تفسیر: این دیدگاه از کانادا, از ما نیست خیلی خوب - Fri, 24 Jul 2020 PST

به یاد داشته باشید که چگونه مردم به شوخی در مورد مهاجرت به کانادا زمانی که همه چیز را خیلی سیاسی? مانند گفتن ب

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

به یاد داشته باشید که چگونه مردم به شوخی در مورد مهاجرت به کانادا زمانی که همه چیز را خیلی سیاسی?

مانند گفتن بعد از امریکا حمله کرد, اشتباه کشور است. مردم در اینجا به خصوص لیبرال سیاتل مردم را نذر: "که در آن من در حال حرکت به کانادا."

به خوبی معلوم می شود ما نیاز به یک شوخی جدید. از آنجا که کانادا نیست و با داشتن آن دیگر. آنها نمی خواهند ما وجود دارد – در همه, هیچ خنده ماده.

"ما از نظر ایالات متحده در حال حاضر به عنوان بزرگترین پتری دیش در جهان" گزارش جورج نهر از جزیره ونکوور بریتیش کلمبیا.

کریک شده است که منجر به یک گروه داوطلب ناظران برای نظارت بر ترافیک دریایی به دنبال ایالت واشنگتن boaters که مخفیانه در سراسر مرز به آب های کانادا. آنها سپس گزارش آنها به مقامات کانادا به سعی کنید به نگه داشتن آنها را از docking و آمدن در ساحل. No hard feelings, او به من گفت cheerily توسط گوشی در هفته های گذشته است. اما هر آمریکایی دیده می شود به عنوان یک لود بردار از بیماری است.

"شما نیاز به گرفتن همه گیر تحت کنترل است. شما نیاز به یک فرد منطقی به سکان کشور خود را. تا آن زمان همه ما گفت: به آمریکایی ها است: دور ماندن. هنگامی که شما می آیند در برابر خواسته های ما عفو بیان html کد ما است."

اخ. شما می دانید که شما در حال تبدیل شدن به یک pariah کشور که کانادایی ها همه "عفو بیان" بر شما.

در اوایل این ماه سه محلی اعضای کنگره دموکرات درک کیلمر فرفره هاربر و خواهان کتی McMorris راجرز از اسپوکن و دن Newhouse از Sunnyside – پیوست برخی از همکاران خود در ارسال به ظاهر خوش خیم نامه ای به دولت کانادا. این پیشنهاد ما به بحث در مورد بازگشایی مشترک ما 5,500 مایل مرز طولانی که باقی می ماند بسته به ترین سفر با توجه به COVID-19.

در این نامه fluffed با گل و بلبل binational niceties – مانند یک تماس را به "بازگرداندن اجتماعی پیوند است که جزء دو کشور است." اما هو و پسر پس از سال 1859 "خوک حادثه" هنگامی که ما تقریبا به جنگ رفت در جزایر سان خوان بیش از یک کشتار گراز باید دوستان ما به شمال رفت تا کاملا خاردار.

"سخت عبور در باز کردن مرز – ما سالم ملت با طرح های بزرگ و شما یک شکست خورده و جامعه" یک کانادایی در پاسخ به کنگره نامه در توییتر.

"که مرز بسته باقی می ماند" نوشت: یکی دیگر از. "کانادایی ممکن است مودب اما ما نیست دیوانه!"

و یکی دیگر: "هیچ دلیلی برای باور کردن آمریکایی ها را در مورد مراقبت از سلامت کانادایی با توجه به این که تعداد نسبتا کمی به نظر می رسد به مراقبت در مورد سلامت دیگر آمریکایی ها است."

اخ دوباره. در آن رفت و مانند این با بیش از 6000 توییتی پاسخ به اعضای کنگره در رسانه های اجتماعی معادل بودن توفان بال یک گله عصبانی کانادا غازها.

همچنین در این ماه در پاسخ به خبری که ایالات متحده boaters بودند نقض مرز بسته, B. C. برتر جان هرگن پیوست در دور ماندن کر.

"دولت ما مبارزه سخت به مرز بسته شده و نیاز به بسته باقی می ماند تا زمانی که ایالات متحده می شود یک دسته در این بیماری همه گیر" او توییتی در ژوئیه 15. "این است که زمان برای آمریکایی ها به اینجا در تعطیلات & کسی سوء استفاده از قوانین باید جریمه درآمده است."

یک نظرسنجی اخیر از کانادایی ها نشان داد که 89% می خواهید به نگه داشتن مرز با آمریکا بسته از طریق 2020 با ناظر انتخابات گفت: آنها از نظر امریکا را نادرست از این ویروس به عنوان "یک داستان عبرت انگیز."

به یاد داشته باشید که انتخابات ما در سال 2016 زمانی که برنده صحبت در مورد بسته شدن مرزهای ما به جهان است ؟ جهان به پایان رسید تا با بستن مرزهای خود به ما.

آن است که فقط ویروس. روز چهارشنبه یک دادگاه کانادا حکم داد که 16 سال از توافق با ایالات متحده حاکم پناهندگان و پناهندگی نامعتبر است زیرا ایالات متحده و دیگر واجد شرایط به عنوان "امن" جایی برای پناهندگان. راه ما از آنها این است که نقض حقوق بشر دادگاه گفت.

نهر جزیره ونکوور قایق مانیتور نیز گفت: خشونت در شهرهای آمریکا شده است مخدوش به کانادایی ها. اما با دیدن عمدی انکار در امریکا مورد coronavirus شناخته شده سرایت کرده کانادایی بدونم که اگر همسایگان خود را از دست داده اند هر ظرفیت به دلیل.

کانادا و او گفت: به طور متوسط کمتر از 500 جدید COVID-19 موارد و پنج مرگ و میر در هر روز در کل کشور – در عین حال تقلا برای tamp که با تماس با ردیابی آن را "موج."

"شما تا به حال 71,000 موارد جدید و بیش از یک هزار مرگ و میر امروز," او گفت:. "گردشگران آمریکایی به طور معمول ترین خوش آمدید اما ما در تمام این و ما فقط لرزش سر ما."

"ما نیاز به ساخت یک دیوار" یکی دیگر از کانادا در پاسخ به اعضای کنگره در توییتر.

"و ایالات متحده آمریکا برای آن پرداخت" کنایه آمیز دیگر.

"نخست وزیر ترودو باید بازوی مرز در صورت لزوم برای حفظ آمریکایی ها دور" گفت: یک سوم است.

اخ, اخ و واخ. کانادایی ها واقعا تمایل به خوبی آن را نه فقط یک کلیشه. بنابراین به تمسخر بی رحمانه توسط آنها این است که برخی از نیش. آن را می تواند ترک یک علامت است. به خصوص که ما تا به طور کامل سزاوار هر کلمه از آن را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب