که او باید انجام دهید برای شروع زمانی که مهاجم کمد تمام شده است اما خالی است.

از دست دادن fullback جاستین مارو به التهاب تاندون آشیل در اولین بازی نیست به علت کمک کند.

در سمت به علاوه تورنتو جمع آوری پنج نفر از نه امتیاز ممکن در به طور منظم فصل ایستاده در دسترس در این مسابقات است. آن را دنباله در آن سه بازی اول در فلوریدا.

Akinola a 20-year-old مهاجم که بازی کرده بود فقط در 12 MLS بازی قبلی دو فصل تا به حال یک برک آوت مسابقات با پنج گل در دو بازی اول.

نوجوان جناح Jayden نلسون a 17-year-old کانادا بین المللی دیده می شود به عنوان یک ستاره در آینده رو خود طعم MLS عمل است. Piatti نشان داد چشمک می زند از کلاس واقعی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آیا Vanney می توانید بازی بازی های دو کبودی اعتصاب جلو و همچنین به عنوان خلاق Pozuelo و Piatti و هنوز تیم کامل دفاع او نیاز باقی مانده است دیده می شود. او را هم به فکر می کنم در مورد آن با تورنتو سفر پارتی نیاز به انجام 14 روز قرنطینه پس از بازگشت به خانه.

آینده نامشخص است با این لیگ امیدوار به از سرگیری برخی فرم از برنامه در اواسط ماه اوت است. چگونه کانادا تیم رقم خواهد شد که با توجه به مرز موضوع باقی مانده است دیده می شود.

TFC در حال حاضر در حال نشسته دوم در کنفرانس شرق در 2-0-3 و شکست نخورده است و در آخرین آن 15 به طور منظم فصل گردش (6-0-9) که قدمت آن به یک 2-0 از دست دادن Aug. 3 در نیویورک بولز قرمز. حذفی بازی در این مسابقات انجام شده است به عنوان به طور منظم فصل بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن