'Killology' جان همدلی: گروه تظاهرات در حال حاضر به حالت تعلیق در اجرای قانون آموزش - Mon, 27 Jul 2020 PST

یک گروه از حدود 70 معترضان احاطه شده بودند توسط مأموران اجرای قانون یکشنبه به عنوان آنها صحبت کردن در برابر در

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

یک گروه از حدود 70 معترضان احاطه شده بودند توسط مأموران اجرای قانون یکشنبه به عنوان آنها صحبت کردن در برابر در حال حاضر به حالت تعلیق در "Killology" آموزش-تبدیل-انجمن عمومی برنامه ریزی شده برای اکتبر در اسپوکن.

جدید گروه فعال حقوق بشر Cenacolo از Spokane سازمان "تجمع برای لغو Killology" در روز یکشنبه.

سرهنگ سرهنگ دیو گراسمن برجسته اجرای قانون مربی که فلسفه موضوع به طور منظم انتقاد به میزبان "طرز فکر bootcamp" رویداد که شامل موضوعاتی مانند "مبارزه با آماده سازی خود را برای همسر و خانواده" فعال تیرانداز شرایط و آنچه که باعث می شود فرد یک "برنده" با توجه به بروشور برای این رویداد.

Spokane County Sheriff Ozzie Knezovich در پاسخ اولیه به انتقاد از آموزش برنامه ریزی یک انجمن عمومی با گراسمن در طول سفر برنامه ریزی شده به اسپوکن در ماه اکتبر و معلق آموزشی برای مأموران اجرای قانون تا پس از فروم. هنگامی که و که در آن انجمن برگزار خواهد شد مشخص می شود بر اساس COVID-19 جمع آوری قوانین و مقررات در محل این سقوط Knezovich گفت.

اما هزاران نفر از مردم ادامه داد: برای ثبت دادخواست علیه آموزش و گراسمن آینده ظاهر.

کلانتر را کاهش یکشنبه به اظهار نظر بیشتر در Killology آموزش و اعتراض.

این HRACS که آغاز شده در اوایل این ماه, سازمان اعتراض به عنوان یکی از اولین حوادث. HRACS است سازمان یافته توسط فعالان جوان در اسپوکن که امید به ایجاد یک بیشتر سازگار فهرستی از تظاهرات در اسپوکن در مسائل حقوق بشر گفت: امیلی پیترز سخنگوی.

"این فقط یک راه برای افزایش خشونت پلیس," پطرس گفت: از آموزش است. "انواع پیام های که دیو گراسمن می فرستد چیزهایی که او می گوید: در آموزش های خود را در مصاحبه در کتاب خود فقط منزجر کننده است."

پیترز گفت: این گروه مخالف گراسمن آینده به اسپوکن در همه.

"ما نیاز به مطمئن شوید که آن اتفاق نمی افتد و صادقانه ما حتی نمی خواهم که انجمن های عمومی اتفاق می افتد" پطرس گفت. "ما نمی خواهیم دیو گراسمن برای آمدن به اسپوکن در همه. ما نمی خواهیم او را به آمدن به جامعه قند با پوشش نسخه از ایدئولوژی است."

همکار سازمان ملانی پری گفت: زمانی که پلیس در کشتن کسی که آنها اغلب استفاده از این ایده است که فرد متوفی نباید "messed با پلیس است." او گفت که پلیس نگاه کردن "هر چیزی" است که می تواند حاکی از مرحوم فردی بود که یک فرد بد است.

"این چیزی است که این Killology آموزش آن جان خود را همدلی" او گفت:. "اگر آنها نمی تواند همدردی با شما به عنوان یک فرد و سپس آنها لازم نیست به نگرانی در مورد اگر شما آنها را بکشند یا نه."

در بعد از ظهر یکشنبه نقاب فعالان در اسپوکن تالار شهر و راهپیمایی در سراسر خیابان مونرو پل به امنیت عمومی ساختمان.

آنها شعار می دادند "دو چهار شش هشت بدون هیچ متنفرم!" و "می گویند نام خود را اتو Zehm!" عنوان آنها به راهپیمایی پرداختند.

یک سخنران جی Warton که در حال حاضر تحصیل به یک مددکار اجتماعی صحبت در مورد تاثیر Zehm مورد تا به حال در اسپوکن جامعه است.

Zehm, 36, یک معلولین رشدی مرد مبتلا به اسکیزوفرنی که مشغول به کار به عنوان یک سرایدار درگذشت در بازداشت پلیس در مارس 2006. سابق اسپوکن افسر پلیس کارل تامپسون بود که محکوم به نقض حقوق مدنی در مرگ او و در خدمت زمان در زندان فدرال.

Warton که در طیف اوتیسم خود گفت: مردم با شناختی معلولیت پاسخ نمی دهند همان راه به عنوان neurotypical افراد است.

"بسیاری از مردم کار می کنند, اگر شما به منظور بالا بردن صدای خود را در آنها به احتمال زیاد به تشدید در بازگشت" Warton گفت. "این فقط بخشی از درک اجتماعی مدرن نشانه و یا فقط به طور کلی نشانه های اجتماعی."

اما پلیس Warton گفت: اغلب تشدید شرایط به جای د-افزایش آنها چیزی به او می گوید: Killology آموزش تشویق می کند.

هنگامی که معترضان وارد در امنیت عمومی ساختمان بیش از 30 افسران پلیس احاطه شده آنها را از فاصله یک واقعیت است که زحمت Natii Straub یک HRACS هماهنگ کننده رویداد.

"آنها در حال انتخاب به بیرون رفتن و تدریس خود را چگونه برای کشتن ما یکسره و این چیزی است که ما می توانیم تحمل" Straub گفت.

Straub با اشاره به جامعه متمرکز پلیس جایگزین CAHOOTS در اورگان به عنوان چیزی که او می خواهم برای دیدن در اسپوکن قبل از اقدام به تعامل با افسران. که برنامه با استفاده از سنتی اضطراری dispatchers به اختصاص بحران مشاوران و مددکاران اجتماعی برای پاسخ به افرادی که نیاز به کمک.

Straub خواسته رهبر از onlooking مأموران اجرای قانون به آمده صحبت می کنند به جمعیت. زمانی که هیچ کس پاسخ Straub جواب گفت: "شما هیچ افتخار است."

سالم لوتری کلیسای کشیش Liv لارسون اندروز گفت که او معتقد است این آموزش لطمه می زند و پلیس بیش از حد.

"هیچ یک از پرداختن به آنچه اتفاق می افتد به روح خود را زمانی که آنها در حال تدریس به یک ماشین کشتار," لارسون اندروز گفت. "Killology زخمی به پلیس."

کشیش گفت که او احساس به نام به اعتراض چرا که او نگران است جهت آموزش مانند Killology در حال حرکت است و این کشور به عنوان یک کل به خصوص از نظر اخلاقی.

"این نه تنها آنچه اتفاق می افتد به سیاه و سفید و قهوه ای نفر کشته شده اند اما آن چه که اتفاق می افتد به پلیس" لارسون اندروز گفت. "من به نام به مراقبت در مورد همه خوب بودن و من مبهوت در نرخ خودکشی در میان سربازان و پلیس است."

دیوید Brookbank یک دیرین anti-پلیس-خشونت فعال گفت که او می بیند Killology آموزش به عنوان بخشی از نظامی پلیس است. Brookbank گفت: این فقط Knezovich اجازه می دهد این آموزش که جامعه باید نگران آن نظامی پلیس به عنوان یک کل.

"این است که با پلیس ذهنیت در ایالات متحده" Brookbank گفت.

Brookbank ایده که گراسمن آموزش است نشانه ای از یک مشکل سراسری است چیزی که HRACS موافق با.

پری گفت: این گروه در نهایت می خواهد برای کار به سمت گرفتن آموزش در سراسر کشور ممنوع. در حال حاضر آنها می خواهند برای کمک به دیگر فعال گروه ها با یکدیگر برای ایستادگی در برابر آموزش و تشویق مقامات منتخب به حذف هر گونه سرمایه گذاری برای آموزش.

آنها همچنین می خواهند به یاغی آموزش برگزار شد در کلانتر مرکز آموزش در نیومن دریاچه با استناد به این واقعیت است که این مرکز با بودجه مالیاتی دلار است.

در نهایت این گروه می خواهد Knezovich به اعتراف آموزش خطرناک است پری گفت.

"ما می خواهیم به دیدن او علنا اعتراف کنم که خوب نیست," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب