رایگان شخصی با استفاده از هیزم جمع آوری همچنان اجازه در حال حاضر مورد نیاز - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

آیداهو تکدی جنگل های ملی ادامه خواهد داد به ارائه رایگان هیزم و دیگر جنگل محصول جمع آوری و برای استفاده شخصی ب

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

آیداهو تکدی جنگل های ملی ادامه خواهد داد به ارائه رایگان هیزم و دیگر جنگل محصول جمع آوری و برای استفاده شخصی باقی مانده از سال 2020 اما با شروع روز دوشنبه آژانس درخواست عمومی برای اولین بار تماس بگیرید برای به دست آوردن یک کپی مجوز به منظور پیگیری برداشت و برقراری ارتباط مهم آتش سوزی ایمنی و جمع آوری اطلاعات.

"به عنوان اثرات از COVID-19 همچنان احساس در سراسر کشور ما باقی می ماند متعهد به ارائه خدمات ما در اراضی عمومی و انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به کسانی که نیاز دارند" گفت: جنگل سرپرست جین Higgins.

کسانی که علاقه مند به جمع آوری هیزم و سایر محصولات جنگلی و گیاهی نیاز به تماس خود را محلی واحد توسط تلفن و ارائه اطلاعات تماس خود را و رایگان, سخت کپی مجوز صادر خواهد شد از طریق پست. در شخص وانت در محلی ایستگاه نیز ممکن است در دسترس بسته به محل و مطابق با مرکز کنترل بیماری الزامات اجتماعی فاصله. مجوز معتبر خواهد بود بین 1 ژوئن و دسامبر. 30, سال 2020 است.

رایگان مجوز اجازه می دهد برای حذف سیم یا چوب برش ایستاده درختان مرده به صورت شخصی هیزم تحت بسیاری از شرایط ملی جنگل ها و مراتع در مونتانا شمال آیداهو و بخش های شمالی و داکوتای جنوبی. آنها اجازه نمی دهد که برای مجموعه ای از محدود تر پست و قطب/ریل و یا برای هر گونه استفاده تجاری برداشت. کسانی که مجوز را هنوز هم نیاز به هزینه. آنها هم اعمال نمی شود به جمع آوری محصولات در اراضی عمومی مانند اداره مدیریت زمین زمین. تمام مجوزها – آیا رایگان یا پرداخت می شود – کمک به USDA Forest Service پیگیری استفاده و اطمینان از اطلاعات مهم است که منتقل به permittees در مورد آتش سوزی, ایمنی, مناسب, مکان, مجموعه مقادیر و هر گونه محدودیت.

Woodcutters می تواند به دست آوردن مجوز برای تا 12 کابل هیزم برای استفاده شخصی است. یک طناب است که مقدار محکم انباشته چوب در یک پشته چهار پا بالا با چهار پا گسترده ای توسط هشت پا بلند. کسانی که به جمع آوری هر محصول جنگل باید با احتیاط استفاده کنید در حالی که رانندگی در جاده جنگل داری در این زمان از سال است. بسیاری از باقی می ماند برف و یخی در ارتفاعات بالاتر است. جاده ها در ارتفاعات پایین تر هستند و مرطوب و گل آلود و نرم کف خیابان می تواند به راحتی آسیب دیده و توسط وسیله نقلیه ترافیک. پس دقیق آتش سوزی ایمنی شیوه های مشخص شده در مجوز نیز مورد نیاز است.

مجموعه ای از بسیاری دیگر از محصولات جنگلی خارج از هیزم نیست و نیاز به یک مجوز. برای مثال تا پنج گالن قارچ را می توان جمع آوری بدون مجوز در تمام واحد در سراسر منطقه است. اما الزامات مورد نیاز برای برخی از محصولات مانند انواع توت ها متفاوت بوده و توسط جنگل پس از آن است که هنوز هم مهم است به تماس های آینده برای به روز رسانی محلی مورد نیاز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس خود را محلی Ranger District.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب