چرا LeBron James نمی پوشند عدالت اجتماعی پیام لیکرز نیوجرسی

LeBron James می گوید افکار خود را بر عدالت اجتماعی نمی تواند موجود در پشت یک بسکتبال نیوجرسی.لس آنجلس لیکرز سو

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

LeBron James می گوید افکار خود را بر عدالت اجتماعی نمی تواند موجود در پشت یک بسکتبال نیوجرسی.

لس آنجلس لیکرز سوپراستار نمی پوشند یکی از NBA-مصوب عدالت اجتماعی پیام بر روی پشت پیراهن خود را هنگامی که NBA رزومه رقابت در اواخر این ماه در اورلاندو حباب.

"این بی احترامی به هیچ لیستی که تحویل داده شد را به تمام بازیکنان" جیمز گفت: روز شنبه در یک کنفرانس تلفنی از فلوریدا. "ستایش می کنم هر کسی که تصمیم می گیرد به قرار دادن چیزی در پشت خود jersey. این تنها چیزی است که نمی به طور جدی با طنین من ماموریت با هدف من است."

به عنوان بخشی از NBA به رسمیت شناختن در سراسر کشور invigoration از عدالت اجتماعی حرکت موجب مرگ جورج فلوید, NBA بازیکنان مجاز به انتخاب از یک لیست طولانی ممکن است پیام های خود را برای کشباف در طول لیگ را راه اندازی مجدد. جیمز میان فقط چند که کاهش یافته است به انتخاب یکی از پیام های, او گفت:.

"من می خواهم که به می گویند-پس در آنچه را که باید رفت و در بازگشت از نیوجرسی" جیمز گفت. "من تا به حال یک زن و شوهر از چیزهایی که در ذهن اما من بخشی از این فرآیند است که خوب است. ... همه چیز را که من فراموش کرده است یک هدف دارای یک معنی است. من لازم نیست به چیزی در پشت نیوجرسی برای مردم به درک من ماموریت و یا می دانم آنچه من در مورد آنچه که من در اینجا انجام دهید."

35 سال سوپراستار دارای سابقه ای طولانی در مشارکت های اجتماعی و حمایت برای مترقی باعث می شود. جیمز صحبت می کند اغلب از آنچه که او احساس می کند یک مسئولیت به مبارزه برای تغییرات مثبت اجتماعی از موقعیت قدرتمند در ورزش و فرهنگ پاپ.

"این ماموریت من شده است برای مدت زمان طولانی در حال حاضر," جیمز گفت. "این فوق العاده است که بسیاری از مردم گوش باز هستند. بسیاری از مردم درک بسیاری از مردم شناخت. بسیاری از مردم هنوز هم آن را دریافت نمی کند و بسیاری از مردم هنوز هم ترس به بحث در مورد نژاد پرستی در امریکا و به خصوص برای مردم ما است. ... اما ما باید برخی از گوش, و ما همچنان به فشار پاکت نامه و اجازه دهید همه بدانند که ما انسان را به عنوان به خوبی. ما نمی خواهیم فقط برای استفاده می شود ما خدا داده توانایی."

JaVale McGee لیکرز' جانباز مرکز گفت: او را "احترام ما" در نیوجرسی در اورلاندو است.

"این یک برکت و رحمت به این پلت فرم" گفت: McGee که آسم است او که به خصوص محتاط در طول بیماری همه گیر. "ما باید بیشتر از یک صدای بازی بسکتبال ... ما طرفداران طرفداران بسکتبال بیش از هر چیزی. این بزرگترین پلت فرم ما می توانید صحبت در مورد بی عدالتی های اجتماعی. که بهترین زمان برای بحث در مورد آن."

جیمز همچنین گفت که او در نظر نمی نه بازی در NBA را راه اندازی مجدد باور لیگ می تواند یک نیروی مثبت از طریق آن دید و رقابت است. وی با بیان هیچ نگرانی برای سلامت خود را در داخل حباب است.

"من باور دارم NBA و (کمیسر) آدم نقره ای آنها در زمان اقدام احتیاطی برای اطمینان از که ما به عنوان یک لیگ هستند به عنوان امن به عنوان ما می تواند" جیمز گفت. "بدیهی است که در هر چیزی که شما وجود دارد می تواند چیزهایی که اتفاق می افتد بنابراین ما عبور خواهد کرد که خط اگر آن اتفاق می افتد. اما ما در حال انجام همه چیز را به مطمئن شوید که همه از ایمنی در این بیماری همه گیر. آدم نقره به من داده است هیچ دلیلی برای باور نکنید او را پس از او در زمان بیش از. من هیچ نگرانی. من اینجا هستم تا 100 درصد و در سلامت بزرگ."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب