شاون Vestal: همه گیر ایجاد پارادوکس – ما باید باز مدارس, اما ما نمی توانیم باز مدارس - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

مدارس باید برای بازگشایی شده است. نیز وجود دارد هیچ راهی مدارس می تواند بازگشایی شده است. اما آنها باید بازگشا

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

مدارس باید برای بازگشایی شده است.

نیز وجود دارد هیچ راهی مدارس می تواند بازگشایی شده است.

اما آنها باید بازگشایی, حق? آنها باید. بچه های ما نیاز به یادگیری و آنها نیاز به یادگیری در کلاس های درس از معلمان در فرد است. هر یک از آنها در یک مرحله بسیار مهم در یادگیری خود را – که مرحله بین آخرین چیزی که آنها آموخته و یک بعدی. ما می دانیم که آنها تمایل به از یاد بردن همه چیز را در طول معافیت – محققان آن را "تابستان یادگیری از دست دادن." تصور میشه که مورد نیاز خواهد بود اگر ما بسته شده و فقط آنلاین.

مدارس باید بازگشایی شده است.

و در عین حال مدارس نمی تواند بازگشایی شده است. نه با خیال راحت. نه عاقلانه. Coronavirus است که در تمام عیار جامعه گسترش در اسپوکن در حال حاضر. پس یادبود روز و هنگامی که بسیاری از ما تصمیم به بقیه گیر هر ناراضی متریک از این بیماری در اینجا شتاب گرفته است. مقامات بهداشت نمی تواند "جعبه" در همه موارد با ردیابی تماس و شناسایی عفونت مسیر است که به معنی آن است که سست و میان ما و آمیزش از طریق رست.

یکی از اصلی راهنما برای بازگشایی مدرسه از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (قبل از این دستورالعمل ها ویرایش شد و نرم توسط کاخ سفید) این بود: هیچ جامعه گسترش یافته است. ما نزدیک به آن است. حدود یک سوم از موارد ما در هفته گذشته نداشت "اپیدمیولوژیک لینک" – به این معنی که مقامات نمی تواند اتصال آنها به قبلا مورد شناخته شده است. بدین معنی که نمی دانم از کجا آمده است. ما نمی توانیم بازگشایی شده است.

اما ما باید. آموزش آنلاین حداقل در فرم آن زمان در سال گذشته ملال انگیز بود. آن را سنگین و گیج کننده; برخی از آن به نظر می رسید تقریبا نوشته شده است بیش از حد آسان – جعبه-چک کردن را کار می کنند. هنگامی که آن را به چالش کشیدن پدر و مادر بودند مجهز به بیمار کمک کند. و سطح cajoling و انگیزه مورد نیاز از والدین به کودکان به کامپیوتر و نگه داشتن آنها را در کار و مطمئن شوید که آنها در حال انجام آن درست است لعنتی در نزدیکی یک کار تمام وقت است. چگونه در جهان هستند کودکانی که نیاز به کمک بسیاری خواهید به آن را دریافت ؟ آنها نیست. منطقه و معلمان باید همه کار بسیار سخت تحت فوق العاده تلاش شرایطی و این است که بدون دست کشیدن بر روی آنها. اما ماه بیشتر آموزش آنلاین است که هیچ جایگزینی برای چیزی که واقعی است.

ما باید برای بازگشایی مدارس است.

آن خواهد بود دیوانه برای بازگشایی مدارس است. دیوانه. در حالی که وجود دارد برخی از نشانه های که کودکان نمی گسترش این ویروس در آنجا به عنوان افراد بزرگسال نیز وجود دارد نشانه آن است که کودکان بالاتر از سن 10 سالگی فراموش گسترش آن را فقط به عنوان موثر به عنوان بزرگسالان است. آنچه ما در مورد این ویروس در حال تحول است و ناقص. و در حالی که وجود دارد این است که دلیل کافی برای فکر می کنم COVID-19 است که معمولا بسیار سخت برای کودکان و نوجوانان وجود دارد پرت موارد و حتی مرگ و میر در میان کودکان – همه که می گویند هیچ چیز از ایمنی کارکنان و اعضای هیات علمی که زندگی می کند را در خطر واقعی توسط یک بازگشایی و ایمنی از هر عضو دیگر جامعه که ممکن است در لمس توسط وب اتصالات تشکیل شده در مدارس است.

ما تا به حال نزدیک به 500 مورد از COVID-19 در Spokane County میان کسانی که در سنین 19 و زیر. حدود 300 نفر از کسانی که آمده اند در ماه جولای. آنچه که ما با اطمینان می دانیم در مورد مدرسه در زمان عادی: شما نمی تواند در طراحی بهتر بردار به گسترش بیماری است. به داخل و خارج از مدارس بچه ها رفتن در آوردن هر آنچه که وجود دارد این است که در خانه و در نظر گرفتن هر چه وجود دارد در مدرسه. همچنین این درس از این ویروس تا کنون است که واهی و تلاش برای کنترل و یا نادیده گرفتن آن نتیجه معکوس اند در هر نوبت که آیا در کافه ها و یا نرم افزار های ورزشی و یا کاخ سفید است. ویروس stomps گذشته نیمی از اقدامات و امید بالا. افتتاح مدارس حماقت خواهد بود.

اما تا ماندن بسته درسته ؟ مدارس می تواند اقدامات احتیاطی. شما می دانید – مدیریت خطر است. Spokane مدارس دولتی است که در حال توسعه یک طرح است. میز خواهد بود با فاصله از هم جدا. دانش آموزان, معلمان و کارکنان را به پوشیدن ماسک. اجتماعی فاصله به اجرا گذاشته خواهد شد. در نمرات بالایی که در آن ساختمان ها شلوغ تر این طرح این است که دانش آموزان در برخی از روزها در خانه و در مدرسه. مقامات منطقه شده اند دست به یک کار غیر ممکن است و آنها را به انجام همه چیز آنها می توانند – وجود ندارد و حتی حداقل صالح رهبری در سطح ملی برای دیدار با این چالش است.

بازگشایی. ما باید به.

با این حال: شما آجیل ؟ بچه ها در حال رفتن به پوشیدن ماسک? در تمام طول روز? اقامت 6 فوت از هم جدا ؟ حتی زمانی که هیچ کس به تماشای? آیا شما ملاقات بچه ها ؟ برای هر سطح سن از کودکستان تا سال آخر به دانشجویان دوره لیسانس این چشم انداز با دقت سازگار با بدن دانش آموز فانتزی است. منطقه قرار داده شده است در غیر ممکن است موقعیت. وجود فشار برای باز کردن وجود دارد و فشار برای باز کردن وجود دارد که ادم سفیه و احمق خشم ضد ماسک کوهورت و تهدیدات پال خواستار قطع بودجه دولت از مدارس از رئیس جمهور وجود دارد این است که روزانه در افزایش موارد و رشد شناخت در میان رهبران سیاسی که ممکن است ما را به backpedal در بازگشایی اقتصاد وجود دارد متناقض است و در حال تحول علم وجود دارد ناسازگار مطالبات در هر نوبت. ما در حال تخمگذار تمام آن را در درب مدارس.

به هیچ وجه.

و در عین حال والدین چگونه می توانند بازگشت به کار با کودکان خود را در خانه ؟ چگونه می تواند به فاجعه اقتصادی ایجاد ثبات اگر ملت پدر و مادر نمی تواند رفتن به محل کار بدون پرداخت برای مراقبت از کودک است که بسیاری نمی توانیم و یا ممکن است در دسترس خواهد بود ؟ آن را نمی تواند. مدارس باید برای باز کردن. و اگر مدارس باز نمی شود, کودکان و نوجوانان که به صورت بزرگترین موانع برای یک زندگی خوب در حال دیدن خود مانع رشد است. بچه ها که نمی توانید به اندازه کافی به غذا خوردن و یا که نیاز به حمایت اجتماعی است که آنها را نمی توانید در خانه و یا زندگی می کنند که در لبه چاقو از یک صد مختلف عوامل خطر که مدرسه یک رئیس منبع کمک – همه چیز برای آنها بدتر می شود. شانس هستند که همه چیز را برای آنها در حال حاضر بدتر. ما باید باز است.

نمی توانید ، نمی توانید. اگر ما فراموش کنیم راه اندازی یک ویروسی قرعه کشی: که به مدرسه(ع) خواهد بود و ما نقطه داغ کریسمس? به عنوان ما انجام یک محاکمه انسان با کودکان و مربیان این درس بود اطمینان بخش و یا مخرب است ؟

ما باید برای باز کردن اما ما نمی توانیم.

آیا من در تضاد با خودم ؟ بسیار خوب, پس از کل کابوس 2020 در تضاد. آن را یک بیماری همه گیر پارادوکس و هیچ پاسخ خوب.

و در عین حال جواب وجود دارد. امن و هوشمند مسئول بدتر لازم پاسخ دهد.

مدارس می تواند باز نمی شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن