تگزاس رنجرز outfielder جوی Gallo هنوز مطمئن نیست اگر او تا به حال coronavirus

آرلینگتون تگزاس رنجرز تگزاس outfielder جوی گالو می گوید: او نمی داند که اگر او در واقع به حال coronavirus با و

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

آرلینگتون تگزاس رنجرز تگزاس outfielder جوی گالو می گوید: او نمی داند که اگر او در واقع به حال coronavirus با وجود دو تست مثبت از او تا به حال هرگز هر گونه علائم و همچنین تا به حال چندین آزمایش منفی.

"من آرزو می کنم من تا به حال پاسخ او گفت:" روز شنبه یک روز پس از او قادر به پیوستن به این تیم است. "من نمی دانم. من واقعا نمی دانم."

گالو گفت که او برنامه ریزی شده به گسترده تر آزمایش پادتن به مطمئن شوید که پس از یک انگشت-خراش آزمون را نمی نشان می دهد که او تا به حال COVID-19 در هر نقطه.

26 ساله همه ستاره مشت از دست رفته هفته اول رنجرز کمپ تابستانی و جدا از هم تیمی های دو هفته پس از دو تست مثبت است که ساندویچ یک نتیجه منفی در طول مصرف تست. او تا به حال دو تست منفی خود را در خارج از MLB برنامه تست اما نبود پاک برای پیوستن به این تیم تا زمانی متوالی منفی آزمون تحت پروتکل.

"این یک فرایند عجیب و غریب را از طریق رفتن. وجود ندارد بسیار هر کسی می تواند انجام داده اند به این دلیل که تست کنه تا مثبت" گالو گفت. "این عجیب و غریب بود, آن را سخت برای به دست آوردن پاسخ های واقعی اگر من واقعا تا به حال آن را یا نه. ... همانطور که از در حال حاضر من در آینده منفی و این که چگونه من به امید ماندن بقیه فصل."

Gallo نتایج مثبت شد با تست بزاق هر چند او منفی بود در یک سواب آزمون. او گفت: "در حال حاضر بر روی لبه" وقتی که رفتن را از طریق آزمایش و عصبی می شود هر بار که او را به انجام یک تست بزاق.

پس از 40-هومر فصل در سال 2017 و 2018, Gallo به حال 22 خانه اجرا می شود در 70 بازی فصل گذشته زمانی که او یک ستاره برای اولین بار قبل از پایان فصل مچ عمل جراحی است. او homered در All-Star Game در اولین گام در خود را تنها در خفاش.

در حالی که Gallo احساس می کند یک "پسر کوچولو" بیس بال-حکیم به او گفت که او احساس خوب به طور کلی. حق صحرا نورد پیوست گروهی از هم تیمی کار کردن در رنجرز جدید ورزشگاه برای چند هفته قبل از آزمون مثبت است که او را مجبور به ماندن در خانه. او گفت: آن را دشوار ذهنی بودن و دور از هم تیمی های خود.

در حالی که جداسازی در شیپور آپارتمان Gallo دوباره راه اندازی یک صفحه نمایش بزرگ در مقابل پنجره مشرف به مرکز شهر دالاس و ضربه زدن به یک توپ را روی گوه مانند او هنگامی که او به خانه بازگشت و پس از MLB متوقف بهار آموزش در اواسط ماه مارس.

"من تا به حال به آن را به بالا. و من کمی کوتاه Wiffle ماشین توپ که ما استفاده کنید که شاخه های Wiffle توپ در ما و من برخورد کردن که فقط برای کمک به ایجاد یک هماهنگی دست و چشم" گالو گفت.

"و من آموزش در بالکن. من یک دسته از باندهای مختلف, بنابراین من می خواهم بسته بندی آن را در اطراف نرده در بالکن من و من انجام شده بود تا آنجا که من احتمالا می تواند مطمئن شوید که هنگامی که من تو را دیدم خوب بود به رفتن" او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب