سرگرم کننده, Eddie زیستن, همه چیز بود برگ طرفداران می خواستند در یک بازیکن هاکی

آنها به نام او سرگرم کننده است. آنها نام او را بینی. شما تا به حال برای روشن شدن دلیل که در اینجا آمد ادی زیست

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

آنها به نام او سرگرم کننده است. آنها نام او را بینی. شما تا به حال برای روشن شدن دلیل که در اینجا آمد ادی زیستن.

او می تواند شما را به دست کشیدن و به شما ضربت سخت زدن. او می تواند نمره هدف او این استعداد.

او می تواند نمره. او می تواند اسکیت. او می تواند نقش. و او می تواند به مبارزه با.

زیستن بود همه چیز برگها طرفداران می خواستند در یک بازیکن هاکی. طرفداران در برگ افرا باغ او را دوست داشتم و او دوست داشت آنها را به عقب.

زیستن درگذشت شنبه پس از یک نبرد طولانی با سرطان گلو. او 83.

"او قدرتمند اسکیت باز گفت:" داریل Sittler کاپیتان Maple Leafs برای زیستن را در فصل گذشته. "بدن او ، او لمسي. و او می تواند اهداف نمره. او چیزی که او. او در نقش یک بازی.

"او همواره انجام چیزی. اگر او نبود بازی بسیار او بر روی نیمکت گرفتن جمعیت پشت سر او به این بازی است. او همیشه غوغای بازیکنان است. او همیشه با داشتن یک زمان خوب است. او تا به حال تعداد زیادی از سرگرم کننده است. او لذت می برد بازی. او از زندگی لذت می برد."

سمت چپ جناح از سودبوری متولد شد و در فوریه. 11, 1937. هر چند او آغاز شده به عنوان یک نیویورک رنجر و بازی برای شش تیم NHL در 16 سال 1,047-بازی حرفه ای زیستن را همیشه در ارتباط با Maple Leafs.

او خواهد داش دیوانه وار تا یخ — گاهی اوقات بدون هیچ دلیل روشنی دیگر از او خواستم و او پس از جشن هدف تنظیم بیش از حد استاندارد بالا قبل از امروز رسانه های اجتماعی ادراک بازیکنان شروع به انجام "celly."

Eddie Shack set the standard for post-goal celebrations long before today's social media-savvy players started doing "the celly."

او با بازی در چهار Stanley Cup winners — 1962, '63, '64 و '67 — در اولین go-round با برگ (1961-69) و آورده بود برای پایان دادن به زندگی حرفه ای او (1973-75).

او گل جام-هدف برد در سال 1963 ادعا معروف است که جن رفت و در را پشت بود و او فقط در تلاش برای خارج شدن از راه.

در طول 1965-66 فصل زیستن را شکست با 26 اهداف در یک خط با ران الیس و باب داد pulford. محبوبیت خود بود به طوری که تازگی آهنگ به افتخار او — "پاک کردن مسیر در اینجا می آید زیستن" نوشته شده توسط پخش برایان مک فارلین و انجام شده توسط داگلاس رنکین با اسرار — برتر شماره 1 و باقی مانده در کانادا نمودار پاپ برای نزدیک به سه ماه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

زیستن یکی از تنها تعداد انگشت شماری از بازیکنان به نمره 20 گل در یک فصل برای پنج یا بیشتر از تیم NHL.

در نهایت او با بازی برای رنجرز, برگها, Boston Bruins, Los Angeles Kings, پیتسبورگ پنگوئن و Buffalo Sabres. او به پایان رسید با 239 اهداف 226 کمک و 1,439 پنالتی دقیقه است. در 74 بازی حذفی وی افزود: شش گل و هفت پاس گل.

هنگامی که بازی خود را حرفه ای به پایان رسید او سیار برای پاپ Shoppe اعلام کرد او تا به حال "یک بینی برای ارزش است." او یک افسانه ای سبیل نیز هست و پس از اصلاح آن در یک شیک تیغ آگهی.

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

به اشتراک گذاری خاطرات خود را از برگها افسانه ادی زیستن.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب