دوره نقاهت بعد از سرطان, آگهی جلو اسکار Lindblom اسکیت با تیم

Philadelphia Flyers به جلو اسکار Lindblom skated با تیم روز سه شنبه در یکی از این چند بار به او ضربه یخ از او

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

Philadelphia Flyers به جلو اسکار Lindblom skated با تیم روز سه شنبه در یکی از این چند بار به او ضربه یخ از او مبتلا به نوع نادری از سرطان استخوان.

23-در سال Lindblom بومی سوئد رد شده از بازی باید NHL فصل رزومه. Lindblom گفت: او را به نهایی خود را درمان شیمی درمانی.

Lindblom رنج می برد از سارکوم را سارکوم یک تومور سرطانی که رشد می کند در استخوان یا بافت اطراف استخوان. او 11 گل و 18 امتیاز در 30 بازی این فصل است. Lindblom 30 گل در 134 بازی های حرفه ای بیش از دو به علاوه فصل با آگهی.

"آن را سرگرم کننده به خارج وجود دارد, اما هنوز هم سخت به نه به عنوان خوب به عنوان استفاده می شود زمانی که شما مانند نرمال" Lindblom گفت. "آن را سرگرم کننده به خارج وجود دارد, آن را سرگرم کننده برای دیدار با تمام پسران وجود دارد و احساس آن است."

Lindblom بود روی یخ در آگهی' پیچیده در Voorhees, New Jersey و گفت: آن را "غیرواقعی" به اسکیت بازی کردن دوباره با برخی از این هم تیمی ها و از آن لذت ببرید.

Lindblom گفت که او می توانید ببینید "نور در تونل" وقتی که می آید به درمان است.

"مردم باید از آن بدتر" او گفت:.

آگهی مدیر کل چاک فلچر گفت: عالی بود که Lindblom می تواند اسکیت حدود شش ماه پس از او مبتلا به سرطان است.

"او واقعا خوب روی یخ دست خود را هنوز هم وجود دارد" فلچر گفت. "قابل توجه است به فکر می کنم که با تمام این درمان است که او تا به حال او قادر به رفتن به خارج وجود دارد امروز و هنوز هم نشان دادن مهارت و هنوز هم استقامت به اسکیت بازی کردن برای حدود 35-40 دقیقه است. این یک نشانه بزرگ برای او و بسیار هیجان انگیز به فکر می کنم که با تمام خوبی در آینده او را به بازگشت به بازی برای ما است."

"بدیهی است که فاز 2 داوطلبانه است و هر بازیکن و عضو هیات باید به دنبال دستورالعمل های بسیار سخت و قوانین. عمل ما امکانات یک محیط بسیار امن و امن تر از بسیاری از مکان ها," او گفت:

این آگهی به پایان رسید در جایگاه دوم در شهری تقسیم کنید و صبر کنید برای شروع round-robin مسابقات است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب