Alex Rodriguez, جنیفر لوپز, گزارش پشت 1.7 میلیارد دلار متس پیشنهاد

سابق نیویورک یانکیز ستاره الکس رودریگز و بازیگر جنیفر لوپز در حال پشت یک گروه که ارائه کرده است در حدود 1.7 می

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

سابق نیویورک یانکیز ستاره الکس رودریگز و بازیگر جنیفر لوپز در حال پشت یک گروه که ارائه کرده است در حدود 1.7 میلیارد دلار (آمریکا) برای خرید به لیگ اصلی بیس بال است متس نیویورک پست گزارش با استناد به مردم آن نیست شناسایی.

میلیاردر صندوق های تامینی titan استیو کوهن است پیشنهاد 2 میلیارد دلار برای این تیم و گفت: متس' صاحبان او خواهد پرداخت 2 میلیارد دلار برای SportsNet نیویورک, تیم منطقه ای شبکه ورزش سرمایه گذاری با شرکای چارلز Gasparino از شبکه فاکس کسب و کار گفت: در یک پست توییتر اواخر روز پنجشنبه بدون گفت که او این اطلاعات است.

متس افسر ارشد عامل جف Wilpon ترجیح می دهند به فروش تیم به رودریگز گروه اگر پیشنهاد خود را به بهترین پیشنهاد در پایان حراج نیویورک پست گزارش شده است. کوهن همچنین پیشنهاد کرد و این تیم در حال تنظیم دوشنبه آخرین مهلت برای خواستگاران ،

قبلی کوهن ارائه دهد که ارزش این تیم در $2.6 میلیارد — لیگ رکورد در آن زمان — از طریق کاهش در ماه فوریه به دلیل اختلاف نظر بر سر نقش Wilpon خانواده که کنترل تیم پس از معامله.

یک پیام ایمیل به کوهن به دنبال نظر در خارج از ساعات کار عادی نبود بلافاصله بازگشت.

کوهن مادام العمر متس فن با ارزش خالص $10.1 میلیارد دلار با توجه به میلیاردرهای بلومبرگ شاخص خواهد بود به خرید یک تیم که از اوایل سال جاری با فرض ضرر و زیان سالانه حداقل 50 میلیون دلار یک فرد آشنا با این موضوع گفت: در آن زمان. در ماه فوریه کوهن گفت که او به جلو نگاه به یک پیشنهاد عالی به عنوان او در حال حاضر متعلق به هشت درصد از این تیم است.

بر خلاف بیس بال لس آنجلس داجرز که صاحبان جدید بودند بلافاصله قادر به فروش و پخش محلی حقوق پس از خرید این تیم در سال 2012 چنین فرصت وجود دارد برای هر کس طول می کشد بیش از متس که حقوق قفل شده است تا برای یک دهه دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن