D ' Artagnan Caliman: کمک به دانشجویان و جوانان بی خانمانی در حال حاضر - سه شنبه, 12 مارس سال 2020 PST

شواهد نشان می دهد که مخل اثر موج دار شدن از COVID-19 در جوامع به حاشیه رانده شده. در ایالت واشنگتن به تنهایی و

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

شواهد نشان می دهد که مخل اثر موج دار شدن از COVID-19 در جوامع به حاشیه رانده شده. در ایالت واشنگتن به تنهایی وجود دارد 40,000 دانش آموزان تجربه بی خانمانی, 62 درصد از آنها دانش آموزان از رنگ. موظف تعطیلی مدارس به معنای از دست دادن یک انتقادی تاسیسات ترک بسیاری از دانش آموزان بدون مکان ثابت برای یک آموزش و پرورش از نیازهای اساسی و حمایت فردی.

به یاد بگیرند که چگونه جوامع می تواند بهترین حمایت از دانش آموزان که در حال تجربه بی خانمانی در این بی سابقه ای در برابر این سازمان است که من رهبری, ساختمان, تغییرات, بررسی مدرسه و کارکنان پشتیبانی در سراسر کشور. ما دریافت پاسخ از 32 کشور ما به 39 شهرستانهای نشان دادن آنچه که ما در حال حاضر مشکوک: این بحران تقویت های موجود و چالش های مربوط به موفقیت تحصیلی مسکن و نیازهای اولیه.

زمانی که کلاس های درس معطوف به آموزش از راه دور دسترسی به تکنولوژی به سرعت اولیه ضرورت برای دانش آموزان از جمله کسانی که در حال حاضر در تلاش برای تامین نیازهای اساسی روزانه نیاز دارد. با وجود جهانی حرکت به سوی آموزش از راه دور, بررسی پاسخ دهندگان نشان داد دانش آموزان هنوز هم نیاز به اینترنت و دستگاه های. اولیه پیش بینی پیش بینی بازگشت دانش آموزان به مدرسه این سقوط ممکن است از دست دادن 30 درصد از مهارت های خواندن و تا یک سال کامل را به ارزش ریاضیات مهارت های آنها را به دست آورده اند از یک مدرسه معمولی در سال است. برای دانش آموزان تجربه بی خانمانی, آموزش های اضافی موانع را بیشتر تشدید گسترش شکاف پیشرفت تحصیلی.

در تازه ترین گزارش در K-12 دانش آموزان ما در بر داشت که تنها یک سوم از دانش آموزان دچار بی خانمانی بودند مهارت در هنر زبان انگلیسی (ELA) و تنها یک چهارم شد مهارت در ریاضیات. مهارت نرخ شد حتی بدتر برای اکثریت دانش آموزان از رنگ. در میان بی خانمان جمعیت دانشجویی تنها 21 درصد از دانش آموزان از رنگ بودند مهارت در ریاضیات در مقایسه با 31 درصد از سفید همسالان و تنها 30 درصد از دانش آموزان از رنگ تجربه بی خانمانی بودند مهارت در ELA در مقایسه با 42 درصد از آنها همکلاسی.

حدود یک پنجم از دانش آموزان دچار بی خانمانی نیز ثبت نام در آموزش و پرورش ویژه و یا زبان انگلیسی-یادگیری زبان برنامه. آموزش از راه دور می تواند پیچیده و دلسرد فرایند برای هر دانش آموز است اما این درست است به خصوص برای کسانی که ممکن است نیاز به راهنمایی های اضافی و در حال حاضر باید حرکت جدید سیستم عامل آموزش در یک زبان ناآشنا. این شماره ها انباشته در برابر دانش آموزان دچار بی خانمانی و آنها را ادامه خواهد داد به سقوط بیشتر پشت اگر ما با ارائه پشتیبانی مناسب.

در علاوه بر این به بهبود دسترسی به آموزش کارکنان مورد بررسی ما نیز شناسایی مواد غذایی, بهداشت, لوازم و اجاره, کمک به اولویت نیاز دارد. اگر چه حمایت از کارکنان خستگی ناپذیر کار برای اتصال دانش آموزان به منابع بسیاری پیدا کرده اند آن را دشوار برای پیگیری و تماس با دانش آموزان که در حال حاضر فاقد یک خانه دائمی و می تواند بدون اعتماد و استفاده از ارتباطات است.

همه دانش آموزان تجربه بی خانمانی در معرض خطر هستند و بدون ثبات مسکن به خصوص در حال حاضر. به عنوان تعدادی از در دسترس مسکن و بهداشت و امکانات جلبک تعداد افرادی که به آنها نیاز دارید, بهداشت موارد در ادامه به افزایش در پناهگاه. برای بسیاری از بی خانمان جمعیت دانشجویی که به طور موقت ماندن با دوستان و خانواده و یا دو برابر کردن این ممکن است یک گزینه دیگر به عنوان کامل خانواده ها سعی کنید برای حفظ اجتماعی فاصله دستورالعمل.

این بیماری همه گیر است افزایش نگرانی های موجود در اطراف عدم امنیت شغلی و نیازهای اساسی. دانش آموزان ما دچار بی خانمانی و خانواده های آنها نیاز اضافی کمک های اضطراری برای به دست آوردن امن و پایدار مکان برای زندگی با دسترسی به بهداشت منابع و امکانات در جوامع خود. مسکن یک حق انسانی و زمان آن است که ما اطمینان حاصل شود هر دانش آموز نیازهای اولیه خود را قبل از ملاقات موج دوم بازدید آسیب پذیر جوامع دوباره. ما باید با مدارس و سازمان های جوانان است که در حال حاضر به جوامع آنها خدمت می کنند و می تواند اثرات فوری.

ساختمان تغییرات در همکاری با Raikes بنیاد راه اندازی واشنگتن دانشجویی و جوانان بی خانمانی COVID-19 پاسخ صندوق. ما شما را تشویق به کمک به این و یا هر صندوق است که پشتیبانی از سازمان های محلی است که می تواند به طور مستقیم کمک به دانش آموزان نیازمند است. هر دلار از این صندوق داده شده است به مدارس و سازمان هایی که در حال کار با دانش آموزان و افراد جوان به ویژه در تحت ذوات مناطق.

فراتر از سطح محلی ما نیز باید فشار برای اولویت های فدرال و ایالتی بودجه برای دانش آموزان و افراد جوان دچار بی خانمانی بی سابقه ای در طول این زمان. در همکاری با Treehouse ما اصرار رژیم صهیونیستی است. Inslee و سرپرست Reykdal به ادامه تقویت برنامه های موجود, فشار برای منابع برای پاسخگویی به نیازهای اساسی اطمینان از دسترسی برابر آموزش برای همه دانش آموزان و افزایش حمایت از مربیان و ارائه دهندگان خدمات.

دانش آموزان دچار بی خانمانی نیاز ما بیشتر از همیشه و چگونه ما در حال حاضر عمل به حمایت از آنها را هموار کردن راه برای آینده خود را.

D ' Artagnan Caliman است, مدیر اجرایی, ساختمان, تغییرات, سیاتل بر اساس غیر انتفاعی اختصاص داده شده برای جلوگیری و پایان دادن به بی خانمانی در ایالت واشنگتن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن