شرقی واشنگتن دانشیار سر مربی نیک بوکر رهبری به UC سان دیگو - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

زمانی که EWU سر مربی Shantay Legans داده شد به کلید بسکتبال مردان برنامه در سال 2017, او به سرعت استخدام نیک ب

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

زمانی که EWU سر مربی Shantay Legans داده شد به کلید بسکتبال مردان برنامه در سال 2017, او به سرعت استخدام نیک بوکر – که قبلا دستیار در Davidson و UC Irvine – خود را به عنوان دستیار سر مربی.

موفقیت دنبال کرد.

دو کالیفرنیای جنوبی بومی led EWU به بازگشت به عقب آسمان بزرگ مسابقات قهرمانی بازی ظاهر در سال 2018 و 2019, آشکار آسمان بزرگ به طور منظم فصل عنوان در سال 2020 قبل از کنفرانس و مسابقات NCAA لغو شد در میان COVID-19 نگرانی و یک ترکیب بزرگ آسمان رکورد 41-17.

در حال حاضر بوکر که بازی collegiately در Davidson در اوایل 2000s بعد از بازی در اوشن ساید کالیفرنیا به رهبری, صفحه اصلی.

بوکر اعلام کرد که او به تازگی پذیرش دستیار کار مربیگری at UC San Diego سابق NCAA Division II قدرت است که شروع به بازی به عنوان یک عضو از این بخش من بزرگ غرب در کنفرانس 2020-2021.

این Tritons به پایان رسید 30-1 فصل گذشته قبل از NCAA لغو شد.

"این سخت بود تصمیم از آنجا که ما تا به حال یک چیز خوب در غرب" بوکر گفت. "اما آن را آسان تر تصمیم گیری زمانی که شما فکر می کنم در مورد که در اطراف خانواده خود را دوباره. من می توانم خرید به سه سال از من بچه ها زندگی می کند من از دست رفته بسیاری از."

بوکر را سه فرزند جوان -11 10 و 6 سال – تمام زندگی در جنوب کالیفرنیا.

بوکر گفت: خدا را شکر که Legans به او یک شانس برای کمک به رهبری یک تیم است که رتبه ششم را در کشور به ثمر رساند در هر بازی (80.9) و گفت که او معتقد است EWU که از پشت اکثر آن فهرستی از سال گذشته خود را ادامه صعود در فصل آینده.

Legans گفت: او به احتمال زیاد به استخدام از درون به جای بوکر. سابق Whitworth standout دیوید رایلی و بابی سوارز شد و دو نفر دیگر پرداخت دستیار مربیان در کارکنان فصل گذشته.

"(بوکر) کمک به ساخت ما به جایی که ما هستیم در ما ساخته شده فرهنگ با هم و با بچه ها که ما فکر می کنیم آن را انجام داده ام حق با" گفت: Legans یکی از بوکر را با بهترین دوستان است. "او در همه چیز به خصوص در دفاع و استخدام. او خواهید بود یک سر مربی یک روز. "

بوکر است که به دنبال به جلو به فصل بعدی خود را در حرفه مربیگری.

"(UC San Diego) یک بسکتبال خوب برنامه در یک مدرسه که رتبه در میان بهترین دانشگاه های دولتی در کشور" بوکر گفت. "آنها در لبه برش از آموزش های ورزشی و عملکرد و مالی مدرسه به خوبی انجام می دهند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب