پیچش یا حلقه زنی کانادا پرده بازگشت به بازی دستورالعمل

اتاوا—پیچش یا حلقه زنی کانادا بازگشت به بازی دستورالعمل در طول COVID-19 همه گیر شامل تغییرات گسترده قوانین بر

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

اتاوا—پیچش یا حلقه زنی کانادا بازگشت به بازی دستورالعمل در طول COVID-19 همه گیر شامل تغییرات گسترده قوانین بر روی یخ بازیکن موقعیت و قبل از بازی handshakes برای بازیکنان برنامه ریزی برای شرکت در 2020-21 فصل است.

29-صفحه سند که به نظر می رسد در فدراسیون, وب سایت را پوشش می دهد موضوعات از جمله بازی ساختمان, نظافت, مواد غذایی و نوشیدنی برنامه های آگاهی مشتری, برنامه ریزی مالی و بیمه ملی در مسابقات قهرمانی.

قابل توجه ترین تغییرات مربوط به بازی عبارتند از: استفاده از یک رفتگر در طول بازی هیچ جارو مخالفان سنگ پشت توپ را روی گوه-خط و نشانه گذاری های جدید بر روی یخ برای عدم پرتاب اعضای تیم به مستقر.

"پیچش یا حلقه زنی را نگاه کمی متفاوت اين فصل آینده اما ما خوشحالیم که اعلام کند هنوز هم وجود دارد یک راه برای بازی در حالی که همچنین حصول اطمینان از ایمنی از بیگودی همچنان یک اولویت بالا" گفت: Danny Lamoureux مواج کانادا مدیر باشگاه مواج توسعه و قهرمانی خدمات.

به جای سنتی handshakes دوستانه موج یا جارو بزنید پیشنهاد شده است.

سکه flips برای تصمیم گیری در آخرین سنگ مزیت و استفاده از سنتی و دستی scoreboards نیز دلسرد شده است. فدراسیون توصیه می کند با استفاده از ابزارهای آنلاین در گوشی های تلفن همراه به جای.

دستورالعمل های طراحی شده توسط پیچش یا حلقه زنی کانادا ساخته شد در مشورت با انجمن های عضو پیچش یا حلقه زنی مرکز مدیران و متخصصان پزشکی. دستورالعمل ها را می توان به رعایت دولتی و سلامت قوانین و مقررات که ممکن است در محل در یک مرکز صلاحیت فدراسیون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب