St. Paul مدارس وزن حذف از افسران پلیس زیر جورج فلوید مرگ

سنت پل, مدرسه, مدیره تصمیم خواهد گرفت که هفته آینده و اینکه آیا به ادامه قرار دادن افسران پلیس در هفت از آن در

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

سنت پل, مدرسه, مدیره تصمیم خواهد گرفت که هفته آینده و اینکه آیا به ادامه قرار دادن افسران پلیس در هفت از آن در مدارس.

منطقه مدرسه مدیران توصیه ادامه مدرسه افسر منابع برنامه با وجود سراسیمگی از مخالفان پس از مارس 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

سرپرست جو Gothard گفت: مدرسه مقامات منطقه به تازگی دریافت کرده اند بیش از 1000 ایمیل در مورد این موضوع که اکثر آنها خواست برای پایان دادن به این برنامه. مديران مدارس متوسطه, اما فکر می کنم این افسران باید باقی بماند, او گفت:.

دانش آموزان نیز به شدت حمایت داشتن افسران در هفت دبيرستان بر اساس یک نظرسنجی از دبیرستان juniors سال گذشته است.

اعضای هیئت مدیره مدرسه موضوع مورد بحث در ظهر سه شنبه شب اما نه رسیدن به یک اجماع. آنها در حال انتظار برای تصمیم گیری در ژوئن 23, آیا کارکنان باید مذاکره یکی دیگر از قرارداد با اداره پلیس شهر.

عضو هیئت مدیره جان Brodrick نعمت نگه داشتن این برنامه گفت: این منطقه تا به حال یک همکاری خوب با پلیس است.

Zuki الیس گفت که او فکر نمی کند که افسران پلیس تعلق در مدارس. در همان زمان او گفت: ماموران در St. Paul مدارس "واقعا مردم خوب و ما خوش شانس بوده است که آنها را در مدارس ما."

استیو Marchese گفت که او مایل به حذف این افسران در برخی از نقطه اما برای اولین بار می خواهد برای دیدن یک طرح برای چگونه مدارس به کار گیرند بدون آنها.

هیئت مدیره مدرسه به بحث محاسن این برنامه هر سال از سال 2016 سوخت پرقدرت دستگیری, گرفتار در پورنو سابق بود که دانش آموز خاطی در مرکزی ارشد بالا.

یک تیم مشاوره دانشجویان منصوب شده توسط هیئت مدیره طلیعه تغییرات به مدرسه پلیس شیوه های بعد از آن سال. عضویت دانش آموز تعامل و پیشرفت هیئت مدیره تغییر کرده است اما هیئت مدیره تمدید یک تماس در روز سه شنبه به حذف کردند.

"من فکر نمی کنم من می خواهم احساس امن رفتن به مدرسه گفت:" Kalid علی به عنوان پارک معلم مدرسه ابتدایی بالا که گفت که او ممکن است نه بازگشت به مدرسه در پاییز اگر یک افسر پلیس است که در ساختمان است.

Chauntyll آلن, یک عضو هیئت مدیره سابق و معاون آموزشی گفت: برخی از تغییرات در این برنامه که شامل بیشتر گاه به گاه, یونیفرم, ساخته شده تفاوت.

"این همان تفنگ بر ران خود را و آن را همان کافهای در سایر هیپ," او گفت: پیشنهاد پول می تواند صرف بهتر در کارکنان که مثبت حمایت از دانش آموزان است.

سنت پل هیئت مدیره مدرسه آمده است نزدیک به پایان دادن به برنامه اما آن تازه ترین رای گیری در ماه دسامبر گذشته بود که به اتفاق آرا به نفع یکی دیگر از قرارداد یک ساله. این هیئت گفته شد که 97 درصد از جوانان گفت: آن را یک "ایده خوب" به افسران ارسال شده در مدارس است.

قرارداد فعلی منقضی می شود در این ماه است. در آن منطقه مدرسه به پرداخت این شهرستان تا $775,000 برای استفاده از هفت افسران; هزینه های واقعی کوچکتر خواهد بود این سال تحصیلی به دلیل افسران reassigned پس از مدارس بسته در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

شش منطقه هفت مدرسه منبع: ماموران پلیس مردم از رنگ.

روز سه شنبه بحث در آمد و به عنوان قانون و سیاستگذاران در سراسر کشور شد توزین در پاسخ به Floyd مرگ است که اسیر توجه جهان مانند شاید هیچ مورد دیگر از خشونت پلیس.

در اوایل این ماه, مینیاپولیس, مدرسه, مدیره گفت: آن را به پایان ارتباط آن با پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب