اوکلند در این همه ستاره پارچ اجرایی می میرد در سن 64

سابق اوکلند یک پارچ مت Keough درگذشت جمعه این تیم اعلام کرد. او 64 ساله بود.Keough پسر شین Keough, ارسال شده ا

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

سابق اوکلند یک پارچ مت Keough درگذشت جمعه این تیم اعلام کرد. او 64 ساله بود.

Keough پسر شین Keough, ارسال شده ادای احترام به 1978 همه ستاره در رسانه های اجتماعی.

"محل مورد علاقه من بود که همیشه بر روی شانه های خود را" پست خوانده شده. "این باعث می شود من لبخند دانستن McCoy خواهد بود وجود دارد با شما در سمت راست وجود دارد بر روی شانه های خود را. آن را همیشه عالی اما من نمی خواهد آن را تغییر دهید برای جهان است. شما به من آموخت که بیش از شما همیشه می دانم و من امیدوارم که من شما را با افتخار. پشت پا زدن و لذت بردن از آفتاب ابدی. تا من دوباره شما را می بینم دوست دارم بابا."

Keough شد, ورزشی برای هفت فصل از سال 1977 تا 1983. او نامگذاری شد به لیگ آمریکا همه ستاره تیم خود را rookie سال در حال رفتن به ارسال یک 3.24 عصر این فصل است. او همچنین به نام 1980 باز گشت بازیکن سال پس از پیروزی در 16 بازی ها اهمیت حیاتی 20 کامل بازی و به پایان رساندن فصل با 2.92 عصر.

Keough شد کلید دندانه دار در BillyBall عصر و برجسته بود به عنوان یکی از "پنج مطلب" — همراه با ریک لانگفورد استیو McCatty برایان کینگمن و مایک نوریس — در سال 1981 پوشش از ورزش نشان داده شده است.

Keough بود نانامی به بازی با نیویورک یانکیز St. Louis Cardinals, Chicago Cubs و هوستون آستروس. او تن به تن برای ژاپن Hanshin ببر از سال 1987 تا 1990. راست دست پارچ بازگشت به ایالات متحده و تلاش یک MLB گشت با کالیفرنیا فرشتگان اما در سال 1992 زده بود در سر San Francisco Giants' جان پترسون جیغ ناپاک توپ در حالی که نشسته در اسکاتسدیل آریزونا ورزشگاه را از دیدن ستاره شرق در طول بهار آموزش بازی. پس از آن-36 ساله تا به حال عمل جراحی اضطراری به طور موثر خود را به پایان بیس بال حرفه ای بازی.

Keough رفت و تبدیل به یک یک را به عنوان دستیار ویژه و تبادل مشاور. او نیز مشغول به کار در دفاتر اجرایی برای فرشتگان و به عنوان یک طلایه دار برای خلیج تمپا اشعه های شیطان.

"مت بود بیس بال بزرگ و یک افتخار اوکلند" گفت: یک معاون اجرایی رئیس جمهور از بیس بال عملیات بیلی Beane. "او تا به حال یک شور و شوق باور نکردنی برای این بازی و ما خوش شانس به او ثروت از دانش در کنار ما مشغول به کار به عنوان دستیار ویژه. او در سمت چپ احساس فراموش نشدنی در هر کس او را لمس در بیس بال. ما مخلص هستند با کل Keough خانواده امشب."

این یک پیش نویس پسرش شین در سال 2005 که در آن او در آنجا ماند در کاهش جزئی لیگ برای چهار فصل قبل از آزادی او در سال 2010. پدرش مارتی Keough است اوکلند بومی و سابق outfielder برای Boston Red Sox, واشنگتن, سناتور, Cleveland Indians Cincinnati Reds, Atlanta Braves و توله شیکاگو از سال 1956 تا 1966. عمویش جو Keough شد outfielder که با بازی در 34 بازی برای یک را در سال 1968 قبل از پخش چهار فصل با Kansas City Royals.

دخترش کارا از دست رفته نوزاد پسر خود را سه هفته قبل از مرگ پدرش. سابق "زنان خانه دار واقعی اورنج کانتی" شخصیت نوشته شده ادای احترام در رسانه های اجتماعی.

"پدر لطفا مراقبت از پسر من" پست در Instagram می خواند. "او آموزش دایره changeup و چگونه برای پیدا کردن دوستان برای همیشه لطفا برای. شما در وظیفه در بهشت در حال حاضر. Xoxo, کودن."

Keough نیز جان سالم به در برد توسط پسرش, Colton. علت مرگ هنوز رتبهدهی نشده است تعیین می شود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب