نویسندگان توجه داشته باشید: 12 نویسنده زن که شایسته ستایش - Tue, 17 Jun 2020 PST

نویسنده و رادیو شخصیت ساندرا دانشگاه لوح آخرین کار, "Madwoman و Roomba," را پوشش می دهد یکی از پرتلاطم سال می

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

نویسنده و رادیو شخصیت ساندرا دانشگاه لوح آخرین کار, "Madwoman و Roomba," را پوشش می دهد یکی از پرتلاطم سال میدوی در سفر از نویسنده آن ، از ژانویه تا دسامبر سال 2016 دانشگاه لوح طول می کشد خوانندگان خود را از طریق یک اعترافی هتاک و deprecating حساب مدرن میانسالی زنانگی. در ژوئن 23, دانشگاه لوح شرکت در شمال غرب معابر باشگاه کتاب مجازی فروم در کار او توسط کمدین جولیا Sweeney.

در ضمن اگر شما به دنبال برای اضافه کردن بیشتر نویسندگان زن به لیست خواندن شما در اینجا در هیچ منظور خاص است لیستی متنوع را در نظر بگیرید.

تونی موریسون: وجود دارد چند نویسندگان بیشتر تحسین از تونی موریسون برنده جایزه نوبل ادبیات مدال آزادی ریاست جمهوری و دیگر تمجید. متولد در اوهایو در سال 1931 به طبقه کارگر سیاه و سفید خانواده موریسون مشغول به کار به عنوان یک ویرایشگر در خانه تصادفی قبل از وقف زندگی خود را به داستان. او آثار قابل توجه عبارتند از "معشوق" "The Bluest Eye," "غزل غزلهای سلیمان" و بسیاری دیگر. دقیق و نثر enthralling ابهام و تند و تلخ ارتباط مشخص موریسون بزرگترین کار می کند. شروع با "معشوق".

ویرجینیا وولف: با وجود بی نهایت کشنده سری از فجایع زبان انگلیسی نویسنده ویرجینیا وولف تولید برخی از مهمترین و بسیار در نظر گرفته و به طور گسترده ای اشاره شده رمان و مقالات از قرن 20th. او یکی از پیشگامان جریان از آگاهی نوشتن و الهام گرفته از اوایل فمینیست با مقالات مانند مقدار-به نقل از "یک اتاق از خود." رمان مانند "خانم Dalloway," "به فانوس دریایی" و "اورلاندو" در حال انقلابی در راه خود را, با این حال, حادثه, آنها ممکن است گاهی اوقات به نظر می رسد. شروع با "به فانوس دریایی."

جین آستن: جین آستن با این نسخهها کار در حال شاید برخی از محبوب ترین کلاسیک نوشته شده است. او خصوصیات و تصاویر از زن و روابط در حالی که آنها ممکن است به نظر می رسد در ابتدا اندک بودند و انقلابی است. نظر اولیه ستایش او واقع گرایی و مثبت در مقایسه با کار خود را به هومر و شکسپیر است. امروز بی اشتها برای فیلم و تلویزیون سازگاری از محبوب ترین رمان "Pride & Prejudice" و "اما" نشان می دهد که نیروی خود را از ادامه محبوبیت است. شروع با "Pride & Prejudice."

نیکول کراس: یکی از قابل توجه نویسندگان از دو دهه گذشته نیکول کراس نیویورک متولد رمان نویس شناخته شده برای آثار مانند "انسان قدم به یک اتاق" "تاریخچه عشق" و "خانه بزرگ." رمان تمایل به اکتشاف میراث یهودی, تنهایی, حافظه و زبان. کتاب او در حال همهجانبه و عمیق و عمیق مربوط به زندگی روزمره. شروع با "مرد قدم به یک اتاق."

مادلین میلر: کلاسیک همیشه مجذوب خوانندگان جوان و پیر و مادلین میلر این باعث می شود تا کنون آشکار در دو رمان "آهنگ آشیل" و "Circe," دومی که در میان تحسین شده ترین آثار چند سال گذشته است. او رویکرد علمی به بازگویی تاریخ از هومر شخصیت نتایج قانع کننده نیز تشکیل شده است رمان. در "Circe" میلر را راوی با وجود اینکه یک الهه میریزد نور در مورد آنچه در آن به معنی فانی. شروع با "Circe."

Chimamanda Ngozi Adichie: که از نیجریه به آمریکا به عنوان یک دانش آموز در اواخر '90s Chimamanda Ngozi Adichie به ارمغان می آورد متمایز دیدگاه به ادبیات و سبک نگارش unapologetically خود را. لیست تمجید طولانی است و تقریبا در هر یک از آثار منتشر شده است که تحسین منتقدان. داستان های او هستند و از او کشیده شده تجربه; "Americanah" به شرح زیر انطباق با زندگی در امریکا به عنوان یک آفریقایی و "بنفش ترش" داستان دو خانواده در پسااستعماری نیجریه. شروع با "بنفش ترش."

Muriel Barbery: فرانسه Muriel Barbery تعجب خودش را در هنگام تشویق همسرش او به چاپ اولین رمان "Une Gourmandise (لذیذ Rhapsody)" به تحسین منتقدان. شش سال بعد او را با "L'élegance du Hérrison (ظرافت جوجه تیغی)," شکوه فرانسه فروش به صورت 30 هفته متوالی و برنده شدن در یک سری از تمجید. شروع با "ظرافت جوجه تیغی" که به بررسی کشف زیبایی و معنا در ظاهر پوچ زندگی از طریق شوخ طبعی, طنز و تراژدی است.

هارپر لی: مبهم هارپر لی است که به طور گسترده ای شناخته شده برای چه بود – تا سال 2015 – او تنها رمان منتشر شده: "کشتن مرغ مقلد." "مرغ مقلد" است که دیده می شود به عنوان یک کار اساسی از ادبیات آمریکا در حال ظهور در زمانی که مسابقه در خط مقدم آمریکا وجدان (1960). عاقبت آن, "Go Set a Watchman" که در واقع اولین پیش نویس از "مرغ مقلد," بازگشت به صحنه اول رمان 20 سال بعد و تا حد زیادی تفاوت های ظریف تصویر از راوی پدر یاد Atticus سهره. شروع با "کشتن مرغ مقلد."

امیلی Bronté: اگر چه او یکی از معروف ترین نویسندگان در زبان انگلیسی, امیلی Bronté تنها تا کنون نوشت: یکی از رمان: "Wuthering Heights." به طور گسترده ای به عنوان ناب عاشقانه گوتیک رمان کار مشهور و بحث برانگیز کلاسیک. Bronté خواهر شارلوت و به میزان کمتر آن نیز احترام خود را برای کمک به ادبیات.

Octavia باتلر: علمی تخیلی نویسنده Octavia ساقی رشد در پاسادنا کالیفرنیا در 1950s. در سن 12 سالگی او متقاعد شد که او می تواند بهتر نوشتن داستان از نشان می دهد تلویزیون. او داستان های کوتاه – "Bloodchild" برای مثال – در حال اخلال و الهامی. ساقی است که اغلب در رابطه با افشای خطرات ناشی از ریشه دوانده سلسله مراتب در جامعه به خصوص مسابقه. او "Patternist" و "Xenogenesis" سری علاقه مندی ها. شروع با "قوم و خویشی."

زورا نیل Liquid: اگر چه او یک شکل مرکزی از رنسانس هارلم زورا نیل Liquid کار شد تا حد زیادی نادیده گرفته شده توسط منتقدان ادبی در خارج از جنبش تا 1970 زمانی که آمریکایی رمان نویس و فعال آلیس واکر نوشت: یک مقاله را با عنوان "در جستجوی زورا نیل Liquid." یک انسان شناس به عنوان به خوبی به عنوان یک نویسنده Liquid نوشت: بسیاری از آثار داستانی و غیرداستانی در رابطه با زندگی روزمره و تجارب آفریقایی-آمریکایی است. او معروف ترین کار "چشمان خود را به تماشای خدا" توجه ویژه ای به تجارب زنان آمریکایی آفریقایی تبار. شروع با "چشمان خود را به تماشای خدا."

Celeste Ng: زمانی که رمان نویس آمریکایی Celeste Ng 10 ساله بود او نقل مکان کرد و با خانواده اش از پیتسبورگ به Shaker Heights, اوهایو, تنظیم از جدید ترین و به طور گسترده ای شناخته شده رمان "کمی آتش در همه جا." بازیگران و اجرایی تولید شده توسط ریس ویترسپون و کری, واشنگتن, این کتاب در حال حاضر خود Hulu سریال اقتباسی. Ng کار مراکز در سراسر پویایی خانواده و در "کمی آتش در همه جا" به خصوص کسانی که بین مادران و فرزندان خود را. شروع با "کمی آتش در همه جا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب