آتش سوزی مجموعه نرده نقل مکان کرد: پلیس تماس پورتلند اعتراض یک شورش - Sun, 19 Jul 2020 PST

پرتلند سنگ. (AP) — معترضان به زور وارد یک ساختمان آتش گرفت و شروع آشغال آتش سوزی در اواخر شنبه شب در اورگان بز

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

پرتلند سنگ. (AP) — معترضان به زور وارد یک ساختمان آتش گرفت و شروع آشغال آتش سوزی در اواخر شنبه شب در اورگان بزرگترین شهرستان, به گفته پلیس به تظاهرات هایی که پس از مرگ جورج فلوید شدت یافته برای یک شب دیگر در پورتلند.

آتش سوزی در پورتلند Police Association ساختمان که از قرار معلوم یک زمان کوتاه بعد پورتلند پلیس گفت در توییتر. این گروه اعلام کرد جمع آوری یک شورش و شروع به کار برای پاک کردن منطقه مرکز شهر.

"به عنوان جمعیت پراکنده شد چندین نفر در جمعیت دستگیر شدند و افسران قادر به خاموش کردن آتش. پورتلند پلیس نیست استفاده از هر CS گاز" این اداره در بیانیه ای گفت: اوایل یکشنبه. چند بازداشت ساخته شد.

گاز اشک آور مستقر شد, با توجه به تصاویر و ویدئو از این صحنه بود اما نه لزوما CS گاز. شمشیربازی که قرار داده شده بود در اطراف دادگاه فدرال بود نیز حذف شده است توسط معترضان و ساخته شده و به موانع پلیس توییتی.

پلیس همچنین گفت معترضان جمع شده بودند در شنبه شب در پورتلند پلیس اداره شمال حوزه خرابکاری گشت وسایل نقلیه و متلک افسران بودند که گزارش کار. بعد به عنوان پلیس پراکنده گروهی که جمع شده بودند در نزدیکی شمالی بین خیابان مردم پرتاب سنگ و رنگ پر از بالن در افسران. برخی مجروح شدند بیانیه ای گفت:.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تقبیح تظاهرات و وزیر امنیت داخلی چاد گرگ لعنتی معترضان به عنوان "یاغی آنارشیست" در سفر به شهرستان در روز پنج شنبه.

"ما در حال تلاش برای کمک به پورتلند صدمه دیده است نیست آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی یکشنبه. "رهبری خود را برای سه ماه از دست داد کنترل از آنارشیست ها و آشوبگران. آنها گم شده در عمل. ما باید حفاظت از اموال فدرال و مردم ما است. اینها نه تنها معترضان این معامله واقعی!"

قبل از تهاجمی زبان و عمل از مقامات فدرال این ناآرامی ها تا به حال نا امید شهردار تد چرخ و دیگر مقامات محلی که گفته بود یک کادر از فعالان سوری بودند غرق کردن پیام های مسالمت آمیز معترضان در این شهر است. اما ویلر گفت: فدرال حضور در این شهر در حال حاضر با تشدید وضعیت و او گفت: آنها را به ترک.

"نگه داشتن نیروهای خود را در خود ساختمان و یا باید آنها را به ترک شهر ما" چرخ روز جمعه گفت.

اورگان دادستان کل الن روزنبلوم اواخر جمعه شکایت کرد امنیت و خدمات مارشال در دادگاه فدرال. شکایت ناشناس گفت ماموران فدرال را برداشت مردم پورتلند خیابان "بدون هشدار و یا توضیح بدون حکم و بدون ارائه هر گونه راه برای تعیین که کارگردانی این عمل است."

روزنبلوم گفت که او به دنبال یک ضابط موقت منظور "بلافاصله متوقف مقامات فدرال از غیرقانونی بازداشت Oregonians."

دولت را داوطلب خدمت سربازی ماموران فدرال از جمله ایالات متحده مارشال عملیات ویژه گروه ها و نخبگان ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی تیم مستقر در مرز ایالات متحده و مکزیک برای محافظت از اموال فدرال.

اما اورگان پخش عمومی این هفته گزارش کرده است که برخی از عوامل بوده است رانندگی در اطراف در بینام و کامیون و, ربودن معترضان از خیابان های نزدیک فدرال اموال بدون شناسایی خود را.

تنش ها نیز افزایش یافت و پس از یک افسر با خدمات مارشال اخراج کمتر کشنده دور در یک تجمع اعتراضی در جولای 11, انتقادی مجروح شدن او.

مجلس نانسی پلوسی و در کنگره ایالات متحده ارل Blumenauer D-اورگان یک بیانیه مشترک صادر شنبه افشاگری در مورد تهمت اقدامات دولت است.

"ما در یک دموکراسی نه یک جمهوری موز. ما را تحمل نکرده و با استفاده از Oregonians, واشنگتن – و یا هر گونه دیگر آمریکایی ها – به عنوان غرفه رئیس جمهور در مغلوب ساختن پیشی جستن بازی های سیاسی. خانه متعهد به حرکت سریع برای جلوگیری از این فاحش سوء استفاده از قدرت بلافاصله" گفتند.

صدها نفر از مردم جمع شده بودند جمعه شب برای شب زنده داری در خارج از مرکز شهر مرکز عدالت است که در بین ساختمان های فدرال از جمله دادگاه های usf football/OregonLive گزارش شده است. در سراسر خیابان ده ها تن از معترضان دیگر وارد دو به تازگی بسته شده شهر, پارک, پس از از بین بردن زنجیره ای پیوند شمشیربازی که مسدود شده دسترسی داشته باشید.

ماموران فدرال پدید آمده از یک ساختمان اداری درب بعدی و با استفاده از تاثیر مهمات نارنجک و گاز اشک آور برای روشن شدن این منطقه, اخبار سازمان گزارش شده است. آن گفت: آن روزنامه نگاران رعایت نمی کنند و هر حادثه ای که ممکن است خواسته اند استفاده از سلاح.

فدرال افسران مستقر گاز اشک آور دوباره درست قبل از نیمه شب پس از چند معترضان قرار برچیده شمشیربازی در مقابل تخته سه لا درب پوشش ورودی دادگاه فدرال.

اوایل روز شنبه پورتلند پلیس اعلام کرد این تجمع غیر قانونی گفت: معترضان به حال انباشت اشیاء بدست آمده شمشیربازی در مقابل خروجی به دادگاه فدرال و Multnomah County دادگستری مرکز و سپس شات کردن آتش در مرکز عدالت.

فدرال و افسران پلیس محلی و سپس پیشرفته به طور همزمان در تظاهر به پاک کردن خیابان های ساخت دستگیری فعالان انداخت بطری و قطعات فلزی نرده در پلیس پورتلند اداره پلیس گفت:. پورتلند رئیس پلیس چاک Lovell به خبرنگاران گفت: روز شنبه که افسران او در تماس با ماموران فدرال در اما است که نه کنترل دیگران اقدامات است.

شبانه اقدام توسط پورتلند پلیس محکوم شد توسط Jo Ann هاردستی برجسته عضو شورای شهر. هاردستی روز شنبه گفت که پلیس محلی "پیوست و در تهاجمی از سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز."

هاردستی همچنین ناودان ویلر گفتن شهردار او نیاز به کنترل بهتر اجرای قانون محلی است. هاردستی که مسئول نظارت بر این شهر آتش نشانی و دیگر اول-پاسخ سازمان گفت: در نامه ای سرگشاده به ویلر اگر "شما نمی توانید کنترل پلیس به من پورتلند پلیس اداره است."

در بیانیه روز شنبه پورتلند پلیس گفت که آنها در پاسخ به یک شبه تظاهرات – که شامل مردم پرتاب پرتابه در آنها – برخی از آژانس های فدرال در زمان عمل "خود را تحت نظارت و جهت است." پورتلند پلیس شهر گفت: ماموران بازداشت هفت نفر و یک افسر پایدار یک آسیب دیدگی جزئی.

بیانیه ای گفت که پلیس شهر پشتیبانی از تظاهرات مسالمت آمیز و آغاز شب سه شنبه در وزارت امنیت داخلی و پلیس نمی خواهد کار در پورتلند حادثه پلیس مرکز فرماندهی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب