روزی DiManno: جیز آبی در حال شمارش را بر خود تبادل عمق در یک فصل کوتاه از آس Hyun-Jin ریو به بالا چشم انداز Nate پیرسون

هیون-Ryu Jin ایستاده است فقط در مورد جایی که او 113 روز پیش — در دست انداز به عنوان ace of the Blue Jays تبادل

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

هیون-Ryu Jin ایستاده است فقط در مورد جایی که او 113 روز پیش — در دست انداز به عنوان ace of the Blue Jays تبادل کارکنان و به احتمال زیاد برای گرفتن توپ آمد باز روز. در هر زمان و در هر کجا که ممکن است.

فقط به عنوان قابل پیش بینی این تیم تمام مروارید-محکم در مورد وضعیت خود گل میخ تپه چشم انداز Nate پیرسون بیزار به قطعی تعیین, از کجا و چرا از شعله پرتاب right-hander, فقط به عنوان آنها قبل از لیگ اصلی بیس بال به حالت تعلیق در بهار آموزش در تاریخ 13 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

ریو باقی می ماند یک چیز مطمئن شوید که البته در حال حاضر با خانواده اش افزایش یک کودک و یک مادر در قانون در Dunedin درجا. پیرسون که به چشم ظاهر در ورنال bivouacs در حال حاضر ممکن است یک شات بهتر در ساخت شروع چرخش داده پشته تمام o' متغیرها و چگونه-آیا-این-کار درهم و برهم کردن از یک quickstep اردوگاه های آموزشی و 60-بازی فصل به طور منظم.

این reconvened بازیکنان برنامه ریزی شده بود به پرواز به تورنتو روز یکشنبه با فرض اینکه هیچ مبادله در COVID-19 مصرف پروتکل های. و که می خواهم به جهنم از فلوریدا در حال حاضر با توجه به این که سرکش دولت افزایش آلودگی سطح. وجود دارد بسیاری از لجستیکی سوال در مورد چگونه تنها کانادا MLB حق رای دادن را بکشید این جهش به ناشناخته نه دست کم از آن جایی که این باشگاه بازی خواهد کرد بازی خود را پس از تایید به صورت cross-border سفر داده نشده است توسط سه سطح دولت و یک مشت از مقامات بهداشتی.

اما hissy متناسب از برخی از commentariat وجود — چه منظور شما ورزشکاران حرفه ای ممکن است درمان های مختلف از هوی-polloi, چرا من هرگز اجازه دهید فقط با قرار دادن تمرکز بر روی بازی بیس بال, مرهم برای روح در این انقباض بار.

"Nate شده است فوق العاده" جیز مدیر کل راس اتکینز به خبرنگاران گفت: در روز شنبه کنفرانس تلفنی توضیح واضحات قبل از segueing به راس-صحبت می کنند. "تمایل خود را به استفاده از تمام منابع و برقراری ارتباط مداوم و مطابق معمول این است که نخبگان به صورت عمده-لیگ بازیکن. آن را قطعا نخبگان برای کسی که در آن او است. به عنوان او در بهار آموزش ما صحبت در مورد آنچه در جریان است به بهترین خود را برای توسعه و چه در حال رفتن به کاملا بهترین چیز برای او را به انجام نه فقط پنج روز از بهار آموزش" – در واقع تابستان آموزش — "اما همانطور که ما یاد بگیرند که بیشتر و بیشتر به عنوان ما همه به اردوگاه دیدن همه, وضعیت, پس از آن ما تصمیم گیری در آن به ما نزدیک شدن به روز افتتاحیه."

است که به عنوان شدیدا ضد Nate به عنوان اتکینز صدا در ماه مارس در مکالمات در مورد اینکه آیا 23 ساله ممکن است شکستن اردوگاه با این باشگاه به جای شروع در افراد زیر سن قانونی. چرا که در حال حاضر وجود خواهد داشت هیچ جزئی-لیگ بیس بال در سال 2020 است.

پیرسون همواره پیش بینی شده به عنوان خالص استارت. اما تنها با 101 2/3 نوبت پرتاب در سراسر سه تیم در فصل گذشته فقط 18 از آنها را در سه گانه-A خواهد بود که استثنایی step up نگه داشتن در ذهن محتاط چگونه جیز شده اند با ظهور جواهرات و البته که تمام خدمات دستکاری چیزی که اگر آن را در حال pro-دارای بیش از 2020 66 روز تقویم معنی پیرسون نیاز به ماندن در افراد زیر سن قانونی برای بیش از یک هفته به امن باشگاه یک سال اضافی از تیم کنترل در 2026.

با هیچ محدودیتی در تعداد از کوزه یک تیم می تواند در این سردرگم جدید عادی این امکان وجود دارد پیرسون می توانید شروع به در اغل گاو یا حشم. هیچ صبر اتکینز می گوید که غیر استارتر. "من فکر نمی کنم که ما در نظر است که برای مقابله و به عنوان خالص امداد نقش. اما ما در نظر همه ما کوزه ما چگونه به حداکثر رساندن توسعه قرار داده و آنها را در بهترین موقعیت برای ایجاد یک تاثیر قابل توجهی. ما فقط احساس می کنم به شدت در مورد مقابله پیرسون توانایی برای شروع است که ما را اولویت بندی کنید."

وجود دارد بدیهی است که نمی توان مقدار "در حال توسعه" برای پیرسون باید او بود با اشاره به بوفالو, که در آن مصاحبه از nonroster رهبری است به بازی وانمود بیس بال. اما گسترش فهرست 30 بازیکن (برای شروع) خرید جالب فضا برای پیرسون و چند تن دیگر چشم انداز. و هیچ کس نمی داند البته که چگونه بازیکنان را بچرخانید و هر کسی باید تست COVID مثبت در ماه های آینده. جیز در حال حاضر قرار دادن چهار بازیکن از 60-مرد استخر در 10 روز مجروح لیست در میان حدس و گمان آنها ممکن است آزمایش مثبت است.

بیس بال است که هنوز هم در حال آمدن به مقابله با یک به طور چشمگیری تغییر چشم انداز. هیچ چیز از یک چیز مطمئن است.

به جز ریو به عنوان تورنتو برنامه یاجشن بعدازظهر خارج از فصل امضای عامل آزاد است که به عنوان نزدیک به مطمئن تاثیرگذار چیزی به عنوان جیز می توانید دریافت کنید. هرگز قبل از یک آس شده است بیشتر قابل توجه به تیم فاصله-شتاب کردن بخت و اقبال.

"او در یک نقطه" اتکینز مطمئن باشید. "او شده است کار کردن به طور مداوم در Dunedin." با اضطراب چشم در او.

"بحث ما در مورد عمق. در حال حاضر ما قادر خواهید بود به استفاده از عمق متفاوت است. ما نمی باید از طریق 162 (بازی). ارزش آس در کوتاه فصل در مقابل یک دیگر فصل سخت است چیزی که برای قرار دادن انگشت خود را به دلیل آن را واقعا فقط بستگی دارد که چگونه بسیاری از شروع به آنها را. اما اهمیت برنده شدن و اهمیت داشتن کسی که شما می توانید تعداد در هر پنج روز چیزی است که قطعا رفتن به خط مقدم."

مدیر کل بود سریع به تاکید است که سلامت و ایمنی از بازیکنان و کارکنان این نظر مهم به عنوان آنها در مورد وجود حباب در جلسات آموزش گروهی که شروع به دوشنبه. "چه شده است تا با صدای بلند و چه ساخته شده است ما افتخار است که تمرکز خود را بر یک دیگر. و است که به سرعت تغییر طرز فکر خود را به آنچه در آن طول می کشد را به نفع خود. بحث و گفتگو تبدیل شده است تا حد زیادی در مورد برنده و آنچه ما باید انجام دهیم را که اتفاق می افتد در جهان است که ما در امروز زندگی می کنند و در شرایطی که ما هستیم."

رفتن به تعطیلات آخر هفته MLB گزارش شده بود 38 امتیاز مثبت نتایج آزمون میان بازیکنان و کارکنان — کوچک 1.2 درصد از 3,185 آزمون نمونه است. نوزده باشگاه تا به حال یک یا چند نفر تست مثبت است.

با هیچ سابقه به ارائه یک نقشه راه و همواره در حال حاضر احتمال آسیب کمتر زمان در تقویم به بهبود و بازگشت — زمین بازی لزوما نکته نسبت به آنچه می شده اند شانس-در تیم های مورد علاقه. قطعا جوانی جیز با یک کلاچ میرسید boldface رشته های باید انتظارات بالا به حداقل شدت رقابتی است. تورم از ضرورت یک مخرج مشترک.

"ما فکر فهرستی از ساخت و ساز در تعدادی از بازی های که ما بازی خواهیم کرد و راه های خلاقانه برای به حداکثر رساندن آنچه که ما احساس می کنیم بسیار متنوع گروه پویا با بسیاری از حرکت صعودی" گفت: اتکینز. "راه ما در حال فکر کردن در مورد آن این است که ما در یک موقعیت به طور بالقوه نه زیاد نور دادن برخی از بچه ها در حالی که سرمایه گذاری بر برخی از نقاط قوت تنوع و شدت ورزشی, مجموعه های مهارت است که ما احساس می کنیم ما."

این تبادل اسلحه, البته, هستند, هسته چیز. پانزده سال پیش در تپه کادر بود به سادگی کشیده; سپس آنها را به چرخ ضامن دار آن را. در حال حاضر وجود دارد دو هفته به بازی آماده است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من احساس می کنم آنچه در جریان است برای جدا کردن تیم پس از عامل سلامت است که توانایی به دست سالم محل. ما تا به حال برای تشویق بچه ها به پایین سطح شیب دار به دلیل, به عنوان شما می توانید تصور کنید از رقابتی خود را غریزه. آن را سخت را برای آنها به واقعا پایین آمده پس از ramping تا شدت. اما آنها به یک مرد. سپس استراتژیک آغاز شده به سطح شیب دار به عقب به عنوان ما به روز رسانی در چه پتانسیل زمان می تواند."

در پایین سمت کوزه می رسند در تورنتو با یک زمین باز یافته زندگی می کنند فشار خون در فرد برنامه; در بالا سمت چهار نوبت شبیه سازی شده کار می کنند. اما عمده ای در اعداد است. "اگر یکی از ما شروع کوزه است که تنها قادر به آن را از طریق چهار نوبت یا سه نوبت در اولین شروع خود را پس از آن ما را آماده برای جبران آن است."

آن را به احتمال زیاد نخواهد بود قشنگ برای هر تیم. اما این بازی بیس بال, درست است ؟ آن را زیبا خواهد بود.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب