به حالت عادی بازگشت — تقریبا — کانادا گلف باز آدم Hadwin در چارلز شواب چالش

آدم Hadwin احساس می کند مانند آن است که بازگشت به حالت عادی در تور PGA این هفته البته کمی کمتر اجتماعی هنگامی

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

آدم Hadwin احساس می کند مانند آن است که بازگشت به حالت عادی در تور PGA این هفته البته کمی کمتر اجتماعی هنگامی که راه رفتن در اطراف استعماری کشور باشگاه.

این Abbotsford, B. C., گلف باز است که یکی از سه کانادایی در این زمینه در چارلز شواب چالش این هفته برای اولین بار کامل PGA Tour رویداد از COVID-19 pandemic, مجبور, مردان گلف مدار برای قرار دادن برنامه های آن در خود نگه دارد. Hadwin وارد استعماری در فورت ورث تگزاس در روز یکشنبه و گفت که اگرچه سخت پروتکل های در محل برای محافظت از بازیکنان و مسابقات کارکنان چیز نسبتا عادی است.

"این عجیب ترین چیزی است که احتمالا فقط محدود تماس با ما که ما با مردم" Hadwin روز سه شنبه گفت. "ما خیلی مورد استفاده برای برخورد با افراد مختلف در طول هفته است."

این برنامه ریزی از PGA Tour آمد و در یک زمان خوب برای Hadwin به عنوان همسرش جسیکا تولد به دختر خود مادوکس در اوایل ژانویه. اگر چه Hadwin خانواده برنامه ریزی برای سفر با هم در طول فصل از توقف در بازی به معنای آنها قادر بودند به با هم ماندن در نزدیکی جسیکا زادگاه Wichita کن.

"آن را به خوبی با آنها را در یک محل در خانه ما و شما می دانید نوع قادر به کنترل همه چیز و فقط دریافت که وقت اضافه" گفت: Hadwin بود که قادر به تمرین به طور منظم به عنوان گلف باز مانده در کانزاس است.

کوری Conners از Listowel, Ont., و مکنزی هیوز از Dundas, Ont., دیگر کانادایی ها در این زمینه است.

همه بازیکنان و سازمان دهندگان این رویداد در استعمار که به تحت COVID-19 آزمون و دور از محل باشگاه وانجمن. بعد از آزمون دوباره منفی — و تا به امروز همه را آزمایش کرده است منفی — پرسنل صادر شده و به رنگ نارنجی روشن دست بند و یا راحتي تا وضعیت خود را آشکار است برای همه.

محل باشگاه وانجمن خود تقسیم مناطق توسط طبقه با مردم در داخل "حباب" جدا از کسانی که در خارج از آن. برخی از خدمات که معمولا بخشی از هر PGA Tour متوقف شده است با انجام دور. معمول بوفه-ناهار سبک در بازیکنان باشگاه وانجمن در حال حاضر با شتاب و بسته بندی غذا.

"ما تصمیم به گمراه در کنار احتیاط گفت:" مدیر مسابقات مایکل Tothe که از Limehouse, Ont. "مطمئن شوید که همه آنها احساس خوب و ما را بسیاری از خدمات دوباره فقط به نوع تنظیم جدول که ما به, ما می خواهیم به آن را درست انجام دهد."

یک مکمل 1600 داوطلبان معمولا در حال حاضر در چارلز شواب چالش اما بدون هر گونه طرفداران در حضور و غیاب — و در تلاش برای حفظ فاصله فیزیکی — که شماره شده است به کاهش بین 300 تا 400 نفر از داوطلبان در این سال Tothe گفت.

داوطلبان هنوز هم به کمک توپ نقطه و اندازه گیری فواصل اما تمام جزئیات از آنها اختصاص داده شده به طور منظم و ضد عفونی کننده سطوح. هر بازیکن کارکنان عضو و داوطلب نیز صادر شده است ضد عفونی کننده دست یک ماسک صورت و سه بسته دستمال مرطوب ضد عفونی کننده.

اگر چه تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت صدور یک فرمان on May 28, اجازه می دهد رویدادهای ورزشی به تماشاگران تا 25 درصد از محل ظرفیت Tothe گفت: منظور آمد خیلی دیر شده برای طرفداران به مجاز در چارلز شواب به چالش بکشد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن