مینه سوتا به توزیع 4.3 میلیون ماسک رایگان در میان COVID-19 همه گیر

مینه سوتا مقامات در حال کار به دور 4.3 میلیون ماسک برای کمک به ساکنان مطابق با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اج

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

مینه سوتا مقامات در حال کار به دور 4.3 میلیون ماسک برای کمک به ساکنان مطابق با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اجرایی سفارش الزامی پوشش صورت در فضاهای عمومی.

ماسک خواهد شد که از طریق کسب و کارهای محلی و سازمان های جامعه در سراسر مینه سوتا هستند که از دولت انبارهای برای پرداختن به COVID-19 گیر با توجه به انتشار اخبار صادر چهارشنبه Walz ،

چهار میلیون ماسک یکبار مصرف خواهد بود قریب از طریق اتاق بازرگانی به کسب و کار است که می تواند دست آنها را به کارکنان و مشتریان 300,000 قابل استفاده مجدد پارچه ماسک توزیع خواهد شد به مردم محروم و در معرض خطر جمعیت از طریق مواد غذایی بانک مسکن مقرون به صرفه ارائه دهندگان و دیگر سازمان های اجتماعی با انتشار اخبار گفت.

"پوشش تا سریع راه آسان برای کمک به کاهش سرعت گسترش COVID-19 و امن نگه داشتن جوامع ما," ستوان فرماندار پگی فلاناگان گفت: در انتشار اخبار. "همانطور که ما در حال گذار به حالت عادی ما باید مرکز کسانی که سخت ترین ضربه را در طول این بیماری همه گیر از جمله مردم رنگ بومی مردم کم درآمد Minnesotans و افراد مسن و ماسک های موجود و در دسترس جایی که آنها بیشتر مورد نیاز است."

ماسک پدید آمده است به عنوان یکی از موثر ترین روش های پیشگیری از گسترش این رمان coronavirus و ده ها تن از دیگر ایالات متحده را اجرا شبیه ماسک حکم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن